Langere werking XTC?

keunena

Newbie
Weet iemand hoe je het ' gelukkige gevoel' langer kunt laten duren.
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.
Heeft iemand tips daarvoor?

Dissonant

Bewuste gebruiker
keunena zei:
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.

Gaan kloten met xtc en mao-remmers is geen goed idee

richelle

Belezen gebruiker
Heb alleen de ervaring dat als ik als de pil begint af te zwakken ,ik een paar trekjes van een joint neem, het gevoel heb dat ik de pil weer opwek en terug in de wave kom..dus langer plezier..!!

Maar plots helemaal echt verliefd worden/of zijn op iemand lijkt me ook een goede optie :wink:
een snoepje versterk heel erg je stemming op t moment dat ie inslaat, of hoe je je voelt die dag..vind ik.

Everio

Bewuste gebruiker
richelle zei:
Heb alleen de ervaring dat als ik als de pil begint af te zwakken ,ik een paar trekjes van een joint neem, het gevoel heb dat ik de pil weer opwek en terug in de wave kom..dus langer plezier..!!

Maar plots helemaal echt verliefd worden/of zijn op iemand lijkt me ook een goede optie :wink:
een snoepje versterk heel erg je stemming op t moment dat ie inslaat, of hoe je je voelt die dag..vind ik.

als ik op een feest ben en ik voel me niet zo goed in me vel (me niet echt super amuseer), omdat ik ga niet direct al gooien... en dan pak ik xtc... dan ga ik me wel steeds beter voelen... dus het versterkt niet je stemming wat je dan hebt... heb dan wel even meer nodig voor me echt SUPER relax te voelen...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik werd laatst echt on-ge-lo-fe-lijk scheef toen ik flink wat hasj begon te roken in de nasleep van mdma. De xtc kwam in vlagen weer terug, en ik moest echt ontzettend goed opletten wat iemand aant vertellen was, ook raakte ik zelf constant kwijt waar ik het over had. En dat één pilletje van 100 mg.

DreamWeaver

Badass junkie
Met je meisje gaan stappen :) Af en toe krijg je wat vreemde blikken als je staat te knuffelen midden op de dansvloer van een hardcorefeest, maar het voelt zo ontiegelijk goed ! :hearteyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Aftrekken met een pak melk in je reet.

Even serieus; een goeie setting, en personen waarmee je mdma neemt, maken een goeie rush.

neti

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Aftrekken met een pak melk in je reet.

best lekker trouwens hoor, maar ik zou het pak melk vervangen door een deobus ofzo, beetje olie dr op en hij glijdt er zo in :hearteyes:

knots

Newbie
Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?

DreamWeaver

Badass junkie
knots zei:

Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
DreamWeaver zei:
knots zei:

Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.

en dan als onderschrift hebben 'alles wat ik hier schrijf is verzonnen' :wink:

Maar idd, een serotinevergiftiging is niet iets wat je echt op wilt lopen, dus uitkijken met die Happycaps!

knots

Newbie
DreamWeaver zei:
knots zei:

Nee, L-tryptofaan gebruik ik alleen een dag of 4 lang, na gebruik.
Ja, herbal xtc, stargate eventueel ( = niet zo heel heftig )
Je bent meteen in de sfeer van het feestje, en later op de avond een echte erin :) ( aantal uur later, dus niet echt direct in combinatie met mdma )
Moet zeggen dat het erg goed gaat.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
gewoon een lekkere joint roken :stoned: en als je joint wat begint uit te werken de volgende pil erin, of...als je die niet hebt dan nog een joint.
als je je ogen sluit en luisterd naar de muziek sta je zo voor je het weet een uur of 3 te dansen.

-spaceman-

Badass junkie
wat bij mij werkt is: uit je hoofd zetten dat t spul aan t uitwerken is!!

gewoon negeren en gek blijven doen! :P

AnOniem:)

thee drinke :grin:, werk zeer goed :P lol
maar denk niet dat je dan nog redelijk kan slape :wink: :P

moet je toch eens probere.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik heb altijd het idee dat als je rustig opbouwd de rushes langer blijven doorgaan, maar idd, anders gewoon bijpakken ofzo.. maar hoelang wil je dan precies strak blijven?

Detroit303

Bewuste gebruiker
Of neem je pil gewoon wat later zodat je naar huis kunt als ze uitgewerkt is. Er komt onvermijdelijk toch een einde aan :wave:
Bijslikken zou ik niet doen, kwestie van je hersentjes wat te sparen.
Een joint roken vind ik eig enkel maar optimaal als je op je hoogtepunt bent. Dus enkel om te versterken, niet om te verlengen.

Erik

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Solidius zei:
MAO-remmers en / of bijslikken.

Heb je dit wel eens geprobeert?! Weet je wel wat de consequenties zijn? Stel dat iemand wat harmala erbij flikkert en dan nog een reep pure chocolade erbij flikkert, redelijke kans dat hij er een serotinesyndroom vanaf komt of gewoon dood gaat...

[MOD EDIT]: Overbodig commentaar verwijderd.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
OT: Bijslikken dan werken de pillen minder goed, mijn advies is om eens per jaar een pil te nemen en zo de magie tot je oud bent te behouden. Dat is veel leuker en beter voor je! Als je het wilt verlengen rook je gewoon een jointje erbij en neem je dan een lachgas ballonetje, dan ga je wel weer even hard...

eckies

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
wat bij mij werkt is: uit je hoofd zetten dat t spul aan t uitwerken is!!

gewoon negeren en gek blijven doen! :P

Doe ik ook echt altijd, vrienden van me zitten dan al meteen van kut kut kut het is alweer bijna voorbij. Dan gaat het alleen nog maar sneller voorbij. Gewoon van het gevoel genieten ook al is het maar minimaal aanwezig.

Solidius

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Solidius zei:
MAO-remmers en / of bijslikken.

Heb je dit wel eens geprobeert?!
Ja. Een paar stukjes pure chocolade wat m'n roes aangenaam versterkt heeft.

Adrenochroom zei:
Weet je wel wat de consequenties zijn?
Weet je wat de consequenties zijn als je hier als relatief nieuw lid volledig ongegrond kapitein blaaskaak tegen een forumbeheerder komt spelen terwijl je geen enkel idee hebt van mijn drugsexpertise?

Adrenochroom zei:
Stel dat iemand wat harmala erbij flikkert en dan nog een reep pure chocolade erbij flikkert, redelijke kans dat hij er een serotinesyndroom vanaf komt of gewoon dood gaat...
Oh, wat krijgen we nou? Koken met junkies? Stel dat iemand er een zegeltje acid bijneemt en vervolgens een gram Ketamine snuift?...Stel dat er gemalen stukjes TL-buis in je pillen / kristallen zit?...Stel dat iemand van MDMA in een psychose raakt en van een flatgebouw afspringt?

Je noemt overigens een psychoactieve substantie (Harmala) als voorbeeld van een 'huis tuin en keuken' MAO-remmer, dat getuigt van een (mislukte) poging om mijn goedbedoelde advies buiten proporties te ontkrachten. Het is algemeen bekend dat een 'normale' c.q. algemeen verkrijgbare MAO-remmer in beperkte mate de duur van je MDMA roes zal verlengen. Natuurlijk kun je combineren met diverse substanties tot je een serotoninesyndroom hebt of de dood in de ogen kijkt, daar heb je bij voorbaat echt geen MAO-remmers voor nodig hoor

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Sgele™ zei:
DreamWeaver zei:
knots zei:

en dan als onderschrift hebben 'alles wat ik hier schrijf is verzonnen' :wink:

Het klopt wel, je denkt er gewoon niet goed genoeg over na. Hij verzint toch zelf wat hij neertypt? Dan hoeft datgene wat hij verzint toch niet onwaar te zijn??

Maar offtopic, stel je eet een paar pillen, als je toch besluit om als MAO=remmer chocola te eten, hoeveel zou je dan kunnen eten zonder gevaar?

amaterasu

keunena zei:

Pillen op nuchtere maag werken sneller...niet langer... Koffie werkt wel in beperkte mate, vaporub ook. Joint kan bij mij gevoel versterken/veranderen. Gaat dan meer over van love gevoel naar space gevoel. Dus...op nuchtere maag paar pillen pakken, bier blijven drinken en nonstop joints roken.....kom je een heel eind!

Bovenaan