Liefde voor LSD

LSD is voor mij echt een:

• Wondermiddel, als ik t gebruik ben ik alles aan observeren en te bewonderen

Stemmen: 2 100,0%
  • Tripmiddel, Zoveel mogelijk in nemen als dat ik aan kan, en hard trippen

Stemmen: 0 0,0%
  • Gwoon een drugs die erbij hoort

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Djo

Badass junkie
Het is voor mij van alles, een wondermiddel, een helingsmiddel, een tripmiddel. Ik heb in de poll voor wondermiddel gekozen. :hearteyes:
Ik kom er elke keer weer al nieuw uit, op 2 keer na, maar dat lag een maal aan de persoon die erbij was en de 2de keer kreeg ik een koppijn zo heftig van een Maya. Al is het nog zo heftig, ik houd van een allesomvattende trip. Ik doe het graag met leuke, gezellige, lieve vertrouwde mensen om me heen, maar ik vind het alleen doen ook niet erg! :wave:

jcutter

Badass junkie
Dankzij lsd zijn mijn hersens uit elkaar gevallen :(
Nee, het is mooi spul en heb er veel aan gehad. Jammer dat je geest zo langzaam herstelt en je daardoor lang moet wachten voordat je weer kan gaan trippen. Ik ben weleens wezen trippen terwijl mijn geest nog erg bezig was met mijn vorige trip. Dit is vragen om problemen heb ik wel gemerkt :(

azgaza

Badass junkie
Ik zou bijna zeggen dat het mijn favoriete stof op aarde is, mijn favoriete molecuul, hoewel er zo veel zijn dat ik dat met geen zekerheid kan zeggen. Ik zie het in weze niet als méér dan een tripmiddel, maar het heeft me wel de mooiste dingen ooit laten zien, en de diepste intenste gedachtes, en mede door LSD weet ik ook wie echt goede vrienden zijn en wie niet, door de intuïtieve versterking, een aantal van de mooiste dagen van mijn leven waren onder invloed van LSD, dus dat het voor mij heel bijzonder is kan ik met zekerheid zeggen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
LSD laat je weer in dingen geloven, die door anderen de grond ingeboord zijn, en later toch bleken te kloppen.

Bovenaan