DarkScope zei:niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip!![]()

klopt wel.. maar ik merk wel zelf als ik het op en feestje ofzo doe (geld ook voor lsd), dat de misselijkheid gewoon niet komt als je volledig in bewegign bentSweet_Shadow zei:Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
hahaPowerpillx zei:Beter iets licht eten ervoor.
Ik heb het al eens voorgehad![]()
bij mijn thuis op men bed ja !
diewietjah zei:Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten..
Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten.
Qocaïne zei:Ik eet ze altijd gewoon op! Niet zeuren! ETEN![]()
Saivy zei:Ik heb ze ook altijd gewoon opgegeten, al had ik er wel walgingen van en moest ik soms even een drankje erbij nemen. :P Maar je moet gewoon even je verstand op nul zetten en uitkijken naar een mooie trip.![]()
Ellesdee zei:Saivy zei:Ik heb ze ook altijd gewoon opgegeten, al had ik er wel walgingen van en moest ik soms even een drankje erbij nemen. :P Maar je moet gewoon even je verstand op nul zetten en uitkijken naar een mooie trip.![]()
nee saivy... niet jij ook al![]()
Ellesdee zei:Qocaïne zei:Ik eet ze altijd gewoon op! Niet zeuren! ETEN![]()
een viespeuk... dat ben je... bah