Letten op Mensen Hun Ogen.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond

:beer:

Pikachu

Wijs gebruiker
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:

3970

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

Jij bent goed bezig :wave:

Immo

Badass junkie
Sinds ik drugs gebruik let ik er zelf ook veel op. Best grappig om aan mensen te zien wat ze op hebben. :grin:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
das echt cool ja
echt zo een praatje maken doe ik niet maar als ik iemand aan zie komen lopen dan kijk ik wel altijd effe en lach ik in mezelf

Telefoon

Wijs gebruiker
hehe ja :) nee praatje makenis altijd wel leuk :P ik bedoel
een Pepklepper kan zijn bek toch niet houden :P

en op xtc praat je ook tegen iedereen aan die je aanspreekt haha

komt wel meestal wartaal uit :P :rolleyes:

neti

Badass junkie
als ik on drugs ben, dan zie ik ineens overal druggies... terwijl als ik nuchter ben het me totaal ontgaat :)

Freezing

Bewuste gebruiker
Haha op feesten geef ik ook iedereen peuken etc, ook mensen die niet hard gaan ofzo.

laatst op ibjbn grand edition was leuk, moeste we wahte want iemand had de hele pleeo ndergekotst, dus dikke rij iedereen peuken aan elkaar uitdelen haha :grin:

Carlitos

Badass junkie
Zag je nog toevallig iemand de hele avond achteruit lopen ?
Er was zo'n gozert die dik veel op had hij vond dat ie de hele tijd achteruit moest lopen,hij was ook vergeten hoe het was enzo.

Zonde van je kaartje opzich als je hard v/d kaart gaat :(

-spaceman-

Badass junkie
ik heb t probleem dat ik in mn xtc-space al mn pillen altijd weggeef... ik kan het wel begrijpen, je gunt iedereen dat gevoel natuurlijk. Maar toch altijd een beetje zonde :P

sannetjuh

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
ik heb t probleem dat ik in mn xtc-space al mn pillen altijd weggeef... ik kan het wel begrijpen, je gunt iedereen dat gevoel natuurlijk. Maar toch altijd een beetje zonde :P

whaha da ken ik en daarom houd mijn vriend nu voortaan me pille bij..zodat er niks weg te geven valt..ik ben veels te goed voor deze wereld:P

caatje

Badass junkie
Ik werk bij een benzinestation en in de weekenden als ik de nacht heb zie ik heel wat voorbij schuiven. Afgelopen zaterdag een gozer met een wit randje in zijn neus hahaha. Of mensen met van die witte mondhoeken, rollende ogen enzz. Inderdaad, je let erop en je pikt het merendeel er zo tussenuit.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik vroeg het gister aan een vriendin van me, die had enorme stuiters. Dat bleek dus normaal te zijn bij haar, en helaas voor mij was ze nog anti-drugs ook. Tsja nooit meer vragen dus :grin:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
ik let vooral s'ochtends op de koppen van de mensen in de metro.. je kan ze er meteen uitpikke degene die minstens cannabis of zo gebruiken... gisteren eens goed gekeken.. k'geloof dat er meer mensen snuiven dan we denken...

neti

Badass junkie
kom ik ook achter... als je gewoon open er over prat, dan merk je hoeveel mensen in je omgeving wel neit gebruiken, of gebruikt hebben

WAHAHAHAHAHA ROFLOL :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zat ff een leuk plaatje te zoeken bij dit bericht, zoals ik zo vaak doe... tik ik slikken xtc in, en wat komt er tevoorschijn... (hele link ff kopieren)

http://images.google.com/images?q=slikk ... rt=54&sa=N

Lycergic

Belezen gebruiker
had in het 3e middelbaar zo een leerkrachte : Graatmager , heel bleek , haar neus jeukte altijd , ze was 'allergisch' aan haar , GIGA pupillen , en je vond ze nooit in de leerkrachtenzaal , maar in het washok , daar was het rustiger :rolleyes:

angel-devil

Experimenterende gebruiker
lachen man!!!!

Ik let er niet altijd op..tijdens uitgaan, als ik iemand voorbij zie komen
..
Ga je lekkah!!!!! komt er dan van mijn kant..

Maar meestal komen mensen naar mij toe.. mag ik je wat vragen? Ik: ja hoor.. Andere: mag ik je even knuffelen
.. whahah geweldig vind ik dat.. is al zovaak gebeurt.. Of als ik iemand voor de 3de keer tegenkom in dezelfde tent - zelfde avond.. geef ik degene een knuffel
.. net of dat het iemand is die ik dan al jaaaaren ken.. is gewoon lekkah je liefde wat je op dat moment voelt.. te delen..

Meestal van de k@@rt praat vind ik maar niks.. omdat ik vaak de hele avond op de dansvloer sta..en als iemand dan komt..
waar kom je vandaan..
wat doe je..
heb je ook wat op ..
wat heb je op..
hoevaak doe je het..
Of hele levensverhaal komt in paar minuten voorbij... heb ik zoiets van..
ssssssttttt
.. en laat me lekkah dansen...sta niet voor niks op de dansvloer.. wil ik gaan babbelen dan ga ik wel naar de chillroom...
En als ik in de chillroom zit.. en ik raak aan de praat
.. pffffff whahahha moet je een keer meegemaakt hebben
.. lachen is het altijd!!!

terug te komen op het topic.. whahahah.. sinds dat ik het doe.. valt het me zeker op hoeveel mensen er eigenlijk gebruiken...
Het ziet er wel leuk uit vind ik..

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het is inderdaad leuk om te zien.

Ik ben laatst een paar keer volledig nuchter naar een festival geweest, en dan kijken mensen mij aan van: "ga je lekker?!" Ik heb van die pupillen die bij het minste of geringste echt helemaal openspringen. Lijkt het inderdaad net alsof je onder invloed bent. Wel grappig, op zich, omdat ik weet dat ik nuchter ben. Dan pas zie je hoe bevooroordeeld mensen eigenlijk zijn.

Nelisssss

je pikt ze er inderdaad zo uit :P

soms echt te hilarisch als er voor me iemand in de trein zit waarbij de ogen bijna uit de kop knallen en zn bek tekeer gaat als een machine :openmouth:

krijg ik er ook weer zin in :hearteyes:

KoenPeer

Newbie
Telefoon zei:
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

waar kom je vandaan? bij ons in het dorp, kijken mensen je aan met een dreigend hoofd en vragen: "moooooo heb jij pillen gebruikt?!" mensen als jij moeten er meer zijn!

en nog een vraagje btw, weet er iemand iets over blauwe mitsibitsu's? of hoe je het ook schrijft. ik blow al 5 jaar maar heb vorrige week zonder er bij na te denken een pilletje gekregen en geslikt... het was een blauwe mitsibistu en ik voelde me geweldig, ik wil het aanstaande zaterdag weer doen, maar zijn er nog betere pillen ofzo?

Marieke

hehe toen iemand op zaterdagnacht drugs voor ons zocht moest ik even wachten. Duurde wat lang dus sprak ik toen een willekeurige overduidelijk speed gebruikende gozer aan en binnen een half uur hadden we alles wat we nodig hadden^^
En jah, ik zie de mensen kauwen, oogjes groot, ingevallen wangen en verneukte neusjes:P :stoned:

Bovenaan