hoe vaker en frequenter je gebruikt hoe heftiger de kater dat is mijn ervaring.
Ik begon met 1 x in de 2 maand en later soms zelfs 2x in het weekend. Welgeteld 2 keer.
Mijn ervaring na zo'n heftig weekend; een week lang afwisselend misselijk en veel duizelingen. Het gevoel dat de wereld instort alsof er continu een wolk boven je hangt. Je weet dat t overgaat, maar t is ellendig om mee te maken. Bovendien is bij mij, gelukkig, het besef gekomen dat het regelmatige gebruik de drugs steeds minder aangenaam maakt. Tevens het depressieve gevoel de day after de nacht niet leuk maakt. Je geniet niet meer van het roze wolkjes gevoel, maar bent zwaar actief vooral lichamelijk. Armen en benen zwiepen heen en weer, kan als aangenaam worden ervaren maar dat verveelt ook. Heb nu bijna 3 maanden niets gehad en bewaar het nu het totdat ik er echt in positieve zin zin in krijg samen met wat vrienden en daar mag van mij best een half jaar tussen zitten. Ook een bepaalde herbalshit heeft dezelfde uitwerking... tijdens is lollig maar al tijdens het uitwerken ontstaan donkeren wolken en een soort van waanzin die alleen met nachtrust, l tryptofaan en tijd tussen gebruik kunnen geheeld worden. Dus... ik zeg hoe minder hoe beter zo blijft t tenminste leuk en geestelijk niet afbrekend!!