SperSIZEboon
Badass junkie
als je alcohol als harddrugs rekent al rond mn 12e anders pas op mn 18e
vtr zei:Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste.
In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen?
!!Kalinka zei:Hangt af wat je harddrugs noemt.
Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.
Een jaar daarna af en toe LSD.
En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne(een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan(al heb ik af en toe men herval momente nog)
(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom)

Belgen hè. Plus je hebt altijd baas boven baas (:plantenbak zei:wtf.. en ik vond dat ik al vroeg begon![]()
En hoe oud ben je nu?Kalinka zei:Hangt af wat je harddrugs noemt.
En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne(een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan(al heb ik af en toe men herval momente nog)
Andrew zei:En hoe oud ben je nu?Kalinka zei:Hangt af wat je harddrugs noemt.
Seatbelt zei:15: Special-K, Speed, Pep
Speed is het zelfde als pep :P
Seatbelt zei:Speed is het zelfde als pep :P
Kan best zijn ik heb er ook geen verstand van, ik kreeg het als iets anders voorgeschoteld ent voelde ook wat anders, misschien gewoon wat met speed/ketamine vervuilde mdma?
Rabbithole zei:Je kan best 2 keer dezelfde drug nemen en 2 keer een ander effect erbij voelen, zodat het lijkt alsof je iets anders hebt gebruikt.Er zit zelden speed of ketamine in iets dat voor mdma moet doorgaan, voor zover ik weet.
DRUGSBUGS zei:13 weed
14 pille
15, coke, kristal md, ghb,speed
16 paddo's
k vind zelf da k er te vroeg aan begone ben maar lsd tripkes hou ik om naar uit t kijken en over te denken tot in 35 en ofzo
Chemical zei:8 jaar ofzo, alcohol.
vreemd dat niemand alcohol erbij zet?
Technofanaat zei:Wat een bizarre leeftijden,
Laat het geen vrijbrief zijn voor kinderen die dit lezen.
Het kan niet goed zijn met 16 jaar voor het eerst xtc te gebruiken.
Is nog is heel jammer ook want je kan er dan nog niet voor de volle honderd van genieten.
Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!
Alcohol 13
Wiet 16
XTC 21
Genadeloze tripmiddelen 22
Ben benieuwd hoe jij dit heb kunnen onderzoeken.. 2 levens ?Technofanaat zei:Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!
plantenbak zei:Ben benieuwd hoe jij dit heb kunnen onderzoeken.. 2 levens ?Technofanaat zei:Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!
Andrew zei:plantenbak zei:Ben benieuwd hoe jij dit heb kunnen onderzoeken.. 2 levens ?Technofanaat zei:Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!![]()
Dat is ouder dan de gemiddelde jongere nu denk ik....Oom Klaas zei:Technofanaat zei:Wat een bizarre leeftijden,
Laat het geen vrijbrief zijn voor kinderen die dit lezen.
Het kan niet goed zijn met 16 jaar voor het eerst xtc te gebruiken.
Is nog is heel jammer ook want je kan er dan nog niet voor de volle honderd van genieten.
Je leven is mooier als je er later mee begint, weet ik zeker!
Alcohol 13
Wiet 16
XTC 21
Genadeloze tripmiddelen 22
Dat zeg jij met alcohol op je 13e?
psies en daar vergist iedereen zich in, behalve diegene die nu jong isknolselderij zei:moet wel zeggen dat ik vroeger minder wist wat ik deed daarom dat ik vroeger tog op zeer jonge leeftijd aan alcohol ben blijven hangen (14 jaar dronk ik dagelijks) je weet gewoon niet goed wat je doet op jongere leeftijd ook al denk je van wel
Dat zeg jij met alcohol op je 13e?
Dat is ouder dan de gemiddelde jongere nu denk ik....