• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE 6-APB TRIPREPORT

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Flualhamdulillam

Badass junkie
Met jouw dosis ben ik al helemaal benieuwd hoe lang je bezig bent. Ik neem zelden bij bij 6-APB, alleen na de eerste +/- 2 uur als het effect tegenvalt soms nog een 30-50 mg, maar nog nooit later in de space gedaan. Ben eens benieuwd hoe veel langer het dan nog duurt.
Ja ik ook! Kan ook niet wachten om dit tot een mooi report te verwerken :grin: :grin: Ga ik straks alle tijd voor hebben denk ik hahaha. Voor nu blijf ik gewoon dansen :kissingsmiling:

Flualhamdulillam

Badass junkie
Wel van m'n piek af inmiddels :tilttearlaugh: . Zit nogsteeds vol energie! En een heel satisfying gevoel van een geslaagde avond :). Mag straks nog lekker terug naar huis lopen, heb er zin in! HR: 84

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik krijg steeds meer zin om ook weer een 6APB of MDMA te doen...

Laatste keer was 10 oktober vorig jaar, maar ik heb stiekem toch wel de hoop dat Awakenings doorgaat op 11 sept.
Vind het wel waard om mijn serotonine op te sparen tot dan, zodat het weer eens een dag gaat worden om niet te vergeten :hearteyes:

Flualhamdulillam

Badass junkie
Vind het wel waard om mijn serotonine op te sparen tot dan, zodat het weer eens een dag gaat worden om niet te vergeten :hearteyes:
Voor mij was de laatste dus November! Mocht wel weer een keertje hahaha. Het is het sowieso waard om je serotonine op te sparen. De dag dat ik MDMA(of misschien 6-APB na deze ervaring!) slik en de effecten mwa worden, hoeft het van mij niet meer.

Spyro

DF-koning
Hierdoor krijg ik er ook echt zin in! Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren dus wordt eens tijd om weer wat te bestellen... 🤨😏

Hoe was je kater?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Hierdoor krijg ik er ook echt zin in! Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren dus wordt eens tijd om weer wat te bestellen... 🤨😏

Hoe was je kater?
Nou, ik heb dus gisteravond flink lopen trippen door de vermoeidheid... Hierover heb ik nog een topic geplaatst. Vandaag voel je me helemaal prima! Maar dat heb ik ook altijd na MDMA, als je altijd positief bent helpt dit enorm met een eventuele dip :). Maar, we moeten morgen nog aankijken. Vandaag lekker gezond eten, goed drinken, vitamintjees.

De Zandman

Badass junkie
Een keertje (3 dagen) een ronde op BKEPDB gedaan, en ja de trip was wel leuk, maar de afterdip was dermate zwaar, dat ik van stimulanten meteen genezen was ...
Ik neem aan dat 6 APB voor mij weleens echt fout kan gaan.
Mdma heeft.bij mij geen zin, vanwege het ad dat ik gebruik..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
hoop dat Awakenings doorgaat op 11 sept.
Och, mijn favo festival! 😍
Ben al een x of 6 a 7 geweest. Ben 4 jaar(?) terug voor het laatst geweest. Zou toevallig vorig jaar weer eens gaan maar helaas kwam Corona. Dit jaar ga ik denk niet ook al zou het door gaan (doe niet aan testmaatschappij etc) . In de toekomst ga ik zeker nog een keer!
De gemiddelde leeftijd van bezoekers ligt daar wat hoger dan bij veel andere festivals, val ik niet zo op hahaha! 😂

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Hoe was je kater?
Ik had de week na oud en nieuw weer eens mdma gebruikt na een jaar of 2 / 2,5 niet. Viel mij helaas wederom wat tegen. De laatste paar keren voor de 2+ jaar pauze waren al minder leuk en bijzonder als vroeger. Helaas had die lange pauze niet geholpen.

Zou 6apb dan wel weer ouderwets werken bij mij of niet?
Of iemand anders als ze het antwoord weten?
@Neo-Shulginist of zo?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had de week na oud en nieuw weer eens mdma gebruikt na een jaar of 2 / 2,5 niet. Viel mij helaas wederom wat tegen. De laatste paar keren voor de 2+ jaar pauze waren al minder leuk en bijzonder als vroeger. Helaas had die lange pauze niet geholpen.

Zou 6apb dan wel weer ouderwets werken bij mij of niet?
Of iemand anders als ze het antwoord weten?
@Neo-Shulginist of zo?
Naast neurochemie speelt verwachting natuurlijk ook een rol. Als je een magische ervaring verwacht dan leg je de lat natuurlijk ook vrij hoog en raak je snel teleurgesteld.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Heerlijk rapport, heeft me weer eens op de feiten gedrukt dat aardbeien ontzettend lekker zijn tijdens een trip en... dat ik toch maar eens 6 moet aanschaffen.
Vorig jaar al eens bedacht maar niet van gekomen want je weet wel, druk, werken, opleiding etc
En ik moet nog even iemand overhalen want wil het niet alleen gaan doen.

Bedankt voor het zetje in de “goede” richting.. 🤪

Flualhamdulillam

Badass junkie
Heerlijk rapport, heeft me weer eens op de feiten gedrukt dat aardbeien ontzettend lekker zijn tijdens een trip en... dat ik toch maar eens 6 moet aanschaffen.
Vorig jaar al eens bedacht maar niet van gekomen want je weet wel, druk, werken, opleiding etc
En ik moet nog even iemand overhalen want wil het niet alleen gaan doen.

Bedankt voor het zetje in de “goede” richting.. 🤪
Het zal met iemand samen vast nóg leuker zijn! Ik kan het zeker aanraden 😊

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan