Liefde is kut!

Drientje

DF-koning
Serenity zei:
Drientje zei:
Je hebt ook wel gelijk, ik vond het alleen een beetje kortzichtig om alleen dat te roepen.

I'll cool down

*neemt een koude douche* :P

:)
Zit je wel lekker in je velletje de laatste tijd?
Ik heb erg veel op mijn bord gekregen de laatste tijd, ik werk 60 uur in de week en ik heb een familielid wat heel erg ziek is die ik niet zou kunnen missen nu. Dus laten we het daar maar op houden.

Serenity

Badass junkie
Drientje zei:
Serenity zei:
Drientje zei:
Je hebt ook wel gelijk, ik vond het alleen een beetje kortzichtig om alleen dat te roepen.

I'll cool down

*neemt een koude douche* :P

:)
Zit je wel lekker in je velletje de laatste tijd?
Ik heb erg veel op mijn bord gekregen de laatste tijd, ik werk 60 uur in de week en ik heb een familielid wat heel erg ziek is die ik niet zou kunnen missen nu. Dus laten we het daar maar op houden.

Knuffel! Dan mag je wel een beetje bitchy zijn af en toe, we weten waar het vandaan komt :wink:

T-men

Bewuste gebruiker

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Detroit303 zei:
Mja, liefde kan je ongelofelijk kut doen voelen, kan geen kater tegen op.

Ik zit zelf met een probleempje dat het lijk dat ik maar nooit de ideale vriendin tegenkom.
Pas als het gedaan is, begin ik te beseffen hoe leuk ze waren. Tjah, rare hersenkronkel. Ik wouw dat ik wat sneller tevreden was.

gewoon kwestie van wat meer geduld hebben met vrouwen. Wat langer wachten met het krijgen van een oordeel.

Silvana

Newbie
Hij ruilde me in, voor n meisje van 15..
(ik 23, hij 21..)
4 jaar samen geweest.
Nog nooit zo hard gebroken.
Nu 2 jaar geleden en mis m nog steeds.

Ondanks alles wat hij heeft gedaan, kan ik het gevoel niet van me af zetten.
Het heeft nog steeds effect op mn dagelijkse dingen.
Blowen werkt niet meer.. Wat nu ?

Grtz

Silvana

Newbie
Drientje zei:
Het geeft niet, net wat ik al eerder schreef was ik erg scherp daar. Een seksrelatie is waarschijnlijk wat jij bedoelde.

Dan weet ik even het verschil niet meer tussen een vrije relatie en alleen voor sex :confused:
Lijkt mij hetzelfde..

Wat doe je anders dan nog meer met elkaar in een vrije relatie ?
Of woon je dan samen en je accepteerd vreemdgaan met anderen?

Grtz

W.F.L.

Badass junkie
Silvana zei:

Of je gaat tesamen "vreemd". :grin: Een sexrelatie is nog iets anders, daar komt niet echt liefde bij kijken, maar bij een open relatie wel. Als ik het goed begrijp tenminste.

Elohtibbar

Badass junkie
Silvana zei:
Drientje zei:
Het geeft niet, net wat ik al eerder schreef was ik erg scherp daar. Een seksrelatie is waarschijnlijk wat jij bedoelde.

Dan weet ik even het verschil niet meer tussen een vrije relatie en alleen voor sex :confused:
Lijkt mij hetzelfde..

Wat doe je anders dan nog meer met elkaar in een vrije relatie ?

Grtz

Een vrije relatie is gewoon een polygame liefdesrelatie, waarin je dus seks kunt hebben met anderen. Als je dit van tevoren afspreekt en je voelt je er beide goed bij, is het geen vreemdgaan.

Als je alleen seks met elkaar hebt, heb je toch geen relatie?

Dopezilla

Badass junkie
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.

Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.

Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.

Olle

Dubz

Bewuste gebruiker
Deze week met een meisje naar de bios om nader kennis te maken :)

Het lijkt wel of ik weer 16 ben.. :hearteyes:

Liefde ownt drugs BIG time <-- :rock:

W.F.L.

Badass junkie
Ollemann zei:
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.

Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.

Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.

Olle

Ik vind het toch zeker underrated. Ik wou eigenlijk wel dat ik een vriendin had op dit moment. Ik vermaak mij prima met m'n vrienden en ik kan er alles tegen zeggen enzo, maar het is toch anders. Lijkt me wel chill, gewoon ook als extra maatje, maar eentje die niet weggaat wanneer je je dan kut voelt ofzo, en die je meer ziet dan wanneer er alleen lol mee te maken heeft. En op die momenten ben ik meestal alleen. Bovendien blijft het nog altijd een ander soort verstandhouding dan met vrienden ofzo, eentje die wat meer bij je is. En

Wat een kutgepreek eigenlijk. Ik moet eenzaam zijn. :tearsofjoy:

Wat prima is, overigens. Maar op bepaalde momenten toch minder en dat kan soms best knagen. Maar ik ben ook kieskeurig enzo, het verandert gelukkig wel wanneer ik naar de les ga en dat soort shit, maar wordt onderhand wel 2 jaar thuiszitten en ieder weekend de dieperik in gaan. De momenten dat ik sociaal contact heb met anderen zijn zowat gelimiteerd tot die tijden en dan heb ik jammer maar helaas vaak andere prioriteiten. En daar ga ik niks aan veranderen, ken alleen geen mensen met dezelfde prioriteiten. :grin:

Flameon

Badass junkie
Een tip uit gouden tijden:
Mocht je wat scharrelen met een meisje, nooit te negatief denken.
Negatief kan ook positief zijn :grin: ..... na verloop van tijd ofzo :grin:

Dubz

Bewuste gebruiker
Gewoon sowieso bij voorbaat niet negatief denken.

Liever 10 keer kei hard op je muil gaan en een blauwtje lopen, dan 1x te schijterig zijn en niet proberen wat je eigenlijk had willen doen.

Nathaniel

Wijs gebruiker
"De liefde is mooi!
De liefde heeft zin!
De liefde, is een valstrik
Maar ik trap er zo graag in"

(geciteerd uit De liefde - Hans Teeuwen die al vaker voorbij is gekomen op dit forum...Geniaal gedicht :hearteyes: )

MetaalKonijn

Badass junkie
Nee, liefde ruikt beduidend anders. Gourmetten is gewoon gourmetten (ja, al die mislukte omeletjes), en nou doorzuipen, met je kerstdagen-trauma's.
:beer: :smoke:

Bovenaan