• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE 6-APB TRIPREPORT

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Flualhamdulillam

Badass junkie
Liggen kan echt wel, en de lichamelijke euforie voelt heerlijk. Maar Ik vind het veel leuker om te staan en te dansen! Als je dan zoveel serotonine loost, vind ik het fijn als je ook je energie erin kwijt kan :) HR tijdens het liggen: 92, Inmiddels weer gestegen naar 110 :relieved:

Ik merk dat waar met MDMA mijn ogen ver open staan, en het meer energie kost om ze dicht te doen dan ze open te houden, is dat met 6-APB niet het geval. Ze gaan en blijven heel makkelijk dicht. Ervaar lichte CEV's, een soort golfjespatroon.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ik ben altijd een vrij energiek persoon, dus ik ben niet de beste persoon om het verschil te benadrukken. Maar, ik denk dat 6-APB inderdaad iets minder energiek is dan MDMA. Althans... MDMA kan heel forcerend voelen, dit doet dat naar mijn idee niet. Maakt het niet minder overigens! Je kan er denk ik meer zelf een draai aan geven, toch.

Laatst bewerkt:

wapboy

Wijs gebruiker
Ik ben altijd een vrij energiek persoon, dus ik ben niet de beste persoon om het verschil te benadrukken. Maar, ik denk dat 6-APB inderdaad iets minder energiek is dan 6-APB. Althans... MDMA kan heel forcerend voelen, dit doet dat naar mijn idee niet. Maakt het niet minder overigens! Je kan er denk ik meer zelf een draai aan geven, toch.
soms neem ik na 4 uur nog een 100mg bij

Flualhamdulillam

Badass junkie
I prefer my sleep! Maar als je hard en lang door wilt gaan, en niet bang bent voor eventuele neurologische schade oid, is het zeker een optie.
Ik ben voor 30mg gegaan, tegen beter weten in! Alhoewel, eigenlijk niet. Ben wel benieuwd :). Etiz bij de hand voor later!

Op dit moment voel ik me nogsteeds super! Ik dans lekker door :grin: HR: 126

Gympie

Badass junkie
Ik ben altijd een vrij energiek persoon, dus ik ben niet de beste persoon om het verschil te benadrukken. Maar, ik denk dat 6-APB inderdaad iets minder energiek is dan 6-APB. Althans... MDMA kan heel forcerend voelen, dit doet dat naar mijn idee niet. Maakt het niet minder overigens! Je kan er denk ik meer zelf een draai aan geven, toch.

?..

Pipo982

Newbie
Geniet ervan! Leuke report. Ik zit er ook aan maar helaas voel ik t toch minder. Misschien een hogere dosis proberen volgende keer.

Veel plezier nog man!

Pipo982

Newbie
Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm?
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.

Rivalrie

Badass junkie
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.

Pipo982

Newbie
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!

Rivalrie

Badass junkie
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
Je hebt groot gelijk om voorzichtig te zijn. Heb zelf ook wel eens xtc bijgenomen met 6apb. Werd er een beetje vaag van haha. Maar wel leuk vaag

Flualhamdulillam

Badass junkie

Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128

Pipo982

Newbie
Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128
Nice! Ik heb toch maar een halfje genomen hopen dat ik zo ook lekker ga😁

Lekker man. Ik heb 2 jaar terug gewoon tijdens heel awakenings kunnen feesten op 6apb zonder bij te nemen.
Dat is wel nice man. Kan niet wachten tot we weer naar wat festivals kunnen. M'n eerste keer x op een festival (Emporium) was echt zo tof😍

Pipo982

Newbie
Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen.
Ja wij hebben nog maar niks gekocht. We zien het wel weer wanneer t allemaal kan. Zul je zien dat je ze voor niks koop.
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Lang genoeg hahaha. Lekker man.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan