Leukste Trip-locaties ( + 1e x lsd )

Ruben

Newbie
voorop wil ik hallo zeggen .. ik ben namelijk nieuw hier.

Hallo! .
Ik heb maar ff een nieuw topic geopend omdat mijn vraag ( en dan antwoord ook denk ik ) niet helemaal in zn recht kan komen in andere topics :

VRAAG 1:
Wat ervaren jullie als de "leukste / beste " triplocatie ?

VRAAG 2:
Ik heb ervaring met Paddos . gedroogd en gewoon en ga binnenkort voor de eerste keer LSD gebruiken.
Ik heb gelezen dat je vanaf 200 microgram begint te trippen.... ik wil deze keer ook GOED trippen .
Ik heb ook gelzen dat een Papertrip ( waarschijnlijk zal het in die vorm zijn ) meestal tussen de 50 en de 100 microgram bevat .. ik dacht dus ; " ik neem er 4 " ( niet allemaal te gelijk natuurlijk ) ..
Maar nou lees ik hier op het forum toch dat het best hevig is .dus is het wel verstandig om 4 papertrips te nemen

suggesties ?

Met vriendelijke groet Ruben

Bal0n

Badass junkie
200 ug is best pittig voor een eerste keer, 100 ug is zat. En blotters variëren tussen de 50 en 200 ug, dus 4 nemen voor de eerste keer is gewoon niet handig.

Begin met 1, en doseer na anderhalf of twee uur bij als je dat nodig vindt.

A

Anonymous

Gast
Ik d8 dat een lsd trip niet heftiger wordt als je bijsnoept. Wordt de trip niet alleen verlengd??

fun

Bewuste gebruiker
ik geloof dat ze wel heftiger worden met bijpakken.

ik zou de eerste keer ook gewoon 100ug nemen, misschien wel wat achter de hand zodat je nog kunt bijpakken.
Maar niet meteen 4 stuks...dat is vragen om problemen denk ik de eerste keer.

Het is maar een advies van een niet-lsd-gebruiker, dus hecht er niet té veel waarde aan.
LSD staat wel nog op mn lijstje :wink:
Maar dan ook rustig beginnen en niet meteen je grens opzoeken.
(Niet té rustig, de 1e keer moet wel een mooie ervaring zijn natuurlijk!)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Je gaat toch de eerste keer ook geen hele portie paddo's pakken? Dan doet een wijs gebruiker toch eerst een halve?? dat verschilt natuurlijk ook weer, maar de eerste keer iets gebruiken en dan te veel nemen lijkt me niet echt handig.

Bal0n

Badass junkie
Mijn eerste keer LSD was 1/3e blotter, wat neer kwam op 50-70 ug. En dat vond ik een prima introductie.

Qocaïne

Badass junkie
Is LSD gewoon te testen bij de verschillende testcentra's in het land?
Oei das mooi.. ik zie het nie zitten om te beginnen met een blotter van 200ug :wink:

Bovenaan