Leeftijd 1e x harddrugs

live fast die Young

Belezen gebruiker
Ik vind het altijd lastig om te zien wat er onder harddrugs valt. Zijn paddo's nou harddrugs of niet? En alcohol is stiekem harddrugs volgens velen, maar wordt er toch niet onder gerekend. En dan ephedra. De natuurlijke versie van speed wordt volgens mij door de meesten als veel minder ervaren, maar mijn ervaringen op ephedra zijn bijna net zo sterk als op "echte" pep.
Nouja..
Eerste slokje drinken nam ik als peuter al, stiekem bier en wijn van de tafel af drinken :P Toen ik 11 was heb ik voor het eerst meer gedronken.
Met blowen ben ik begonnen op mijn 14e.
Toen ik 15 was heb ik voor het eerst paddo's, ephedra, poppers en een heleboel vage shitties uit de smartshop geprobeerd..
Toen ik 18 was heb ik voor het eerst cocaïne, speed en mdma/xtc gebruikt.
Op mijn 20e GHB.

dees

Belezen gebruiker
Volgens mij was ik nog net 11 toen ik begon met echt dagelijks roken. Alcohol vanaf me 12e, net als blowen. Voor de eerste keer cocaïne toen ik 14 was.

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Ketnoniesman zei:
15 1st time cannabis
Een maand voor mijn 17e 1st time cocaine

4-tal maand na mijn 17de verjaardag MDMA gedaan.
en kort na mijn 18de verjaardag (maand ofzo) 1ste keer lsd, wat'k persoonlijk veel te jong vond!
Tussen mijn 18 en 19 eerste keer ketamine gedaan :hearteyes: :hearteyes: vanaf dan ook met wat RC's beginnen experimenteren...
en op dour 2008 eerste keer speed en meth gedaan. 5 tal maand voor'k 20 werd.

endor

Badass junkie
Ketnoniesman zei:
Ketnoniesman zei:
15 1st time cannabis
Een maand voor mijn 17e 1st time cocaine

4-tal maand na mijn 17de verjaardag MDMA gedaan.
en kort na mijn 18de verjaardag (maand ofzo) 1ste keer lsd, wat'k persoonlijk veel te jong vond!
Tussen mijn 18 en 19 eerste keer ketamine gedaan :hearteyes: :hearteyes: vanaf dan ook met wat RC's beginnen experimenteren...
en op dour 2008 eerste keer speed en meth gedaan. 5 tal maand voor'k 20 werd.

Fuck , als ik het met mij vergelijk dan is alles veel te vroeg.

12 cannabis , hasj
14 speed , lsd , xtc
15 mdma , paddo's , coke
16 ketamine ,
17 rush

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik was net 21 toen ik voor het eerst LSD nam. Op alcohol na (dat ik toen eigenlijk ook nog niet zo lang dronk), was het tevens mijn allereerste drug, en zoals met alle dingen die ik erna nog geprobeerd heb, heb ik er eerst maanden over nagedacht en informatie over opgezocht.
Tot dusver zijn er maar twee dingen die ik de moeite waard vind om nog steeds af en toe te gebruiken: LSD en Ketamine. (alcohol en sigaren & pijp gebruik ik enkel voor de smaak, niet voor het effect)

Psyched

Newbie
Ik was 18 ( ben nog steeds 1:sunglasses:. Daarvoor wat wiet etc, maar niet echt veel.
Wat ik wel knap vond van mezelf is dat er vrij veel gebruikt word in m'n omgeving, en dat ik voor mn 18e nog nooit harddrugs gebruikt heb, aangezien ik het al best lang wou proberen
Op de avond van mn 18e verjaardag speed gedaan, was echt de leukste verjaardag ooit :P

Fretzel

Experimenterende gebruiker
13 net een maand voordat ik 14 werd pados. Ik besefte niet eens wat het met je deed. Had nog amper aan het bier gezeten en 1x geblowed. In iedergeval het liep uit de hand. En ging helemaal bad. Ik dacht dat ik achterna werd gezeten door bomen. En kotsen en ernstige angst aanvallen. :tongueout: tot me 18e niet meer gedaan :)

Launched

Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest.

Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels.

peace

Technofanaat

Launched zei:
Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest.

Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels.

peace
je bent er nu niet alleen met je gevoel niet klaar voor, je bent er gewoon nog niet klaar voor (je hersens niet, jij dus)

Chris Pontius

Badass junkie
Technofanaat zei:
Launched zei:

peace
je bent er nu niet alleen met je gevoel niet klaar voor, je bent er gewoon nog niet klaar voor (je hersens niet, jij dus)

Leef jij voor dit topic?

Ik was 14 toen ik mijn eerste PIL nam.
Een grote gespikkelde " Zodiac "
In die tijd kon je van 1 pil of zelfs al een halve volledig maar dan ook volledig van de kaart zijn.
Nu moet je er ongeveer 8 a 9 binnen slikken om gewoon de rush te voelen :confused:

Wat ik voelde ?

" Everything whent bright ........ I was in XTCCCCCCCCC " :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
drugschannel zei:
Ik was 14 toen ik mijn eerste PIL nam.
Een grote gespikkelde " Zodiac "
In die tijd kon je van 1 pil of zelfs al een halve volledig maar dan ook volledig van de kaart zijn.
Nu moet je er ongeveer 8 a 9 binnen slikken om gewoon de rush te voelen :confused:

Wat ik voelde ?

" Everything whent bright ........ I was in XTCCCCCCCCC " :rock:

8 á 9 pillen slikken??? :confused: Overdrijven is ook een kunst.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik was 15 of net 16 toen ik mijn eerste pilletje nam. Geheugen zo ver terug is niet meer zo gedetailleerd. :P

Winehouse

Badass junkie
15 jaar : alcohol nicotine cannabis
17 jaar : grote hoeveelheden alcohol, hasj, spacecake, speed-pillen-coke-xtc, poppers, ghb, benzo's

serieus ik ben een winehouse :grin:
ik heb altijd al een belachelijk grote interesse voor drugs gehad

Arthur King

Wijs gebruiker
Bovendien is het dan langzamerhand de tijd om ergens anders heen te gaan, misschien maken de drugs de dood prettiger? :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
hmm alcohol sloop er al vroeg in rond mn 13e denk ik
En verder:

Cannabis:15
Paddo's:16
XTC:..20..denk ik zown beetje
Coke,speed,salvia,MDMA: na mn 20e :P

(in volgorde)

Cannabis : 16
XTC : 17
Shrooms : 17
GHB : 17
Speed : 17

meeste was experimenteren :tongueout:
Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect :hearteyes:
en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.. :smoke:

Elohtibbar

Badass junkie
CakeSpaceBE zei:
(in volgorde)

Cannabis : 16
XTC : 17
Shrooms : 17
GHB : 17
Speed : 17

meeste was experimenteren :tongueout:
Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect :hearteyes:
en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.. :smoke:

Als je het beste effect van xtc wil krijgen moet je het absoluut niet maandelijks doen hoor. Helaas ligt de frequentie voor gezond gebruik wel wat lager.

j-1993

Newbie
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:

endor

Badass junkie
j-1993 zei:
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:

0 Gram per avond is normaal.

Launched

Technofanaat zei:
Launched zei:

peace

Dus nog maar een keer: voor mijn gevoel wel, officieel (m'n nog lang niet volgroeide hersens, hoe je het ook wil noemen) niet. Maar ik heb er dus wel een goed gevoel over en ben er zeker van dat het goed zal gaan.

No offence maar wel ff goed lezen ajb...

peace

G'D

Newbie
ben nu 14.
begon op 11e met jonko roken
14 toen ik spacecake heb gechapt
was 14 toen ik paddos heb gechapt en gerookt kk challaa
14 toen ik paar lijntjes pep heb genomen was om nacht door te komen
14 toen ik MDMA nam kk spange space zowieso nog een x over 5dagen.:$

Nathaniel

Wijs gebruiker
^ En als je zo doorgaat komt er over een half jaar helemáál geen normaal woord meer uit? :P

Doe rustig aan man je bent nog jong, geef je hersens op z'n minst de kans een beetje verder te ontwikkelen...

Bovenaan