Kan je draaien?

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum

Kan je draaien?

• Jep, binnestebuiten, tulpen zeg het maar....

Stemmen: 3 75,0%
  • Ja, een beetje.

Stemmen: 1 25,0%
  • Nee, het lukt mee nooit.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik haal alleen voorgedraaide.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

matthijs

Badass junkie
Ja. en daar zit het 'em. Ik ben gewend om sigaretten te roken. Dus dan ga je sowieso harder hijsen. Heb ik ook als ik eens een shaggie rook.

lot

Badass junkie
ik kan opzich wel draaien gewoon een jointje nixx spec. maar ik laat het nog altijd liever door iemand anders draaien dan zit ik niet zo te kutten en gewoon een beetje relaxe :P

Jeller

Badass junkie
mwa rollen is leuk vind ik.. maar rechtstaand in de koude wind ofzo vind ik het wel niet leuk.. trouwns een inbrnader of scheefbrander heb ik ook wel eens, dan moet je gewoon het deel met het meeste blad naar boven houden als je trekt en meesal branden ze dan erug recht zonder dat je moet aanbranden :wave:

Haze

Bewuste gebruiker
Hmm, als ik een inbrander heb hijs ik meestal gewoon effe door, vind het zonde om mijn hasj/weed die daar zit te verbranden.

matthijs

Badass junkie
Hmm, wat Jeller zegt werkt (op de een of andere rare manier) volgens mij wel idd. Gewoon de inbrander boven houden en dan flink hijsen.

Jeller

Badass junkie
vooral als het geen strakke joint is lukt dat goed.. als hij beetje verstopt is heb je ene probleem soms

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel :tongueout: :mrgreen:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel :tongueout: :mrgreen:

dat moet ik dan ook maar es proberen... maar lijkt me soms best pijnlijk, zeker als je stoned bent omdat te doen :P als jij nu begrijpt wat ik bedoel :wink:

Dags

Bewuste gebruiker
Hehe, ik heb leren draaien door een pak shag te kopen, 15,- dealerwiet, tippies en een pakje smoking slim. Uurtje op me kamer zitten en de eerste paar joints waren er. Verder is het gewoon hoe vaker je draait, hoe beter je wordt(duh :P ). BInnestebuiten doe ik alleen als er geen slim/deluxe vloei is. (dus red/blue/green/eco/ea) Daarbij is minder papier natuurlijk meer plezier :stoned: , daarbij probeer ik alleen binnestebuiten als ik binnen zit. L'tjes zijn niet eens handig, maar zien er gewoon dope uit! En ja als je op een gegeven moment soms 10 jointjes op een avond wegwerkt, moet je toch een beetje variatie houden, niet dan?

Smoke ze!! :stoned:

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
ik vind al die andere manieren om te draaien maar irritant,.. ziet er leuk uit,.. maar doe mij maar gewoon de standaard joint :) lekker simpel

Mac...

Badass junkie
Gewone jointjes, perfect, binnenstebuiten lukt ook nog wel, lang niet meer gedaan overigens, de rest, nja moet het eens proberen denk

jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann

minn

Badass junkie
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann

0hh j0aahh ker0l

lot

Badass junkie
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:

0hh j0aahh ker0l

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

ulg wat is dat iiri KAP ermee :grin: dank!

Lana

Wijs gebruiker
Ik heb echt lang geen joints kunnen draaien hoor.. :flushed:
Alles viel er altijd tussenuit. Had ik de voorkant dicht, viel de achterkant eruit en andersom. Klunzen tot en met.
Ik liet het ook altijd anderen doen uit gemakzucht. Tot het moment dat je vaak in je eentje gaat roken en dan moet je wel.
Dus nu gaat het goed, oefening baart kunst. :smoke:
Maar tulpen en andere vormen, kan ik niet.

caatje

Badass junkie
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:

0hh j0aahh ker0l

tis een meisje, laura en is 16 jaar al zou je aan dr schrijfgedrag denken dat ze n jaar of 12 is

on topic: alle begin is moeilijk Lana :wink: , ik weet nog mn 1ste gewone shaggie's, die vouwde ik :grin:

lot

Badass junkie
mijn eerste sjekkie was prachtig..eerlijk waar.. de 2e was een behoorlijk gekloot! :P haha maar oefening baart kunst zoals al gezegd is

jordi

Newbie
ben nog niet zo lang bezig en heb het ook nog nooit geprobeert.
maar een van de dagen gaat een vriend het me leren :P :wave:

Deranged

Badass junkie
Je kan het niet van iemand leren, hooguit de basisprincipes maar voor de rest is het een techniek die je gewoon zelf in de vingers moet krijgen. Blijven oefenen dan komt het vanzelf. :smoke:

matthijs

Badass junkie
Inderdaad. Oefenen...pakje vloei kopen, pakje shag, pakje tipjes en je vervolgens een paar uur terugtrekken op je kamer. :stoned:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik draai normaal en binnenstebuiten, hangt af van wat voor vloei ik heb. Maar tulpen en die dingen.. heb ik nog nooit gedraaid, een big L echter wel maar dat vind ik teveel moeite, draai liever 2 gewone joints dan :)

Mindless1985

Badass junkie
lot zei:
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:

0hh j0aahh ker0l

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

Do€ nIe sO g3m3En, dA's HèéL n0rMaAl oM z0 t€ tYp€n

lot

Badass junkie
Dzy zei:
lot zei:
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:

0hh j0aahh ker0l

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

Do€ nIe sO g3m3En, dA's HèéL n0rMaAl oM z0 t€ tYp€n

jah, ik dacht ook wat typen al die mensen hier raar :confused:
in ß®€€záh taal typen is toch dood normaal

Obyt

Experimenterende gebruiker
Mijn vrienden smoorden al een dik jaar voor me en rookten ook al daarvoor dus zijn best goed in het krullen van een joint, tulpen weet ik niet wat het is maar ik veronderstel dat hetzelfde is als razé krullen, binnstebuiten dus, ik laat het dus altijd maar aan hen over, zou het toch maar verneuken.

A

Anonymous

Gast
Het is simpel, koop een pakje sigaretten en een pakje lange vloei, vervolgens ga je oefenen.

De basics: Goed verdelen, begin bij de tip en draai naar de andere kant.
Als het niet lukt opnieuw proberen, er is geen vaste methode, maar iedereen volgt wel de bovenstaande 'basics'

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Het is simpel, koop een pakje sigaretten en een pakje lange vloei, vervolgens ga je oefenen.

De basics: Goed verdelen, begin bij de tip en draai naar de andere kant.
Als het niet lukt opnieuw proberen, er is geen vaste methode, maar iedereen volgt wel de bovenstaande 'basics'

idd gewoon naar binnen draaien en dat steeds opnieuw totdat ie echt strak word :mrgreen:

A

Anonymous

Gast
need^weed zei:
caatje zei:
tulp is een toeter(vorm)

helemaal niet man, gewoon een dikke knot op de top net zoals een tulp stengel(tip) dan de dikke knot, vol met wiet (dat moet de de bloem van de tulp voorstellen)

Ik kan er 1 maken met 3 vloetjes, ik snap niet hoe mensen het met 4 stuks doen.

Bovenaan