Kotsen van paddos

maxtc

Experimenterende gebruiker
heeft er iemand wel is moeten kotsen van paddos??
ik wil het zelf binnekort wel is gaan proberen denk ik maar ik ben bang dat ik misschien moet kotsen ofzo ik denk dat als ik er aan ga denken ofzo dat het dan ook gebeurt kunnen julie wat info geven

J0rrit

Badass junkie
niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip! :grin:

Dr. Tommy

Badass junkie
als ik vantevoren teveel gegeten heb word ik er wel eens misselijk van. maar dat duurt maar even. bij mij dan.

tot nu toe heb ik het wel binnen kunnen houden.

Frisko

Badass junkie
moeha,ik heb al 2 keer moeten kotsen,1 keer hebk ut binnen kunnen houden!,1 keer was ik weg vd wereld(bad trip like) en wist ik zelf niet eens hoe ik @ die kerels badkamer ben geraakt vanuit de living,maar ik stond dus in de deur opening te kotsen(voor ik aan het toilet was)!!!moeha,de goeie ouwe tijd :stoned: :stoned:

naja,1 keer hebk mn vinger in mn keel gestoken omdat ik wou dat de trip stopte,omdat ik alleen was(aan het trippen) en onervaren was!,redelijk nare ervaring dat nadenken en shit dan!,maar na een half uurtje was ik terug bij mn positieven,en nam de trip dus af!!!

ooooi

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik werd een kwartier nadat ik ze had opgegeten wel een beetje misselijk en kreeg ut gevoel alsof ik moest kotsen maar na 10 minuutjes was dit gelukkig al weer over :)

J0rrit

Badass junkie
is t geen goed idee om dan gwn een fles water mee te neme of zo, of in ieder geval iets te drinken. mopgt je misselijk worden, drinken helpt dan wel

caatje

Badass junkie
khad gelezen dat misselijk gevoel er altijd ff is. Je moest er volgens de gebruiksaanwijzing niet aan toegeven en je gedachtes er vanaf leiden dan zou t over moeten gaan.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Gewoon niet te veel eten... ik eet meestal een broodje kaas als en dan een paar uur later eet ik de paddestoelen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.

Jeller

Badass junkie
op een nuchtere maag zou ik niet aanraden hoor.. de trip is dan veel harder, het is beter om iets licht te eten..
tenzij ge cht hard wilt trippen

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misselijkheid is vrij normaal en gaat meestal vanzelf over. Het komt echter wel eens voor dat mensen moeten overgeven. Opzich is daar helemaal niets mis mee, het kan geen kwaad. Je kunt je gewoon het beste overgeven aan wat er gebeurt, ook als dat betekend dat je moet kotsen, je verzetten heeft weinig zin, als het eruit moet dan komt het er vroeger of later toch uit. Op een nuchtere maag eten kan de misselijkheid behoorlijk verminderen, dit versterkt echter wel de trip. Daarnaast is thee zetten van de paddestoelen voor somige mensen ook een goede manier om misselijkheid tegen te gaan.

azgaza

Badass junkie
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, en ze toch wel al 11 keer gedaan. Misselijkheid veroorzaakt het altijd éven; in het begin. Wat helpt is inderdaad stil zitten, en niet té veel eten vooraf, muntthee is trouwens ook een wondermiddel.

Ceko

Belezen gebruiker
Ik ben tot nu toe van de 4 keer 3 keer misselijk geweest van de paddo's. En het is echt geen pretje om tijdens de trip de hele tijd naar je lichaam te moeten luisteren en aan misselijkheid te denken. Ik heb wel eens gehoord dat een droog beschuitje erg goed helpt dus dat ga ik volgende keer ook maar proberen dan.

Jeller

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
klopt wel.. maar ik merk wel zelf als ik het op en feestje ofzo doe (geld ook voor lsd), dat de misselijkheid gewoon niet komt als je volledig in bewegign bent

marco89

Newbie
Ik heb het met mijn eerste keren ook gehad. Nu droog ik mn paddies altijd, je hoeft dan een stuk minder weg te kanen en ook geen misselijkheid. Goed veel water drinken helpt ook..

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik krijg er soms wel een beetje buikpijn van en dan geef ik wel ns over ....dat doet niks met mn trip erna , ik zeg als je the need hebt om te kotsen doe dat dan!

Qocaïne

Badass junkie
Heb zelf echt nog nooit gekotst van de paddo's, gelukkig ook ^^
Ik haat overgeven :P

Twee uur van te voren niets meer eten... of in ieder geval iets lucht verteerbaars :) Dan zou alles goed moeten gaan.

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten..
Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten.

Ellesdee

Badass junkie
diewietjah zei:
Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten..
Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten.

idem

paupie

Bewuste gebruiker
ik vreet die dingen ook altijd gewoon op. Maar ik heb dan wel altijd gedroogde dus dat scheelt, maar ik zit er dan wel een minuut of 10 op te kauwen.

Imke

Badass junkie
Ik heb ze ook altijd gewoon opgegeten, al had ik er wel walgingen van en moest ik soms even een drankje erbij nemen. :P Maar je moet gewoon even je verstand op nul zetten en uitkijken naar een mooie trip. :)

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
Ik heb ze ook altijd gewoon opgegeten, al had ik er wel walgingen van en moest ik soms even een drankje erbij nemen. :P Maar je moet gewoon even je verstand op nul zetten en uitkijken naar een mooie trip. :)

nee saivy... niet jij ook al :(

Imke

Badass junkie
Nou :(

Daarbij, is het ook al weer een hele tijd geleden hoor. :wave:
En een badass junkie moet tegen alles kunnen. :sunglasses:

Bovenaan