• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live [2ci]

gaevert

Newbie
Okokoktjes,

k kon weer eens aan vliegtickets komen, deze maal acid & 2ci.. 2ci nog nooit geprobeert.. 2cb wel en kon het niet laten..
Ouders naar bed, ik morgennacht pas werken.. capsules die tintelde in me zak.. achja

inname : 22:04, 30sec na het weltruste seintje van ma lief :P
werkt nog niets atm.. begin wel een beetje wazig te zien al.. zo maar is ff gauw naar de wc nog voordat ik daar veelste lang blijf staan vanacht :P..
ben wel een beetje zenuwachtig maar ben geen newbie dus :P

wish me luck :hearteyes:

Fulairyn

Belezen gebruiker
Have a good flight.

En richt je niet te erg op een live report, 9 van de 10 keer lukt het toch niet en het kan je trip (negatief) beïnvloeden.

L

Lid 6909

Gast
Dude veel plezier, ik ben ook online dus als je gezelligheid zoekt pm maar ;D

gaevert

Newbie
status ingelogt op mn mobiel met 30mb internet via draadloos.. Begin eindelijk llicht te tripppen nu typen word al moeilijker.. Mp3s mooier met mn headset en de kleurtjes schieten langs mn mobiel.. Me hand zie k nu begint ook al zn kraters aan te meeten zie ik.. Dat belooft wat.. Nou k ga gauw verder keep ya in touch :grin:

gaevert

Newbie
iemand een ideetje over een mooie zwaaitechniek met de armen:tongueout: begint er nu tog wel HEEL gruwelijk uit te zienn al hahaaaaaa

gaevert

Newbie
mkah.. Inmiddelfs tog al gauw zon 3 uur later en wel 25mg gepopt maar k had er wss veelteveel van verwacht of gehoopt.. Kon t dus niet laten om dr fff een postzegeltje aan vast te zuigen.. Kwil wel resultaten boeken hier laatkzo zzeggen in bed.. Haha naja khoop t wel maar kvrees dat dit dus mijn laatste berichtke is als ik zo de laatste restjes van de zegel mijn tong voel verlaten van vrijheid voel verllaten .. Dus nu is ff ziekelijk tripN

havefunnetjes

x
ferry

Bovenaan