Lichte snuifbare psychedelica

Vchip

Badass junkie
Bestaat er inmiddels een middel dat je kunt snuiven en wat een lichte psychedelische trip veroorzaakt? Je hebt ketamine, maar ik wil iets anders. dpt is te heftig.

Vchip

Badass junkie
Nou, ik vind ketamine heel erg fijn om te snuiven, alleen ik wil ook iets wat je kunt snuiven en waar je lichtelijk van gaat trippen een half uur lang. En dan minder dissociatie maar meer trippy.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dat zijn nogal wat eisen lol. 4aco-dmt duurt uur of 4 in ieder geval.

Je weet dat je psychedelica niet kan herdoseren in verband met tolerantie?

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?

Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.

En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!

Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.

Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb laatst 2cb bijgepakt en 7,5 mg gesnoven en heb daar hard op getript. Maar ik ben wss wel gevoelig ervoor.

2CB snuiven is ook wel heftig (buiten dat het pijnlijk is), dus volgens mij ben je er niet per se gevoelig voor. Ik denk dat zelfs in een lage dosis je niet echt een licht psychedelisch effect voor maximaal een half uur kunt bereiken. Zal toch al snel wat heftiger worden en wat langer duren denk ik.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
2CB snuiven is ook wel heftig (buiten dat het pijnlijk is), dus volgens mij ben je er niet per se gevoelig voor. Ik denk dat zelfs in een lage dosis je niet echt een licht psychedelisch effect voor maximaal een half uur kunt bereiken. Zal toch al snel wat heftiger worden en wat langer duren denk ik.

Deed idd best wel pijn aan mn neus. Maar het effect had ik niet verwacht van zo'n lage dosis. Helemaal omdat ik al een orale dosis van 15 mg had gehad, die bijna helemaal was uitgewerkt. Ik dacht dat ik tolerantie had en dus minimaal hetzelfde moest bijpakken. Alleen had ik net gegeten, dus vandaar snuiven. En die hakte er veel harder in dan de 1e dosis. Heb de helft van wat ik had afgewogen op tafel laten liggen.

Maar on topic: echt kortdurend is 2cb snuiven niet, het duurde 2 uurtjes.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Natozlato
Ik dacht dat ik tolerantie had
2C-B is niet echt tolerantiegevoelig in tegenstelling tot de meeste andere psychedelica:

''Tolerance to the effects of 2C-B are not built almost immediately after ingestion. There are many anecdotal reports of people ingesting this substance many days in a row with no immediate tolerance build up.''

bron: psychonautwiki

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
5-MeO-DMT hcl heb ik wel eens gesnoven. Werkte ook prima en werd een mega trip. Weinig visuals met 5-MeO-DMT maar je krijgt er verder wel echt een volwaardige trip van.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?

Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.

En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!

Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.

Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.

Bedoel je niet 5-MeO-DPT? Denk dat DPT zelf niet meer zo'n ding is nu er een legale versie van bestaat, net als met 3-MeO-PCP.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Beste is nog dmt snuiven. Duurt het kortst en brengt je het meest.

Ik heb 1x een maat van me het zien snuiven maar die ging wel helemaal stuk :tearsofjoy:

En hij is echt een doorgewinterde coke gebruiker. Maar dit was echt extreem branderig. :kots:

Nu moet ik zeggen dat we toen nog die gele dmt hadden die ik nu inmiddels wit en dus veel puurder heb liggen dan toen.

Misschien brand die pure wat minder. Of miss kan je het versnijden met iets wat de neus minder erg vind dan pure dmt :rolleyes::mrgreen:

Anderemaan

Wijs gebruiker
2C-C is perfect, duurt op lage (lichte trip effecten) maar ongeveer 2 uur. Heerlijk makkelijk, visueel en erg kort. Lichter en makkelijker dan 2C-B. Erg duur en doet pijn op de neus. Verspreid je lijntjes goed.

Vchip

Badass junkie
waardeer al jullie posts :)

ik ga binnenkort sowieso 3-meo-pce proberen. 3-meo-pcp vond ik niks, f-dck keta ook niet. Gewone keta vind ik heerlijk, zo ook methoxetamine. Hoop over een half jaar weer te gaan trippen op psilocybine. Maar het is zo ontzettend fijn om die psilo gedachtengang te hebben in in lichte mate zonder echt stevig hard en lang te trppen.. dpt ga ik ook doen als de deurtjes in mijn hoofd weer geopend zijn. Echt een stevige trip heb ik al langer dan 8jaar niet meer gehad..

Vchip

Badass junkie
Oke, dat valt tegen. Mij is verteld dat het wat meer zorgt voor introspectieve inzichten. Meer dan bij 3-meo-pcp... Naja, ga het sowieso proberen. Mij is verteld dat het een beetje op mxe lijkt, en mxe vond ik wel fijn..

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Voegt een middel als 3-meo-pcp echt iets toe? Of is het meer iets om te stapelen, of iets op te leuken?

Alle natuurlijke psychoactieven middelen hebben duidelijk een toegevoegde waarde voor mij. Maar daarintegen maakt 2cb bijvoorbeeld mijn hoofd helemaal leeg, terwijl psilo juist mijn hoofd vult met gedachtes en herbeleef ik sommige situaties die impact hebben gemaakt op mij.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
alleen ik wil ook iets wat je kunt snuiven en waar je lichtelijk van gaat trippen een half uur lang.
Met oog op de duratie leent vapen zich wellicht beter wat met vrijwel alle psychedelica kan.
Pce zou iets euforischer zijn dan pcp maar t verschil is nauwelijks op te merken.
Denk dat 3-MeO-PCP wel iets meer potentieel tot euforie heeft hoor. Het grijpt meer atypische (dopamine) beloningsreceptoren aan en de serotonine affiniteit speelt een relatief maar een kleine rol. Maar als hij 3-MeO-PCP is de kans wel aanwezig dat hij 3-MeO-PCE ook niet de moeite vindt aangezien die wel wat gelijkenissen vertonen al zijn er ook wel enige verschillen.
Voegt een middel als 3-meo-pcp echt iets toe?
Ik vind het wel een terechte vraag hoor maar denk je bijvoorbeeld dat 3-MeO-PCP minder potentiële meerwaarde heeft dan Ketamine of zie je dissociatieven meer in algemene zin als overbodig?
Alle natuurlijke psychoactieven middelen hebben duidelijk een toegevoegde waarde voor mij. Maar daarintegen maakt 2cb bijvoorbeeld mijn hoofd helemaal leeg, terwijl psilo juist mijn hoofd vult met gedachtes en herbeleef ik sommige situaties die impact hebben gemaakt op mij.
DMT wordt geëxtraheerd met gootsteenontstopper en fossiele brandstof om plantaardige rommel weg te werken. Waar blijft het inhoudelijk argument waarom paddo's meerwaarde hebben op 4-AcO-DMT. Waarom klagen mensen nooit over dat LSD een synthetisch middel is met een vrij complexe syntheseroute. Als een broomatoom op de 4 positie voorkomt dat er voor ieder tripje 1 meter aan cactus vermoord wordt heeft dat toch meerwaarde. Tryptamines faciliteren ongenuanceerde overtuigen, wijsheid voor dwazen en het gezeur over bodyload is enkel omdat dit ten koste gaat van de recreatieve waarde en dus hebben tryptamines geen inhoudelijke meerwaarde. Cocaïne is een geweldige drug omdat het natuurlijk is.

Ik word altijd een beetje salty wanneer psychedelische phenylethylamines negatief worden weg gezet onder het mom van 'niet natuurlijk'.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Ik vind het wel een terechte vraag hoor maar denk je bijvoorbeeld dat 3-MeO-PCP minder potentiële meerwaarde heeft dan Ketamine of zie je dissociatieven meer in algemene zin als overbodig?
Geen idee wat het doet, maar het valt dus blijkbaar onder de categorie dissociatieven..
DMT wordt geëxtraheerd met gootsteenontstopper en fossiele brandstof
Dat weet ik maar al te goed, echter het eindresultaat is puur en vrij van ontstopper en brandstof.

Maar de intentie van mijn vraag was alleen om erachter te komen wat een middel als 3-MeO-PCP zou kunnen toevoegen, het was niet de bedoeling om iets af te kraken of te verdedigen. Ik heb wel het idee dat je dit zo interpreteert..

Bovenaan