• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!

Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?

@Mindless en de rest?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.

Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.

Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.
Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20
Jazeker kan dat. De ene voelt ook eerder effect dan de ander.

Maar wat bijnemen moet ook kunnen. Wat jij wil.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja waarschijnlijk zijn die doseringen niet exact wat staat aangegeven maar wat betreft dat laatste wat je zegt: met rond de 20 ug weet ik wel zeker dat die effecten niet slechts placebo zijn. Ik voel de stof gewoon in me werken en zie kleuren langs randen en dergelijke. Dat gebeurt nuchter niet.
Haha okee. Ja, ik heb geen idee want als er iets is wat ik vervelend vind dan is het wel een klein beetje trippen :tearsofjoy:

Wel het lichamelijk ongemak maar niet echt de revelaties en de magische visuele effecten? Neen, dank u.

please-sir-can-i-have-some-more.jpg

Neo-Shulginist

Badass junkie
Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.

Proxima

Badass junkie
Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.

Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.

Vervolgens eindigde je dan meestal samen als een puddle op de grond. 😂

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja ik merk nu echt zo goed als niks behalve dan ietsje vertraging in de handen en als ik bv van de tablet opkijk naar de tv zijn enkele seconden de kleuren iets anders. Thats it.
Dus nog 20 ug er bij gedaan. Als dat ook niks toevoegd steek ik een jointje op en is de rest voor een volgende keer!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.

Vervolgens eindigde je dan meestal samen als een puddle op de grond. 😂
Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.

Proxima

Badass junkie
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
Fijn dat je wat voelt. :)

Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.

Bovenaan