Lachgas

Mac...

Badass junkie
Goeie vraag, ik weet eht eigenlijk niet precies, maar volgens mij raak je hooguit wat hersencellen kwijt en valt de rest wel mee.

Himself

Belezen gebruiker
lachgas is helemaal niet schadelijk, het kan hooguit naar langdurig gebruik het vitamine B12 afbreken... maar dit kan gemakkelijk weer ingenomen worden... lachgas is de minst schadelijke drug

Himself

Belezen gebruiker
precies.... word de markt er ook groter van, want dat is het enige mindere punt van het hele lachgas gebeuren..... het is niet echt gemakkelijk te krijgen.... ze zouden het in smartshops moeten verkopen

Mac...

Badass junkie
Vind het tevens een beetje duur voor de lengte van het efecct, daarom zal het nooit mijn favoriete drug worden. Tenzij het een stuk goedkoper wordt natuurlijk.

Himself

Belezen gebruiker
maar dat kan alleen maar gebeuren als de "rust" niet bewaard word.... met mate is er niks aan de hand.....

doopie

Bewuste gebruiker
lachgas is dus wel degelijk gevaarlijkbij langdurig gebrui kan je er keelkanker van krijgen :confused:
neem het zelf ook wel geregeld tis en blijft wel topspul

oane

Experimenterende gebruiker
en wat islangdurig gebruik? met een zuurstofmaskertje met lachgas rondlopen?

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat lachgas alleen nog maar in ziekenhuizen gebruikt werd als verdovingsmiddel, of op doktersrecept bij de apotheek.. Dus ik snap niet hoe mensen daar dan aan kunnen komen ? :confused: In slagroomspuitbussen, haarlakbussen en deobussen etc. zit ook een beetje lachgas .. Ik zou het trouwens niet proberen met de haarlak en deobussen :grin:

Mac...

Badass junkie
Hallo kleine tripster, welkom op het meest gezellige forum van NL ( :grin: )

Lachgas wordt idd ook nog wel eens zo heel af en toe in ziekenhuizen gebruikt als verdoving, maar om er aan te komen is niet zo moeilijk, immers is het geen verboden middel. Je zou in principe zo een hele gasfles ervan kunnen kopen. Zou alleen ook niet weten waar.

Als je nou die slagroomspuitbussen pakt die je zelf kan opvullen, zitten er patronen in (moet je ook kopen) die gevuld zijn met lachgas. Anders lees dit hele topic maar eens staat best een eind over geschreven zo, dacht ik...

fun

Bewuste gebruiker
ja het is heel makkelijk te krijgen en legaal ook.

K kan kleine patronen (voor de slagroombussen) krijgen, goedkoop, ook grotere hoeveelheden.

Bovenaan