Leeftijd 1e x harddrugs

sjelepopi

Belezen gebruiker
vtr zei:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste.
In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen?

Ik weet het niet.

Ik dacht nooit na over andere drugs. Alleen xtc. Ik had ook altijd zoiets van ik doe nooit iets anders.
Totdat ik 1x wiet had gerookt. SIndsdien heb ik vaker wiet gerookt en heb ik ook speed gebruikt.
En op de planning staat nu lsd of 2-cb.

Ik vind het eigenlijk wel kut dat ik dit nu ook allemaal wil doen/testen.
Ik had liever gehad dat ik alleen bij de x was gebleven.

Ik schuif in ieder geval alles op de wiet af. :P

Skippy

Wijs gebruiker
Ik was 15, toen kreeg ik blauwe dolfijntjes, dat was echt lachen, vergeet het nooit meer.
Met wiet was ik begonnen op mijn 12de geloof ik, waar ik nu mee gestopt ben :beer: !!
En de rest van mijn lijstje heb ik allemaal leren gebruiken toen ik 16 werd.
Nu ben ik 20, gebruik lang niet zo veel meer als toen, sta er nog steeds van te kijken dat mijn ouders nooit iets hadden gemerkt.

Kalinka

Newbie
Hangt af wat je harddrugs noemt.

Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.

Een jaar daarna af en toe LSD.

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom :wink: )

Chris Pontius

Badass junkie
Kalinka zei:

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

wtf.. en ik vond dat ik al vroeg begon :rolleyes:

Andrew

Badass junkie
Kalinka zei:

En hoe oud ben je nu?

Kalinka

Newbie
Ik ben nu 17 :wink:

xx

Andrew zei:
Kalinka zei:

En hoe oud ben je nu?

3970

Wijs gebruiker
Twee jaar terug, ik was toen 37, samen met mijn vrouw (35) heb ik toen XTC geprobeerd. Nadat ik binnen 20 minuten in slaap viel, en na 3 uur wakker werd, was hij heeeel lekker :mrgreen:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ik reken alle genotsmiddeltjes dr maar ff onder
13: Alcohol, THC, en begonnen met roken
14: MDMA en veel van bovenstaande :rolleyes:
15: Special-K, Speed, Pep
En wat volgend jaar erbij komt dat zien we nog wel :wink:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Speed is het zelfde als pep :P

Kan best zijn ik heb er ook geen verstand van, ik kreeg het als iets anders voorgeschoteld ent voelde ook wat anders, misschien gewoon wat met speed/ketamine vervuilde mdma?

Elohtibbar

Badass junkie
Seatbelt zei:
Speed is het zelfde als pep :P

Kan best zijn ik heb er ook geen verstand van, ik kreeg het als iets anders voorgeschoteld ent voelde ook wat anders, misschien gewoon wat met speed/ketamine vervuilde mdma?

Je kan best 2 keer dezelfde drug nemen en 2 keer een ander effect erbij voelen, zodat het lijkt alsof je iets anders hebt gebruikt. :) Er zit zelden speed of ketamine in iets dat voor mdma moet doorgaan, voor zover ik weet.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
Je kan best 2 keer dezelfde drug nemen en 2 keer een ander effect erbij voelen, zodat het lijkt alsof je iets anders hebt gebruikt. :) Er zit zelden speed of ketamine in iets dat voor mdma moet doorgaan, voor zover ik weet.

Ik vind het allemaal best ik loop gewoon me hoofd achterna :wink:

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Ik weet de leeftijd niet meer precies. Maar ik herinner me dat ik zo'n bruispil nam en hem per ongeluk als een gewone pil in de mond deed en hem met een slok water doorslikte. Dat was erg pijnlijk in mijn slokdarm :confused: :wave: :hearteyes: .

endor

Badass junkie
14 , xtc , witte gespikkelde halve maantjes.
Daarna mijn eerste keer mdma , ik ben daarbij gebleven , je weet nooit wat er in je pil zit , behalve je ze laat testen.

DRUGSBUGS

Newbie
13 weed
14 pille
15, coke, kristal md, ghb,speed
16 paddo's

k vind zelf da k er te vroeg aan begone ben maar lsd tripkes hou ik om naar uit t kijken en over te denken tot in 35 en ofzo

Hislordship

Wijs gebruiker
Ik was 15 toen ik voor het eerst Harddrugs probeerde.
Eerste was een XTC pilletje [witte smiley] Ging in het begin goed maar volede me later niet zo best was mezelf para aan het maken door telkens te denken ''wat als me ouders me zo zien''
Later toen ik thuis kwam ging alles ineens weer perfect :P

Woftie

Ik was net een week 16 (5 maanden geleden). De eerste keer was sos. Verder alleen nog een keer of 3 pep gebruikt. Wiet blijft van toch lekkerder :stoned:

endor

Badass junkie
DRUGSBUGS zei:
13 weed
14 pille
15, coke, kristal md, ghb,speed
16 paddo's

k vind zelf da k er te vroeg aan begone ben maar lsd tripkes hou ik om naar uit t kijken en over te denken tot in 35 en ofzo

Ik vind ook dat ik veel te vroeg begonnen ben met dope.
Ik ben beginnen smoren in het 6de leerjaar toen ik 12 was..
Op mijn 14 : xtc , speed , lsd , N2O.
15 : coke , paddo's , mdma kristallen , lsa.
16 : morfine , rush , ketamine.
nu ben ik net 17 en om eerlijk te zijn heb ik niet echt iets waar ik naar uitkijk.

endor

Badass junkie
Chemical zei:
8 jaar ofzo, alcohol.

vreemd dat niemand alcohol erbij zet?

Dat is inderdaad een beetje vreemd.
Maar doordat alcohol legaal is , denk je ook onbewust niet echt dat het een hard drugs is.
Ookal weet je even goed dat het wel een hard drugs is

Technofanaat

Wat een bizarre leeftijden,
Laat het geen vrijbrief zijn voor kinderen die dit lezen.
Het kan niet goed zijn met 16 jaar voor het eerst xtc te gebruiken.
Is nog is heel jammer ook want je kan er dan nog niet voor de volle honderd van genieten.
Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!

Alcohol 13
Wiet 16
XTC 21
Genadeloze tripmiddelen 22

Oom Klaas

Badass junkie
Technofanaat zei:
Is nog is heel jammer ook want je kan er dan nog niet voor de volle honderd van genieten.

Alcohol 13
Wiet 16
XTC 21

Dat zeg jij met alcohol op je 13e?

Technofanaat

Andrew zei:
plantenbak zei:
Technofanaat zei:
Ben benieuwd hoe jij dit heb kunnen onderzoeken.. 2 levens ?
:tearsofjoy:

Alle jonge drugsgebruikers even lachen!!!

Ik weet zelf toch hoe ik was toen ik 16 was...
Als ik toen XTC had gedaan had ik ZEKER WETEN nooit gestaan waar ik nu sta.
Ik was me niet echt bewust van mezelf en was niet aan XTC toe. En nu denken alle 16 jarige hier:
"nou ik echt wel". Ik snap de gedachte, ik dacht er hetzelfde over. Geloof mij of niet, het maakt je leven mooier door te wachten.

Woftie

Oom Klaas zei:
Technofanaat zei:

Alcohol 13
Wiet 16
XTC 21

Dat zeg jij met alcohol op je 13e?
Dat is ouder dan de gemiddelde jongere nu denk ik....

knolselderij

Wijs gebruiker
moet wel zeggen dat ik vroeger minder wist wat ik deed daarom dat ik vroeger tog op zeer jonge leeftijd aan alcohol ben blijven hangen (14 jaar dronk ik dagelijks) je weet gewoon niet goed wat je doet op jongere leeftijd ook al denk je van wel

Technofanaat

knolselderij zei:
moet wel zeggen dat ik vroeger minder wist wat ik deed daarom dat ik vroeger tog op zeer jonge leeftijd aan alcohol ben blijven hangen (14 jaar dronk ik dagelijks) je weet gewoon niet goed wat je doet op jongere leeftijd ook al denk je van wel
psies en daar vergist iedereen zich in, behalve diegene die nu jong is :wink:

Bovenaan