Kortademig

MaFille

Newbie
Hoi !
Zijn jullie soms kortademig bij het gebruik van Speed ?
(Quantiteit van 3 à 4 lijntjes op een ganse avond/nacht)
Zo ja, wat doe je eraan?
Greetz xxx

Supervlieg

Wijs gebruiker
Jah.. van die irritante hartkloppingen enzo. Is niet echt veel aan te doen behalve slapen. Er is bij de apotheker wel een medicijn hiertegen, maar beter van niet. Een oplossing is niet altijd beter. Wees blij dat je hart uberhaupt nog klopt!

Immo

Badass junkie
Vrij normaal dat het ademhalen wat moeilijker gaat, Als je er op gaat letten word het alleen maar erger heb ik het idee. Probeer er niet aan te denken dat wilt bij mij wel eens helpen. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De spieren rondom je hart en borstbeen, gaan ook strak staan, dit kan het ademen ook nog wel eens bemoeilijken. Irritant, maar niks aan te doen volgens mij (behalve geen speed gebruiken).

Sterreh

Experimenterende gebruiker
Jah, ik heb ook veel last van kortademigheid als ik speed op heb. Ik zucht erg veel dan. En idd, als je er op gaat letten word het alleen maar erger !
Ik heb wel eens gehoord dat je spontane hartstilstand kan krijgen van speed ...

altamiro

NOISESUPRESSOR zei:
Wondermiddeltje, als je t gaat denken krijg je het ook!

Bweh .. Ik kan zo veel over mn dikke piemel dromen als ik wil, maar 't blijft een triest zaakje als ik aan de pep zit :'(

Onderbroekenlolol!!1!1eleben!!

Zenzie

Marla Singer zei:
De spieren rondom je hart en borstbeen, gaan ook strak staan, dit kan het ademen ook nog wel eens bemoeilijken. Irritant, maar niks aan te doen volgens mij (behalve geen speed gebruiken).

Spieren van de borstkas spannen op ... Na 4 - 5 uur lossen de spieren wat en krijg je een druk op je borstkas. Dan heb je nog die caffeïne die door je lichaam stroomt maakt het ook moeilijker voor te ademen

Effecten van cafeïne:

Lichamelijk

* sommige mensen krijgen last van maagzuur; dit komt echter niet door cafeïne, maar door een andere stof in de koffie
* van cafeïne kun je hartproblemen krijgen; mensen met hartproblemen wordt vaak gezegd cafeïne te vermijden
* cafeïne kan zorgen voor een onregelmatige hartslag
* van cafeïne kun je slaapstoornissen krijgen; verminderde kwaliteit en lengte van slaap en problemen met inslapen
* hoofdpijn
* misselijkheid
* gespannen spieren.

Psychisch

* onrust
* opgefoktheid (agitatie)
* bij een hele hoge dosis kan zelfs een soort angstreactie optreden.

WatNu

Newbie
Pfff.... ik heb afgelopen weekend gebruikt en kon afgelopen nacht bijna niet slapen, ik schrok wel omdat ik dus heel erg kortademig ben geweest en nu nog maar niet zo erg als vannacht. k wist niet zeker hoe het precies kwam. het voelt echt niet prettig. :confused:

Sterreh

WatNu zei:
Pfff.... ik heb afgelopen weekend gebruikt en kon afgelopen nacht bijna niet slapen, ik schrok wel omdat ik dus heel erg kortademig ben geweest en nu nog maar niet zo erg als vannacht. k wist niet zeker hoe het precies kwam. het voelt echt niet prettig. :confused:

Je hebt je waarschijnlijk nerveus gemaakt door dat je niet kon slapen !Gewoon rustig blijven en rustig blijven ademen !

TFG

Newbie
Na wat zoeken dit tpoic gevonden. Ik heb er extreem veel last van. Vroeger nooit, maar laatste maanden wel. Blijft soms tot wel een week hangen. Oplossing is natuurlijk simpel, van de pep afblijven.
Vraag me af of er nog andere oplossingen zijn :confused:

Bovenaan