Keith Bakker overleden

Kordie

DF-koning
Keith Bakker is gestorven:

Een man met meer gezichten.
Maar ondanks alles gaf hij verslaving ook een gezicht.

Heeft hij jou (indirect) wat gebracht?

Casrus

DF-koning
Heeft hij jou (indirect) wat gebracht?

Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.

Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.

Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.
Keith Bakker woonde op Droef, ja? En is daar verslaafd geworden?

Pfoeh. Misschien moet de AIVD die plek eens wat beter in de gaten houden; of de Wageningse hippies niet te ver radicaliseren. Eerst Keith Bakker, en toen kennelijk Volkert van der Graaf :tearsofjoy:

Neo-Shulginist

Badass junkie

Keith Bakker woonde op Droef, ja? En is daar verslaafd geworden?

Pfoeh. Misschien moet de AIVD die plek eens wat beter in de gaten houden; of de Wageningse hippies niet te ver radicaliseren. Eerst Keith Bakker, en toen kennelijk Volkert van der Graaf :tearsofjoy:
Of bedoel je toch Ruigoord? Want volgens mij had Keith Bakker meer met Amsterdam dan met Wageningen.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat Keith veel heeft gedaan voor heel veel mensen, hij heeft ze geholpen vooruit te komen en het leven aan te kunnen.
Tegelijkertijd denk ik dat hij levens verwoest heeft, de vraag is of daar erkenning voor is.

Ik CasAan en ga CasUit

Bovenaan