spacekonijn
Badass junkie
dat heeft te maken emt jezelf een beetje beheersen en niet keihard lurken 

Mr.jiho zei:als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel![]()
![]()
, daarbij probeer ik alleen binnestebuiten als ik binnen zit. L'tjes zijn niet eens handig, maar zien er gewoon dope uit! En ja als je op een gegeven moment soms 10 jointjes op een avond wegwerkt, moet je toch een beetje variatie houden, niet dan?
Mr.jiho zei:is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier![]()

Deranged zei:Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens.![]()
SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
minn zei:SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
0hh j0aahh ker0l
minn zei:SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
0hh j0aahh ker0l
of als je te snel rooktHaze zei:Bal0n zei:Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?
Naar mijn ervaring komt dit door de indeling
lot zei:minn zei:SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
0hh j0aahh ker0l
H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!
ulg wat is dat iiri KAP ermeedank!
Dzy zei:lot zei:minn zei:SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
0hh j0aahh ker0l
H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!
ulg wat is dat iiri KAP ermeedank!
Do€ nIe sO g3m3En, dA's HèéL n0rMaAl oM z0 t€ tYp€n
caatje zei:tulp is een toeter(vorm)
BobG zei:Het is simpel, koop een pakje sigaretten en een pakje lange vloei, vervolgens ga je oefenen.
De basics: Goed verdelen, begin bij de tip en draai naar de andere kant.
Als het niet lukt opnieuw proberen, er is geen vaste methode, maar iedereen volgt wel de bovenstaande 'basics'

need^weed zei:caatje zei:tulp is een toeter(vorm)
helemaal niet man, gewoon een dikke knot op de top net zoals een tulp stengel(tip) dan de dikke knot, vol met wiet (dat moet de de bloem van de tulp voorstellen)