!!!Let op met Truffels!!!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hallo Luitjes,
Gisteren een rotavond gehad,en meteen een schrijven de deur uit gedaan.
Wanneer je overweegt de psilocybine mexicana te gaan nuttigen lees dan onderstaande even...P.s. ik wil niemand in diskrediet brengen dus heb namen weg gelaten.

Geachte heer/mevrouw,

Zaterdag 18 februari kocht ik bij uw filiaal in ........ de psilocybine mexicana truffel. Ik heb ruim 6 jaar ervaring met deze truffel variant.

De truffels zoals jullie die aanbieden zijn meestal grote brokken,deze zijn van zeer goede kwaliteit. Gevoel en werking van deze grote brokken komen overeen zoals vermeld op jullie site en heb dit in de 6 jaar altijd zo ervaren.

Het komt echter nog eens voor zoals ik gisteren weer heb ondervonden dat deze in wat kleinere brokjes wordt aangeboden.Ik adviseer u om deze niet meer aan te bieden.

Van deze laatste worden mensen namelijk ziek.
*Stokkende ademhaling
*Stekende pijntjes
*Duizeligheid
*Misselijkheid
*Druk op het hoofd/oorsuizen
*Minder visueel effect

Kortom toxine verschijnselen..

Ik ben geen kweekexpert maar kan mij een rede bedenken waarom deze verschijnselen optreden.Mijn gevoel zegt dat deze truffels nog niet genoeg zijn gerijpt en er nog teveel toxine alkoiden
in aanwezig zijn die pas in een later stadium afnemen terwijl de psilocybine in dit eind stadium juist toeneemt.

De reden van mijn schrijven is dat ik het zonde zou vinden als iemand hiermee in aanraking komt en hierdoor dus nooit meer van ze leven zoiets moois als de psilocybine mexicana tot zich zou nemen.
Terwijl ik juist deze truffels propageer en hiermee ...........

Tot slot..
Ik hoop dat jullie wat doen met mijn advies,en dit niet afdoen met
*ze kunnen verkeerd vallen*