Mindgamer zei:En als ik bij vrienden ben, merk ik altijd wel; dat hun vriendin mij reuze interessant vinden. Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.
Dat is dus zo'n überbitch die haar vriendje jaloers probeert te maken. Dan ga jij er op in en ben je uiteindelijk de lul omdat ze dan gaat zeggen dat het niet bij haar vandaan kwam maar dat jij de move gemaakt hebt en zij jou niet kon weerstaan.
Sletten, bah! Ik maak ook weleens mijn partner jaloers, maar nooit serieus en altijd als hij erbij is. ik kan niet omgaan met jaloerse mensen. Ze zijn continu op zoek naar middelen om anderen jaloers te maken, en in die rooftocht schuwen ze het niet andermans geluk kapot te maken!