Kenmerken van goeie coke

Conjo

Bewuste gebruiker
Waarom mensen überhaubt nog spullen kopen bij een huisdealer is me een raadsel. Ik koop het alleen nog op het web en heb betere kwaliteit dan ooit tevoren. Echter ik heb hoe dan ook bij niemand het blinde vertrouwen (huisdealers of webdealers) dat hun kwaliteit constant zal zijn in de toekomst. Misschien zakken ze niet door de ondergrens maar het is altijd afhankelijk van de batch. Bovendien weet je nooit wat er in kopjes om gaat. Misschien heeft ie wel ineens een geldprobleem en besluit ie dingen te versnijden. Dan kan hij nog 100 x goed spul hebben geleverd, maar die ene keer...

Omdat mensen snel(opwelling) willen snuiven en niet dagen moeten wachten op de post.....
Als je juist kennis kring hebt, kan je gewoon aan kwaliteit SoS komen en een doorgewinterd Coke snuiver kan je niet bedonderen! Deze Huisdealers zijn heel dag pakjes aan verkopen en ze willen juist kwaliteit sos verkopen omdat ze weten dat ze dan terug komen! En deze dealers hebben geen bijbaantje omdat heel dag de telefoon roodgloeiend staat

रति

Wijs gebruiker
Omdat mensen snel(opwelling) willen snuiven en niet dagen moeten wachten op de post.....
Als je juist kennis kring hebt, kan je gewoon aan kwaliteit SoS komen en een doorgewinterd Coke snuiver kan je niet bedonderen! En deze Huisdealers zijn heel dag pakjes aan verkopen en ze willen juist kwaliteit sos verkopen omdat ze weten dat ze dan terug komen! En deze dealers hebben geen bijbaantje omdat heel dag de telefoon roodgloeiend staat
OK! Prima toch. Blij dat het zo werkt voor mensen. Post gaat trouwens ook snel; ik koop alleen bij webdealers uit NL en dan is het er ook de volgende dag. Voor mij is het wachten ook wel goed zo omdat ik sowieso graag een pauze hou in mijn gebruik.

Conjo

Bewuste gebruiker
Meeste coke snuivers plannen niet van tevoren in... Morgen ga ik snuiven! Pauze in gebruik?
Wacht maar tot echt de smaak te pakken krijgt van coke... En als je eenmaal bezig bent met de coke!
Ineens is de coke op? Dan is er meestal paniek in huis! Laatst lijntje!.... Dat gevoel is echt KUT! Als je geld hebt en nog de vrije tijd sta je in NO-Time coke dealer te bellen voor een nieuwpakje. Met coke heb je nooit voldaan gevoel! Dat is het probleem met cocaïne! Daarom is cocaïne ook gevaarlijk drugs het is nogal duur hobby zeer verslavend is! Mensen om je heen kunnen de tyfus krijgen. Gelukkig heb ik daar geen last van maar weet wel in mijn omgeving dat dit gebeurd.

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Meeste coke snuivers plannen niet van tevoren in... Morgen ga ik snuiven! Pauze in gebruik?
Wacht maar tot echt de smaak te pakken krijgt van coke... En als je eenmaal bezig bent met de coke!
Ineens is de coke op? Dan is er meestal paniek in huis! Laatst lijntje!.... Dat gevoel is echt KUT! Als je geld hebt en nog de vrije tijd sta je in NO-Time coke dealer te bellen voor een nieuwpakje. Met coke heb je nooit voldaan gevoel! Dat is het probleem met cocaïne! Daarom is cocaïne ook gevaarlijk drugs het is nogal duur hobby zeer verslavend is! Mensen om je heen kunnen de tyfus krijgen. Gelukkig heb ik daar geen last van maar weet wel in mijn omgeving dat dit gebeurd.
Wel ik gebruik al 30 jaar... off and on zeg maar. Dus als ik nu nog niet verslaafd ben zal het dan snel gebeuren? Ben nog nooit verslaafd geweest. Het is sterk afhankelijk van persoon tot persoon, dat blijkt wel weer. Wat voor jou op een bepaalde manier werkt wil niet zeggen dat dat voor een ander ook het geval is. Ik stel prioriteiten in het leven. Dat is gewoon een mindset. Coke is maar een heel klein onderdeel van mijn activiteiten. Lekker? Ja hoor. Maar andere dingen zijn minstens zo lekker en heel veel andere dingen zijn veel belangrijker.

Conjo

Bewuste gebruiker
Wel ik gebruik al 30 jaar... off and on zeg maar. Dus als ik nu nog niet verslaafd ben zal het dan snel gebeuren? Ben nog nooit verslaafd geweest. Het is sterk afhankelijk van persoon tot persoon, dat blijkt wel weer. Wat voor jou op een bepaalde manier werkt wil niet zeggen dat dat voor een ander ook het geval is. Ik stel prioriteiten in het leven. Dat is gewoon een mindset. Coke is maar een heel klein onderdeel van mijn activiteiten. Lekker? Ja hoor. Maar andere dingen zijn minstens zo lekker en heel veel andere dingen zijn veel belangrijker.

Ik heb ook prioriteiten in het leven zoals werk/vrouw/kids. Maar dat zijn herkenbaar punten! Wat elke coke snuiver weet.... Doorgaan tot het bittereinde en klote gevoel hebben als de coke op is.... Ik heb dit zelf ook als ik eenmaal aan begin! en weet dat donders goed van mezelf! Daarom gooi ik zelf altijd paar valiums naar binnen en de craving duurt maar een uurtje. Het moet keertje ophouden, natuurlijk!

Rebell

Wijs gebruiker
Waarom mensen überhaubt nog spullen kopen bij een huisdealer is me een raadsel. Ik koop het alleen nog op het web en heb betere kwaliteit dan ooit tevoren. Echter ik heb hoe dan ook bij niemand het blinde vertrouwen (huisdealers of webdealers) dat hun kwaliteit constant zal zijn in de toekomst. Misschien zakken ze niet door de ondergrens maar het is altijd afhankelijk van de batch. Bovendien weet je nooit wat er in kopjes om gaat. Misschien heeft ie wel ineens een geldprobleem en besluit ie dingen te versnijden. Dan kan hij nog 100 x goed spul hebben geleverd, maar die ene keer...

Ach ja sommige mensen worden snel genaaid...
Ik heb mensen in mijn kring die mij niet gaan naaien met drugs.
Alsof drugs van een onbekende beter te vertrouwen is dan van iemand die je kent :tearsofjoy:

रति

Wijs gebruiker
Ach ja sommige mensen worden snel genaaid...
Ik heb mensen in mijn kring die mij niet gaan naaien met drugs.
Alsof drugs van een onbekende beter te vertrouwen is dan van iemand die je kent :tearsofjoy:
Ze werken met ratings en reviews. Dus je ziet al snel of iemand een goede naam heeft of niet.

Conjo

Bewuste gebruiker
Haha nee, je kan het vergelijken met hoe ebay werkt.

Dat vrienden en kennisen ,zakenpartners erop kunnen reageren... Klinkt idd betrouwbaar -.- zoals boven werd beschreven als je belazert wordt door een kennis... heb je tenminste aanspreek punt, als dit slecht was.... overigens nog nooit meegemaakt. Als dat wel zou gebeuren zou ik mn geld terug eisen of hij kan stoeptegel koppen...

रति

Wijs gebruiker
Dat vrienden en kennisen ,zakenpartners erop kunnen reageren... Klinkt idd betrouwbaar -.- zoals boven werd beschreven als je belazert wordt door een kennis... heb je tenminste aanspreek punt, als dit slecht was.... overigens nog nooit meegemaakt. Als dat wel zou gebeuren zou ik mn geld terug eisen of hij kan stoeptegel koppen...
Ben je wel eens op zo'n site geweest? Je hebt namelijk wel een heel stellige mening. Het kan toch niet zijn dat je dat baseert op een aanname? Zonder er werkelijk iets van af te weten? :astonished: Dealers met 2000 + ratings. Allemaal vrienden? OK man :grinning:

Conjo

Bewuste gebruiker
Op instragram kan je ook vrienden kopen dus zou het met rating en views ook wel kunnen?

Bovenaan