keunena zei:Weet iemand hoe je het ' gelukkige gevoel' langer kunt laten duren.
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.
Heeft iemand tips daarvoor?
richelle zei:Heb alleen de ervaring dat als ik als de pil begint af te zwakken ,ik een paar trekjes van een joint neem, het gevoel heb dat ik de pil weer opwek en terug in de wave kom..dus langer plezier..!!
Maar plots helemaal echt verliefd worden/of zijn op iemand lijkt me ook een goede optie![]()
een snoepje versterk heel erg je stemming op t moment dat ie inslaat, of hoe je je voelt die dag..vind ik.
MetaalKonijn zei:Aftrekken met een pak melk in je reet.
iewu ?Enesteene zei:MetaalKonijn zei:Aftrekken met een pak melk in je reet.
best lekker trouwens hoor, maar ik zou het pak melk vervangen door een deobus ofzo, beetje olie dr op en hij glijdt er zo in![]()
knots zei:Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?
DreamWeaver zei:knots zei:Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.
DreamWeaver zei:knots zei:Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.
en als je joint wat begint uit te werken de volgende pil erin, of...als je die niet hebt dan nog een joint.keunena zei:Ik bedoel eigenlijk hoe je de rush langer kunt laten duren. Dus de momenten dat je hard gaat.
Solidius zei:MAO-remmers en / of bijslikken.
-spaceman- zei:wat bij mij werkt is: uit je hoofd zetten dat t spul aan t uitwerken is!!
gewoon negeren en gek blijven doen! :P
Ja. Een paar stukjes pure chocolade wat m'n roes aangenaam versterkt heeft.Adrenochroom zei:Solidius zei:MAO-remmers en / of bijslikken.
Heb je dit wel eens geprobeert?!
Weet je wat de consequenties zijn als je hier als relatief nieuw lid volledig ongegrond kapitein blaaskaak tegen een forumbeheerder komt spelen terwijl je geen enkel idee hebt van mijn drugsexpertise?Adrenochroom zei:Weet je wel wat de consequenties zijn?
Oh, wat krijgen we nou? Koken met junkies? Stel dat iemand er een zegeltje acid bijneemt en vervolgens een gram Ketamine snuift?...Stel dat er gemalen stukjes TL-buis in je pillen / kristallen zit?...Stel dat iemand van MDMA in een psychose raakt en van een flatgebouw afspringt?Adrenochroom zei:Stel dat iemand wat harmala erbij flikkert en dan nog een reep pure chocolade erbij flikkert, redelijke kans dat hij er een serotinesyndroom vanaf komt of gewoon dood gaat...
Sgele™ zei:DreamWeaver zei:knots zei:Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
en dan als onderschrift hebben 'alles wat ik hier schrijf is verzonnen'![]()
keunena zei:Weet iemand hoe je het ' gelukkige gevoel' langer kunt laten duren.
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.
Heeft iemand tips daarvoor?
1/3e reep.Hyperdrive zei:stel je eet een paar pillen, als je toch besluit om als MAO=remmer chocola te eten, hoeveel zou je dan kunnen eten zonder gevaar?