Liefde is kut!

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
En als ik bij vrienden ben, merk ik altijd wel; dat hun vriendin mij reuze interessant vinden. Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.

Dat is dus zo'n überbitch die haar vriendje jaloers probeert te maken. Dan ga jij er op in en ben je uiteindelijk de lul omdat ze dan gaat zeggen dat het niet bij haar vandaan kwam maar dat jij de move gemaakt hebt en zij jou niet kon weerstaan.

Sletten, bah! Ik maak ook weleens mijn partner jaloers, maar nooit serieus en altijd als hij erbij is. ik kan niet omgaan met jaloerse mensen. Ze zijn continu op zoek naar middelen om anderen jaloers te maken, en in die rooftocht schuwen ze het niet andermans geluk kapot te maken!

Mindgamer

Badass junkie
^Ja, dat dacht ik dus ook al! Bij één is dit zeker het geval, bij de ander niet. Die doet het echt zeer sneaky :beer:

cronos

Wijs gebruiker
liefde is niet kut :P vreemd gaan,uit elkaar gaan,ruzie of weet ik veel zijn nu 1 maal dingen die kunnen gebeuren :( ,maar wat zou het leven voorstellen,als liefde niet bestaat?

phy

Bewuste gebruiker
Nou, het leven zou wel heel wat simpeler, efficienter, practischer en logischer zijn!!! :wink:

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)

Sosm voegt het alleen de kleur zo zwart als de nacht toe en breekt het af relaties die kut lopen kunnen wonden achterlaten die je niet vergeet en dat is kut.
Maar als je echt verliefd bent en het word vand e andere kant ook bevestigd is dat een heerlijk gevoel. Maar ik heb liever de liefde die ik van men beste vriendin krijg zij zorgt goed voor me en heeft het beste met me voor en dat weet ik . Kennen elkaar nu zo'n 6 jaar en zijn er altijd voor elkaar geweest. We weten wat we voor elkaar voelen en dat voelt gewoon goed, beter dan een relatie :grin: !!!

Serenity

Badass junkie
Het 'niet weten wat je voelt voor elkaar' vind ik het meest erge wat er kan zijn. Meestal is dat het beginstadium, en vaak ook het spannendst. Maar ik vind het het vaakst ook het vervelendst.

Gemini

Badass junkie
Serenity zei:
Het 'niet weten wat je voelt voor elkaar' vind ik het meest erge wat er kan zijn. Meestal is dat het beginstadium, en vaak ook het spannendst. Maar ik vind het het vaakst ook het vervelendst.

Dat is idd zooooo vervelend! Ik kan er ook echt te slecht mee omgaan, vooral als het eeuwen lijkt te duren.

dingo

Belezen gebruiker
de liefde, iets zo moois waar ik telkens ook weer zo hard door gekwetst wordt.

Verleden jaar, rond deze tijd leerde ik een pracht van een meid kennen: Diepe grijze ogen, gladde huid, pracht van een gezicht en een knallend lijf; maar haar echte schoonheid ontdekte ik pas toen ik haar leerde kennen. Ze was lief, grappig, schattig, behulpzaam,... en verliefd op een van m'n beste vrienden. In het begin was ze gewoon een vriendin, maar toen kwamen die gevoelens opduiken en op een bepaald moment was het zelfs wederzijds, maar zij wou de vriendschap niet op het spel zetten... ' nouja, is goed. das ook het belangrijkste voor mij' klonk het langs mijn kant, maar toch bleef ze dag in dag uit rondspoken in mijn hoofd. Nu, bijna een jaar verder, is de situatie er wat slechter op geworden: ik voel me constant leeg en alleen, ik voel me slecht als ik niets van haar hoor en voel me slecht als ik iets van haar hoor. En om er een schepje bovenop te doen heeft ze op een groot feest een tijdje geleden gekust me die vriend van me. Ik had pillen op en wist het niet; de dag daarna, waarop ik het dus hoorde van mijn vriend, was ik nog aan het nagloeien en vertelde ik mijn kameraad dat ik het niet erg vond en blij was voor hen. Maar toen kwam de afkick, niet enkel die van MDMA maar ook die van de gedachte van mijn goeie vriend en het meisje. Dag na dag brak voelen was dat, maar je zet je erover...

Nu heb ik me erbij neergelegd in de hoop dat ik die goeie vriendschapsband met het meisje kon behouden, maar helaas hebben we nu ruzie. Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk overwaait, want ze is daadwerkelijk ook een heel goeie vriendin. Liefde is Kut, maar toch kan ik niet zonder. :(

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ja tis eigenlijk wel kut....

De afkick doet zoveel pijn...
En je kan ook nog niet kiezen wanneer je afkickt das het mooie...

T kan elke seconde gebeuren dat jou hartje weer gebroken gaat

Judas

Wijs gebruiker
liefde is een warm kutje waar je heerlijk in weg kan duiken :grin:
een redhot pussy waarin je al beffend en pompend al je sores kan vergeten :P

cronos

Wijs gebruiker
love is the drug(bryan ferry),let love rules(lenny kravitz),Addicted to Love(robert palmer),An Everlasting Love(Andy Gibb),all you need is love(the beatles),All For Love(Bryan Adams, Sting and Rod Stewart),love is not kut(cronos)...heerlijk die vlinderkes in de buik :hearteyes: ,helaas vind ik nooit de ware :angry: ,maar ik heef de hoop niet op :wink:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
cronos zei:
love is the drug(bryan ferry),let love rules(lenny kravitz),Addicted to Love(robert palmer),An Everlasting Love(Andy Gibb),all you need is love(the beatles),All For Love(Bryan Adams, Sting and Rod Stewart),love is not kut(cronos)...heerlijk die vlinderkes in de buik :hearteyes: ,helaas vind ik nooit de ware :angry: ,maar ik heef de hoop niet op :wink:

:tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Flugeltje zei:
Liefde van één kant is kut
Liefde van beide kanten is mooi

En liefde van beide kanten dat onmogelijk wordt gemaakt doet pijn, al is dat eentje die vaak vergeten wordt omdat die situatie wat zeldzamer is, maar dat is gewoon hartverscheuring :)

futiluti

Newbie
Volgens Charles bukowski is liefde:

"Love is a dog from hell, its like a fog in the morning wich fades away with the first daylight of reality".

...maar net zo verslavend als sex, drugs... het is misschien wel de oudste en enigste universele verslaving die alle levensvormen voorbeweegd.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik vind liefde op dit moment wel erg naar, ja. Nare shit, kon je het maar naar je hand zetten, in plaats van dat het zoals hierboven wordt gezegd je horizon alleen maar zwarter en zwarter kleurt.

Drientje

DF-koning
Amaranth zei:
Ik vind liefde op dit moment wel erg naar, ja. Nare shit, kon je het maar naar je hand zetten, in plaats van dat het zoals hierboven wordt gezegd je horizon alleen maar zwarter en zwarter kleurt.
Tijd heelt alle wonden en alles gaat voorbij. Cliche maar erg waar.

Serenity

Badass junkie
Drientje zei:
LekkerDing zei:
Lang leve een vrije relatie.
Dus je houdt niet van je partner dan? Oh.

Net alsof mensen in een vrije relatie zich niet enorm kut kunnen voelen als de relatie overgaat.

Wat een reactie Drientje... Misschien bedoelt hij/zij het wel sarcastisch... Of praat hij/zij alléén over zichzelf en niet gelijk over iedereen die het leest.
Cool down girl.

Drientje

DF-koning
Je hebt ook wel gelijk, ik vond het alleen een beetje kortzichtig om alleen dat te roepen.

I'll cool down

*neemt een koude douche* :P

metlafreack

Experimenterende gebruiker
:tongueout: kinderliefde is vaak voor de 1ne partij "liefde" en de andere partij:tongueout: misbruik, denken julie niet? wil eens horen:tongueout: wat julie van deze domme :tongueout: stelling vinden^^

Bovenaan