Conjo
Bewuste gebruiker
Waarom mensen überhaubt nog spullen kopen bij een huisdealer is me een raadsel. Ik koop het alleen nog op het web en heb betere kwaliteit dan ooit tevoren. Echter ik heb hoe dan ook bij niemand het blinde vertrouwen (huisdealers of webdealers) dat hun kwaliteit constant zal zijn in de toekomst. Misschien zakken ze niet door de ondergrens maar het is altijd afhankelijk van de batch. Bovendien weet je nooit wat er in kopjes om gaat. Misschien heeft ie wel ineens een geldprobleem en besluit ie dingen te versnijden. Dan kan hij nog 100 x goed spul hebben geleverd, maar die ene keer...
Omdat mensen snel(opwelling) willen snuiven en niet dagen moeten wachten op de post.....
Als je juist kennis kring hebt, kan je gewoon aan kwaliteit SoS komen en een doorgewinterd Coke snuiver kan je niet bedonderen! Deze Huisdealers zijn heel dag pakjes aan verkopen en ze willen juist kwaliteit sos verkopen omdat ze weten dat ze dan terug komen! En deze dealers hebben geen bijbaantje omdat heel dag de telefoon roodgloeiend staat