Ik heb laatst 2cb bijgepakt en 7,5 mg gesnoven en heb daar hard op getript. Maar ik ben wss wel gevoelig ervoor.
2CB snuiven is ook wel heftig (buiten dat het pijnlijk is), dus volgens mij ben je er niet per se gevoelig voor. Ik denk dat zelfs in een lage dosis je niet echt een licht psychedelisch effect voor maximaal een half uur kunt bereiken. Zal toch al snel wat heftiger worden en wat langer duren denk ik.
2C-B is niet echt tolerantiegevoelig in tegenstelling tot de meeste andere psychedelica:Ik dacht dat ik tolerantie had
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?
Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.
En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!
Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.
Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.

Mee eens@PsychedelicMagic
Als je 3meo-pcp niks vind zou ik ook passen voor 3meo-pce, t is echt vrijwel hetzelfde.
Pce zou iets euforischer zijn dan pcp maar t verschil is nauwelijks op te merken.
Met oog op de duratie leent vapen zich wellicht beter wat met vrijwel alle psychedelica kan.alleen ik wil ook iets wat je kunt snuiven en waar je lichtelijk van gaat trippen een half uur lang.
Denk dat 3-MeO-PCP wel iets meer potentieel tot euforie heeft hoor. Het grijpt meer atypische (dopamine) beloningsreceptoren aan en de serotonine affiniteit speelt een relatief maar een kleine rol. Maar als hij 3-MeO-PCP is de kans wel aanwezig dat hij 3-MeO-PCE ook niet de moeite vindt aangezien die wel wat gelijkenissen vertonen al zijn er ook wel enige verschillen.Pce zou iets euforischer zijn dan pcp maar t verschil is nauwelijks op te merken.
Ik vind het wel een terechte vraag hoor maar denk je bijvoorbeeld dat 3-MeO-PCP minder potentiële meerwaarde heeft dan Ketamine of zie je dissociatieven meer in algemene zin als overbodig?Voegt een middel als 3-meo-pcp echt iets toe?
DMT wordt geëxtraheerd met gootsteenontstopper en fossiele brandstof om plantaardige rommel weg te werken. Waar blijft het inhoudelijk argument waarom paddo's meerwaarde hebben op 4-AcO-DMT. Waarom klagen mensen nooit over dat LSD een synthetisch middel is met een vrij complexe syntheseroute. Als een broomatoom op de 4 positie voorkomt dat er voor ieder tripje 1 meter aan cactus vermoord wordt heeft dat toch meerwaarde. Tryptamines faciliteren ongenuanceerde overtuigen, wijsheid voor dwazen en het gezeur over bodyload is enkel omdat dit ten koste gaat van de recreatieve waarde en dus hebben tryptamines geen inhoudelijke meerwaarde. Cocaïne is een geweldige drug omdat het natuurlijk is.Alle natuurlijke psychoactieven middelen hebben duidelijk een toegevoegde waarde voor mij. Maar daarintegen maakt 2cb bijvoorbeeld mijn hoofd helemaal leeg, terwijl psilo juist mijn hoofd vult met gedachtes en herbeleef ik sommige situaties die impact hebben gemaakt op mij.
Geen idee wat het doet, maar het valt dus blijkbaar onder de categorie dissociatieven..Ik vind het wel een terechte vraag hoor maar denk je bijvoorbeeld dat 3-MeO-PCP minder potentiële meerwaarde heeft dan Ketamine of zie je dissociatieven meer in algemene zin als overbodig?
Dat weet ik maar al te goed, echter het eindresultaat is puur en vrij van ontstopper en brandstof.DMT wordt geëxtraheerd met gootsteenontstopper en fossiele brandstof
Als je de meerwaarde van natuurlijke psychoactieven benadrukt in de 1e zin en de volgende zin opvolgt met daarintegen 2C-B creëer je wel een bepaalde suggestie ja.Ik heb wel het idee dat je dit zo interpreteert.