Legale benzo-derivaten

anhaedra

Belezen gebruiker
Er worden wat legale alternatieven voor benzo's aangeboden, denk aan etizolam, clonazolam, flunitrazolam. Ik ben echter totaal niet thuis in de benzo's. Heb wel lorazepam van de huisarts liggen, omdat ik jaren terug eens slaapproblemen had, maar deze wil ik bewaren voor de absolute noodgevallen.

Ik zoek meer iets wat ik veilig na een feestje kan pakken zodat ik sneller kan inslapen. Niet om te misbruiken, ook geen paardenmiddel, gewoon net dat extra zetje. Al slaap ik maar een uurtje eerder in, dan ben ik al geholpen, snap je?

Is 1 van bovengenoemde middelen daarvoor geschikt?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Zijn benzo's illegaal dan?

Geen ervaring met dot spul maar let wel op dat je iets met een korte halftijdwaarde neemt. Want er zijn benzo's waar je zo 2 dagen mee onder de pannen bent en dat lijkt me niet de bedoeling

anhaedra

Belezen gebruiker
Nou ja, zonder recept soort-van-illegaal, toch? En lastiger te krijgen. De middelen die ik noem worden verkocht als RC's.

Heb paar keer 1 mg lorazepam gepakt, dat valt nog reuze mee. Volgende ochtend wat "relaxter" dan anders, misschien. :) Maar zeker geen paardenmiddel. Zoiets zoek ik eigenlijk. Kan die lorazepams erdoorheen jagen, maar dan zijn ze ook meteen op.

P

Pompen

Gast
Heb paar keer 1 mg lorazepam gepakt, dat valt nog reuze mee.:) /QUOTE]

En toch liggen ze niet voor het oprapen bij de supermarkt, en dat is niet zonder reden.
Onderschat het middel maar niet.
Ik spreek uit ervaring.

Jammer genoeg.

Bovenaan