Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Veel plezier!Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan.![]()
Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!
Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?
@Mindless en de rest?
Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.
Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.
Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.
Jazeker kan dat. De ene voelt ook eerder effect dan de ander.Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20
Ah joh niet zo twijfelen, gewoon doen anders.Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?
Dat weet ik dus niet hahahaha! Wil wel meer voelen maar ook zonde als ik nog een zegel neem en niks gaat doen.Wat jij wil.
Haha okee. Ja, ik heb geen idee want als er iets is wat ik vervelend vind dan is het wel een klein beetje trippenJa waarschijnlijk zijn die doseringen niet exact wat staat aangegeven maar wat betreft dat laatste wat je zegt: met rond de 20 ug weet ik wel zeker dat die effecten niet slechts placebo zijn. Ik voel de stof gewoon in me werken en zie kleuren langs randen en dergelijke. Dat gebeurt nuchter niet.

Als het niet werkt, heeft het maar 1 zegeltje gekost. Als het wel werkt dan is het toch prima?Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?
Das ook weer zo.Als het niet werkt, heeft het maar 1 zegeltje gekost. Als het wel werkt dan is het toch prima?
Bijpakken heeft nog zin tot ongeveer 1,5 uur na inname. 2 uur na inname kan misschien ook nog net.Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!
Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?
@Mindless en de rest?
Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
drugsforum.nl
Sinds de eerste niet heel veel bij je doet zou ik een hele bijnemen.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Done!Sinds de eerste niet heel veel bij je doet zou ik een hele bijnemen.
Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.
Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...drugsforum.nl
Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.
Vervolgens eindigde je dan meestal samen als een puddle op de grond. 😂
Dat is dan wel de laatste vandaag hè...
100% zeker!Dat is dan wel de laatste vandaag hè...![]()
Denk dat je nog wel wat gaat merken. Een uurtje is niet veel over een hele LSD trip, je hebt bijgenomen en wiet kan een "trip" ook triggeren.100% zeker!
Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?Denk dat je nog wel wat gaat merken. Een uurtje is niet veel over een hele LSD trip, je hebt bijgenomen en wiet kan een "trip" ook triggeren.
Tenzij het niet hun flesje is en dan gaat alles erin.Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.
Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.
Komt helemaal goed!
Fijn dat je wat voelt.Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
Nee tv aan op NGC.Fijn dat je wat voelt.
Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.
Dan zou ik ineens voor +40 gaan , ik vind tussen de 30 en 60ug een redelijk oncomfortabele dosis 80 is voor mij de sweetspot om een prachtige dag te hebben zonder al te veel visuals of mindfucks.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Lekker natuurfilms kijken is ook wel fijn ja.Nee tv aan op NGC.
Jip dan heb je wel degenlijk lsd op.Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
Dat is wel typisch voor het begin voor mij. Soms ga ik later juist in ultra HD zien maar dat is bij hogere doseringen.Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
Ja beetje bibber ogen! Ik zie met gesloten ogen niks, open ogen ook niet echt iets wat op visuals lijkt.Jip dan heb je wel degenlijk lsd op.
Heb ik altijd , ik krijg altijd “bibberende” ogen of op hogere dosis rem met gesloten ogen![]()
Ligt geheel aan mijn mood en zin!Welke muziek luister je graag ?
Huh? Pas 2 minuten geleden dit getypt? Lijkt wel een half uur al!Het is nu 1,5 uur na de 1e zegel dus ik neem aan dat die niet meer gaat geven of sterker wordt.
Die 2e is half uur terug. Die komt denk nog.
Geen bodyload, rot gevoel of maag klachten!