Het huidige kabinet is als de Bully van de klas die dagelijks van iedereen de lunch afpikt. Niet echt de manier om loyaliteit te kweken ey?
Ik vind dat Klink tot verantwoording moet worden geroepen. Hij beschikt niet over tastbare geldende redenen om dit te verbieden. Integendeel, al het bewijs wijst op het tegenovergestelde.
Hoe kan dit dan toch voldoende zijn om een stuk van onze individuele vrijheid af te nemen en welke garantie hebben wij dat dit niet nog veel vaker gaat gebeuren. Vrijheidbeperkende regels moeten op zn minst ergens op zijn gebaseerd. Nu lijkt het erop dat de beslissing is gebaseerd op het feit dat de groep geinteresseerden relatief klein lijkt te zijn waardoor de kans om het erdoor te douwen relatief groot is... een generale repetitie voor het volledig verwijderen van coffeeshops en hele gedoogbeleid waarschijnlijk...
In mijn ogen heeft de rest vd politiek de Plicht om Klink tot verantwoording te roepen en zijn uitspraak ongedaan te maken en hem het liefstuit de politiek te zetten.
toch grappig om te beseffen dat een paar jaar geleden mijn 'loyaliteit' ten opzichte (of acceptatie) van het Nederlandse bestuur vrijwel optimaal was..tegenwoordig denk ik daar toch iets anders over...i wonder why..