Jouw tripmuziek

spacelord

Wijs gebruiker
Shpongle
Flooting Grooves
Entheogenic
1200 mics
Kindzadza
Zero Cult (broken hope = fantastisch wegspace nr)
Vibrasphere
Trold
Tool
Liquid Space
Jimi Hendrix
Infected Mushroom
Man With No Name
Led Zeppelin
Hilight Tribe
Hallucinogen
Astral Projection

en wat reggae

lolnoob

Bewuste gebruiker
Geen tripmuziek maar het hoort genoeg bij dit topic om het hier even neer te zetten.

G-force van soundspectrum. Een heerlijk programma dat hetzelfde idee is als de vizualiser van windows media player maar dan 10x mooier en veel uitgebreider. Echt heerlijk om op te trippen, je ontdekt hele nieuwe werelden in je computer.

Bij mij werkt hij trouwens beter met Itunes dan met windows media player, omdat hij bij windows media player schokkerig is als hij op fullscreen staat.

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
Inhale zei:
Ik wil tijdens een trip nog een keer dit nummer aandachtig luisteren:

heb dit ooit eens gedaan onder een paddo tripje.
en ik ging er vrijwel slecht op :grin: mss dat jij er anders op reageerd? maar ik ga het niet nog eens doen.

En over die visualisaties hierboven.
Met winamp werkt dit ook echt prachtig. zeeeeeeeeer mooie visuals. en van veel betere kwaliteit als WMA.

franx

Mijn favo's zijn:

OTT (fris en fruitig mooi en dansbaar.. gewoon goed :)
Entheogenic
Vibrasphere (rustige synthi-iets)
Shulmann
Neelix (elektro-dance-goa-iets)
Dub syndicate
Thievery Corporation (aanrader... alle songs zijn oké)
Deadmau5
Kaskade (club)
Blank & Jones
Schiller (mooie danc-trance-achtige muziek.. aanrader)
Wolfsheim
Trentemoller (b.v. You and I of Moan)

Doe er je voordeel mee
:)

Psychedelicious

faithless, reggea, rustige hiphop (die ergens over gaat geen commerciële lil wayne shit) en trance vind ik altijd wel lekker bij het trippen :wink:

SjaakT

Alles eigenlijk waar ik normaal ook naar luister, en dat is voornamelijk hardcore/hardstyle :P

lolnoob

Bewuste gebruiker
Wauw ik luister nu net naar het album Days to come van Bonobo. Die vond ik toevallig op youtube.

Echt zulke chille muziek, die ga ik zeker gebruiken bij een trip. Morgen ga ik trouwens weer trippen, ik heb er zin in :grin:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die tweede is nog wel oke, maar damn wat een vreselijk lelijke kick is dat toch.
Van die eerste zou ik trouwens bang worden om bad te gaan als ik dat tijdens een trip zou luisteren.

zjimiz

Bewuste gebruiker
ben nu KQED SEVEN T van Pink Floyd aan het luisteren/ loeren;

atom heart mother
cymbaline
astronomy domine
.......

oude opnames uit 1970

hun oude werk het blijft meesterlijk; zeker met die visuals erbij

drunkenmonkey

Vooral drum and bass , echt muziek om op weg te dromen.
bv
Sub focus-last jungle
zowat alles van Camo & Krooked
Dit liedje heb ik onlangs gevonden : http://www.youtube.com/watch?v=45Q_JophPaI
Er zitten kleine stukjes in die ik echt perfect vind .. ( bv vanaf 1:50 ) :hearteyes:
Als er mensen zijn met drum and bass met gelijkaardig trippy stukjes , voel je vrij om te pm'en.

metaldevil666

Meshuggah vond ik in mijn 2 trips echt geweldig!
Progressive Death Metal met de nadruk op Progressief!!
Met al hun vage ritmes die nuchter bijna niet te volgen zijn (tenzij je ze door en door kent)
Waren op truffels ineens zo duidelijk ^^

Verder is Opeth natuurlijk altijd goed.

Sinds kort heb ik de wondere wereld vandubstep ontdekt als aanvulling op alle metal die ik doorgaans luister maar hb dit helaas nog niet mogen ervaren in een trip.. binnenkort maar weer eens.even een bakje truffels halen dus :tongueout:

JanDeMan

Pink Floyd live at Pompeii

of Dark Side of the Moon terwijl je kijkt naar The Wizard of Oz.

Dan gewoon op m'n bed liggen en er in zakken :grin:

Lwbnjio

Near the Parenthesis :hearteyes:
en Steve Roach is ook lekker zweven (alleen onder invloed luisteren! :tearsofjoy:)
-edit-
EN natuurlijk de hele border community reutemeteut! Nathan Fake, Wesley Matsell, Luke Abbott en natuurlijk James Holden zelf! :hearteyes:

jam

Bewuste gebruiker
Zelf muziek spelen, op wiet dan toch vind ik echt heerlijk, je wordt er nog rustiger van en geraakt bijna in een trance ( ik speel didgeridoo) maar ook wat trommelen op djembe's is echt heel leuk :stoned:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Daar ik gewoon hard trippen een beetje saai begin te vinden zoek ik liever de "bad" variant op. Net die extra dimensie....dit nummer helpt mij daar wel goed mee vaak.

Depressief zielsplijtende depersonalisatie met doodsangsttopping ......SWEEEEETTTT

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Pink Floyd voornamelijk. Heerlijke muziek, en heb altijd het gevoel dat de muziek mij meeneemt, dat ik een reis maak door de wonderlijke wereld van Pink Floyd. Heerlijk is het!
Beetje techno is ook lekker(Trentemoller is zeer aan te raden), Beatles is heerlijk(elke trip minstens een keertje luisteren en kijken naar de clip van Lucy in the sky with Diamonds), Gorillaz is ook lekker om te luisteren(Plastic Beach is een heerlijk album ervoor).

Inddd! Pink Floyd!

Maar vooral de jazz muziek van de enige echte Prince! Album: the Rainbow Children, NEWS en eigenlijk alles wat daarvoor en daarna kwam (heb zo'n 350 CD en 80 DVD van de man).

Ook Roger Waters en Miles Davis.

DAT .. IS .. MUZIEK !! Niet alleen als je 'm spaced trouwens :grin:

Leszek

Bovenaan