Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Badass junkie
Ik ga hier zó lekker op. Maar ik begrijp ook niet waarom je hem volgt 🙄. Jullie katten elkaar hele dagen af. Misschien voor het sfeertje, niet meer op elkaar reageren?!
Blijkbaar per ongeluk op volg geklikt. Wat een drama. Ben nu ineens verliefd. Was nieuw voor me maar goed, dat kan iemand anders bepalen. I'm fine with it.

R

Revolutionair

Gast
Blijkbaar per ongeluk op volg geklikt. Wat een drama. Ben nu ineens verliefd. Was nieuw voor me maar goed, dat kan iemand anders bepalen. I'm fine with it.

Yeah right was al vorige week zo en vandaag weer..
Probeer je er nou niet onderuit te lullen..
Gaan we weer met dat neppe gedoe van jou..
Ga aub eens volwassen worden.
Je valt echt op de laatste tijd.Je valt constand door de mand door je te bemoeien met dingen waar je niks van weet.
Krijgt de wind van voren van alle kanten en blijft maar door gaan.
Heb eens wat zelfrespect!

R

Revolutionair

Gast
Ik ga hier zó lekker op. Maar ik begrijp ook niet waarom je hem volgt 🙄. Jullie katten elkaar hele dagen af. Misschien voor het sfeertje, niet meer op elkaar reageren?!

Kan hij me volgen en dan op zoek gaan naar hoe hij het beste ruzie kan gaan zoeken.
Gaat al een hele lange tijd zo.
Heb de moderters zo vaak laten zien waar het begint.
Maar blijkbaar vinden ze het wel prima.
Word niks aan gedaan.
Goed voor het forum iemand die de hele tijd problemen op zoekt.
Ik ben die fase al lang voorbij.
Maar hij krijgt elke keer een vrije pas...
Waarom?
Iets met het verleden ga er verder niet op in.

Natozlato

Wijs gebruiker
Jullie moeten allebei kappen met dat irritante gedoe. Ganggang zit er toch niet steeds zo bovenop, je hoeft niet altijd je gelijk te halen! Revolutionair, hap niet zo en lul es wat minder uit je nek!
Dat gezeik van jullie vervuilt teveel topics, het is iedere keer hetzelfde liedje!
Fijn ook voor de sfeer hier! Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?

Stop toch eens met op elkaar reageren! Dan word het hier weer gezelliger!

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Jullie moeten allebei kappen met dat irritante gedoe. Ganggang zit er toch niet steeds zo bovenop, je hoeft niet altijd je gelijk te halen! Revolutionair, hap niet zo en lul es wat minder uit je nek!
Dat gezeik van jullie vervuilt teveel topics, het is iedere keer hetzelfde liedje!
Fijn ook voor de sfeer hier! Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?

Stop toch eens met op elkaar reageren! Dan word het hier weer gezelliger!
I agree with that. Maar ik snap dat @Revolutionair zo snel hapt op @Ganggang💯 want het is heel irritant als iemand constant z’n gelijk probeert te halen. Maar goed, give me tea 🐸

R

Revolutionair

Gast
Kan verdomme iemand van het beheer dit gezeik stoppen?

Ben er al heel lang mee bezig laten zien dat hij weer de confrontatie op zoekt maar nooit een antwoord niks!
Alleen een ban en hij dan niet..

lul es wat minder uit je nek!

Begin jij nu ook niet met zulke praatjes vorige keer hebben we dingen uit gepraat. Ga je nu zo beginnen met mij? Ik vroeg je nog specifiek om te laten zien wat ik lul. Maar weer geen antwoord.
Wij zijn cool hou dat zo dan.

R

Revolutionair

Gast
Als de moderaters er elke keer niks aan doen ga ik er af en toe op in.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Hij kan alles zeggen wat hij wil.
En dan zit ik weer met een ban omdat ik gewoon sterk uit de hoek kom.
Bekende oude verhaaltje..
Ga het hierbij laten!

Ganggang💯

Badass junkie
Ik heb gewoon vaak gelijk. En dat is moeilijk te accepteren klaarblijkelijk.

Maar ik zal jullie advies ter harte nemen en er niet zo boven op zitten. Mits iedereen zich aan de forumregels houdt.

Fijn weekend lieve mensen!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Mensjes en kindertjes. We hebben het knopje "negeer". Dat kun je gebruiken! :neutral: Zo vreselijk moeilijk kan het niet zijn. Ook voor de zich ergerende lezers is dat ook gewoon een optie en dan hoeven wij geen kleuterjuf te spelen.
Gewoon niet reageren; wat een ander ook zegt dat niet in je straatje past. Een beetje zelfbeheersing bezitten we allemaal. Ik vind ook genoeg mensen stom, en hun meningen nog stommer. En toch voel ik nergens de behoefte dat continue duidelijk te gaan maken. Dit is een forum, een sociaal gedoetje. En natuurlijk zijn we geen Libelle forum en mag het best een tandje fel in een discussie, maar kom op.

Aangezien andere leden (al dan niet terecht) zich er nu ook aan beginnen te storen: Als dit weer voorkomt, en jullie blijven in topics de confrontatie opzoeken, dan gaan jullie/jij maar een weekje forum-pauze houden of zo.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ook nog even: Als mensen zich ergens aan storen. Melden aub. Dat werkt beter dan in het topic zetten waardoor de zooi nog meer offtopic gaat en men dat weer als stoken zien. Wij mods zijn er ook niet iedere dag evenveel uren, we zijn een klein team meer zou ook niet nodig moeten zijn bij een forum als dit. Maar overdrijf niet zo met je aangesproken voelen ook... We kunnen ook rekening houden met feit dat we allemaal net ff wat anders reageren als normaal ook door de siuatie in de wereld. Toch? En zo niet gebruik die negeerknop.

sosaa

Belezen gebruiker
Is er een trucje of manier om toch seks te kunnen hebben op speed, ik wil vnv beiden doen maar de laatste x dat ik dat van plan was kon ik niks uitrichten bij me vriendin want er was niet veel over van me pik

Ganggang💯

Badass junkie
Is er een trucje of manier om toch seks te kunnen hebben op speed, ik wil vnv beiden doen maar de laatste x dat ik dat van plan was kon ik niks uitrichten bij me vriendin want er was niet veel over van me pik
Kamagra, maar dat is geen gezonde combinatie. Daarentegen, de meeste drug combinaties zijn niet gezond maar men doet het toch.

sosaa

Belezen gebruiker
Whaha thanks voor de tip dat spul ga ik niet aan beginnen, miss als ik niet te veel doe ofzo dat het wel lukt

Ganggang💯

Badass junkie
Whaha thanks voor de tip dat spul ga ik niet aan beginnen, miss als ik niet te veel doe ofzo dat het wel lukt
Verder is het een kwestie van niet te veel speed nemen, wachten tot je over de piek bent, misschien wat eten tussendoor en mindset. Ik krijg het altijd wel voor elkaar, maar heb het ook al vaak gedaan. In het begin lukte het me ook niet.

Het komt iig door de bloedvaatvernauwing, misschien dat er wat supplementen zijn die dat tegengaan en geen wisselwerking met amfetamine hebben.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Waarom gebruiken mensen nog coke als er pep is?
Dat mensen een duurder product verkiezen hopend dat ze het van betere kwaliteit is is psychologie, maar we weten allemaal dat 12 uur knallen op speed leuker is dan 30 minuutjes genieten van je coke en speed is zelfs minder slecht voor je hart dan coke.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat mensen een duurder product verkiezen hopend dat ze het van betere kwaliteit is is psychologie, maar we weten allemaal dat 12 uur knallen op speed leuker is dan 30 minuutjes genieten van je coke en speed is zelfs minder slecht voor je hart dan coke.

Dit is natuurlijk persoonlijk. Ik ken wel degelijk mensen met een voorkeur voor coke. Ik ben als ik moet kiezen tussen die twee zelf wel #teamspeed. De prijzen van het wat pretentieuze coke vind ik absurd voor de duur van het (vrij subtiele) effect. Maar ik kan niet voor iedereen spreken. Zo nu en dan vind ik een klein hoeveelheidje coke voor tussendoor wel eens leuk als ik er een keer aan kan komen. Voordeel is dat je geen dag(en) wakker bent.

Dat duurder perse betere kwaliteit betekent is uiteraard altijd te kort door de bocht. :)

R

Revolutionair

Gast
Ik doe samen met een vriend de hele nacht met een gram goede pure coke. Elk uur ander half uur heb je maar nodig als de kwaliteit goed is. En je kan daarna slapen. Ieders de helft dan valt het nog wel mee met de kosten.
Van speed krijg ik hallucinaties na een bepaald aantal uur met coke niet. Al bestellen we een pakje bij en doen we nog 12 uur!
Dat zijn de voordelen.

Maar ieder zijn ding 🙂

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik doe samen met een vriend de hele nacht met een gram goede pure coke. Elk uur ander half uur heb je maar nodig als de kwaliteit goed is. En je kan daarna slapen. Ieders de helft dan valt het nog wel mee met de kosten.
Van speed krijg ik hallucinaties na een bepaald aantal uur met coke niet. Al bestellen we een pakje bij en doen we nog 12 uur!
Dat zijn de voordelen.

Maar ieder zijn ding 🙂

Klopt, ik heb ook wel de ervaring (wel beperkt, heb maar een paar keer coke in m’n bezit gehad) dat het effect een uur tot anderhalf uur kan duren, afhankelijk van wat je in huis hebt. Vind ik alsnog erg kort. Leuk, maar kort. Ieder zijn voorkeur inderdaad. :) In sommige gevallen kan kort juist heel praktisch zijn. Maar ja, de prijs.

Krijg je echt hallucinaties van de speed zelf, of van het ermee gepaard gaande slaaptekort?

R

Revolutionair

Gast
Krijg je echt hallucinaties van de speed zelf, of van het ermee gepaard gaande slaaptekort?

Meestal na 6 uurtjes.
De hallucinaties zijn meer dat ik dingen zie bewegen in de hoek van mijn ogen.
Schaduwen of beestjes.
Ga ook snel trillen en krijg het koud.
Ook als ik laag dosseer.
Had wat mensen gevraagd.
Ik wist al dat het niet mijn drugs was dus die gaat ik de hoek bij mdma dat ik niet meer gebruik.
Beter, waarom iets nemen waar je niet goed op gaat.

Walter White

Bewuste gebruiker
Dit is natuurlijk persoonlijk. Ik ken wel degelijk mensen met een voorkeur voor coke. Ik ben als ik moet kiezen tussen die twee zelf wel #teamspeed. De prijzen van het wat pretentieuze coke vind ik absurd voor de duur van het (vrij subtiele) effect. Maar ik kan niet voor iedereen spreken. Zo nu en dan vind ik een klein hoeveelheidje coke voor tussendoor wel eens leuk als ik er een keer aan kan komen. Voordeel is dat je geen dag(en) wakker bent.

Dat duurder perse betere kwaliteit betekent is uiteraard altijd te kort door de bocht. :)
Ik zelf ook in Team Speed , ik vond dat de eerste keer al zo van...dit is ideaal ik vind het lekker , voordelig in prijs en ja zeker weten een pak langer dat je geniet.
Maar inderdaad dat is ook persoonlijk.

Techneut

Bewuste gebruiker
Dat zijn de voordelen.

Maar ieder zijn ding 🙂
Ik kan absoluut niet slapen na coke, hooguit 2 uurtjes als ik mazzel heb.

inner_search

Badass junkie
Grappig dat dat zo verschilt, ik zou serieus nog me laatste lijntje coke kunnen snuiven om 1 en om 2 uur in dromenland zijn. Met speed is slapen slechts een illusie...
Lucky you , ik kom nuchter zelfs niet in slaap..
Ben echt jaloers op mensen die hun bed nog maar zien en al in slaap vallen.

Natozlato

Wijs gebruiker
@sosaa, dat stijf worden zit volgens mij voor een groot gedeelte tussen de oren. Toen m'n vriend en ik er pas mee begonnen, deed zijn ding het ook niet. We hebben geen tolerantie want houden maar eens in de maand ongeveer een pep-nachtje en hebben dan lang sex.
Zorg dat je het lekker warm hebt, ga anders lekker warm douchen. Ontspan je en probeer er niet teveel op te richten dat ie hard MOET worden.
Mijn vriend wordt nu altijd hard. Dus ik denk dat het een beetje de mindset is. Als je denkt dat ie toch niet overeind komt dan gaat het ook niet lukken.

sosaa

Belezen gebruiker
@sosaa, dat stijf worden zit volgens mij voor een groot gedeelte tussen de oren. Toen m'n vriend en ik er pas mee begonnen, deed zijn ding het ook niet. We hebben geen tolerantie want houden maar eens in de maand ongeveer een pep-nachtje en hebben dan lang sex.
Zorg dat je het lekker warm hebt, ga anders lekker warm douchen. Ontspan je en probeer er niet teveel op te richten dat ie hard MOET worden.
Mijn vriend wordt nu altijd hard. Dus ik denk dat het een beetje de mindset is. Als je denkt dat ie toch niet overeind komt dan gaat het ook niet lukken.
Hier kun je wel is volledig gelijk hebben. Ik heb idd ookk altijd dat ik er mee in me hoofd ga zitten en dan gaat het mis. Vnv ga ik er volledig rustig in 😆

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik kan absoluut niet slapen na coke, hooguit 2 uurtjes als ik mazzel heb.
Ook ik heb geen slaapproblemen na coke. Meer zelfs: cocaïne is, naast LSD, de enige drug waarvan ik nooit brak ben the day after.

@Roze Olifant
Dat slapen na coke en het kortwerkend effect kan idd erg praktisch zijn. Maar was voorheen ook weleens een valkuil bij mij, omdat ik met een paar lijntjes na een lange werkdag, thuis toch nog ff kon doorwerken en daarna makkelijk sliep.
Gelukkig herkende ik al snel het gevaar en nu doe ik dat dus niet meer.

Laatst bewerkt:

Flower123

Bewuste gebruiker
Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde

Ganggang💯

Badass junkie
Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
Herkenbaar. Heb nooit dagelijks gebruikt maar toen ik nog veel snoof had ik ook veel minder neushaar. Langzamerhand vreet het alles weg in je neus.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan