Low stress training

Flualhamdulillam

Badass junkie
heb je nu planten staan? zoja: show me !
Nee! Ik wilde laatst wel weer nieuwe planten maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik ben er ook niet echt afhankelijk van, ik ging ernaar kijken vanuit interesse, en een berg wiet was natuurlijk geen onaangename verrassing hahaha, maar ik heb het meeste uitgedeeld aan vrienden tijdens het chillen.

Flualhamdulillam

Badass junkie
indicas doen het over het algemeen goed buiten, ben ook erg fan van northern lights die stellen nooit teleur
Sativa’s zijn gevoeliger voor koude temperaturen hè? Ik zou in eerste instantie al naar een indica neigen. Niet omdat ik het effect veel wenselijker vind maar een sativa niet in mijn kweekkast past! Hahaha

Dit waren ze + een voornemen om een nieuwe kweek te starten lmao:
Bericht in onderwerp 'Low stress training'
https://drugsforum.nl/threads/low-stress-training.69694/post-1536935

Ik wilde meteen snel een uitdagen, en heb deze kweek meteen een SCROG gemaakt met los draad (kut klus dat ophangen en straktrekken van losse draden haha , maar heb me opzich wel vermaakt)

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Nee! Ik wilde laatst wel weer nieuwe planten maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik ben er ook niet echt afhankelijk van, ik ging ernaar kijken vanuit interesse, en een berg wiet was natuurlijk geen onaangename verrassing hahaha, maar ik heb het meeste uitgedeeld aan vrienden tijdens het chillen.
Zelfde hier, puur hobby. rook sporadisch wat wiet maar ik vind het geweldig om vanaf het zaadje zo'n plant te zien groeien, het kost wat moeite maar als je dan uiteindelijk die oogst ziet is het het allemaal waard. daarnaast blijft je eigen wiet roken speciaal en je weet tenminste wat je rookt.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Sativa’s zijn gevoeliger voor koude temperaturen hè? Ik zou in eerste instantie al naar een indica neigen. Niet omdat ik het effect veel wenselijker vind maar een sativa niet in mijn kweekkast past! Hahaha

Dit waren ze + een voornemen om een nieuwe kweek te starten lmao:
Bericht in onderwerp 'Low stress training'
https://drugsforum.nl/threads/low-stress-training.69694/post-1536935

Ik wilde meteen snel een uitdagen, en heb deze kweek meteen een SCROG gemaakt met los draad (kut klus dat ophangen en straktrekken van losse draden haha , maar heb me opzich wel vermaakt)
je kan zo ook toppen of LST scheelt misschien wat volume
wat wel leuk was dat ik een sativa had vorig jaar en die had door wat koude nachten paarse tinten aan de toppen gebracht.
Scrog werpt zijn vruchten af maar ik begin er niet aann lol

Flualhamdulillam

Badass junkie
Zelfde hier, puur hobby. rook sporadisch wat wiet maar ik vind het geweldig om vanaf het zaadje zo'n plant te zien groeien, het kost wat moeite maar als je dan uiteindelijk die oogst ziet is het het allemaal waard.
Al mislukt de oogst, je kan er altijd iets van leren! Ik wil ooit nog een freaky geënte plant creëren, zoals iemand ergens op aarde een fruitboom had waar allerlei verschillende vruchten aan groeide. Super interessant en veel levendiger dan het in eerste instantie lijkt, die plantaardige wereld haha

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Al mislukt de oogst, je kan er altijd iets van leren! Ik wil ooit nog een freaky geënte plant creëren, zoals iemand ergens op aarde een fruitboom had waar allerlei verschillende vruchten aan groeide. Super interessant en veel levendiger dan het in eerste instantie lijkt, die plantaardige wereld haha
jaa! er valt heel veel leuks te doen op dat gebied, zo is er bijvoorbeeld ook de ''framberry''' een kruising van een aardbei en een framboos. Of druiven die dusdanig gemodificeerd zijn en precies naar snoep smaken

Flualhamdulillam

Badass junkie
je kan zo ook toppen of LST scheelt misschien wat volume
Yes heb ik gedaan. Voor die die scrog meerdere keren per plant zelfs. Ahh nee ik had niet getopt maar gefimmed trouwens!

wat wel leuk was dat ik een sativa had vorig jaar en die had door wat koude nachten paarse tinten aan de toppen gebracht.
Ik ook! Had 3 autoflowers en volgensmij een zaadje gratis gekregen, Purple Haze. Hij startte heel zwak (ik dat die kweekkast ook nog niet, en mijn moeder wilde ze liever niet in de tuin dus ze moesten het in het begin doen met het raam en af en toe toch de zon in. Na 2 maanden waren mijn autoflowers klaar om te oogsten, en die ander stond maar een beetje traag te groeien (het was volgensmij ook rond april-mei ofzo, dus hij moest op natuurlijke wijze nog wel eventjes. Die heb ik toen een beetje verwaarloosd… Hij heeft meer terras gezien dan zo’n volgensmij, ik had hem in een hoek van de tuin gezet waar hij licht kreeg maar verder moeilijk te zien is voor buren oid. Ik vond hem letterlijk doormiddengeslepten terug. En als de fucking baas die hij was, heeft ‘ie zo’n bloei nog gestart ook 🤣 Alleen de verwaarlozing maakte echt een kut plant met mini toppen, maar prachtig paars door het koude weer wat hij moest doorstaan!
0F6BE111-D5D8-4F91-B70B-E1C5783A24E5.jpeg

Flualhamdulillam

Badass junkie
jaa! er valt heel veel leuks te doen op dat gebied, zo is er bijvoorbeeld ook de ''framberry''' een kruising van een aardbei en een framboos. Of druiven die dusdanig gemodificeerd zijn en precies naar snoep smaken
Cotton candy druiven! Ik kon mijn mond niet geloven toen ik het voor ‘t eerst proefde. Had ik totaal niet verwacht.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Yes heb ik gedaan. Voor die die scrog meerdere keren per plant zelfs. Ahh nee ik had niet getopt maar gefimmed trouwens!

Ik ook! Had 3 autoflowers en volgensmij een zaadje gratis gekregen, Purple Haze. Hij startte heel zwak (ik dat die kweekkast ook nog niet, en mijn moeder wilde ze liever niet in de tuin dus ze moesten het in het begin doen met het raam en af en toe toch de zon in. Na 2 maanden waren mijn autoflowers klaar om te oogsten, en die ander stond maar een beetje traag te groeien (het was volgensmij ook rond april-mei ofzo, dus hij moest op natuurlijke wijze nog wel eventjes. Die heb ik toen een beetje verwaarloosd… Hij heeft meer terras gezien dan zo’n volgensmij, ik had hem in een hoek van de tuin gezet waar hij licht kreeg maar verder moeilijk te zien is voor buren oid. Ik vond hem letterlijk doormiddengeslepten terug. En als de fucking baas die hij was, heeft ‘ie zo’n bloei nog gestart ook 🤣 Alleen de verwaarlozing maakte echt een kut plant met mini toppen, maar prachtig paars door het koude weer wat hij moest doorstaan!
Bekijk bijlage 26741
Vind purple haze mooie plant maar als ik me niet vergis staan ze indd bekend om vrij zwakke genetica
en die struggle met ouders/buren ken ik maar al te goed hahha als er bezoek komt moeten ze weg. Mn ma kan nu onderhand ook voeding geven afzuren enzo als ik niet thuis ben. stiekem vinden ze het wel leuk. vind april mei eigelijk net te vroeg . begin zelf juni dan oogsten in september

wietplant is eigenlijk enorm sterk en kan heus wel wat hebben blijkt dus maar weer

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Part of the deal he! Voor jou als buitenkerkelijk tenminste. Die van mij zou je in de kast niet zo snel van buitenshuis zien, maar als ze komen kan ik er wel voor vervolgt worden. Maar daar maak ik me geen zorgen om.
man . mijn droom is dat wiet gelegaliseerd wordt en gereguleert en dat ik dan voor de overheid fulltime wiet groei

Bron: Verenigde staten

Flualhamdulillam

Badass junkie
yes die ja! moet je nagaan wat er in de toekomst allemaal nog mogelijk gaat zijn
er zijn ook tomaten die geen sap hebben speciaal voor hamburgers
Je wilt toch geen sompige voorverpakte sandwich? Hahaha.
Wat dacht je van goudrijst? Genetische gemodificeerde rijst. Ze hebben letterlijk genen uit het DNA van een heel ander organisme ingebracht in het DNA van de rijst. Deze genen coderen voor de aanmaak van beta-carotine, het doel was om gebieden waar sommige essentiële nutriënten schaars zijn, toch te voorzien van deze vitamines.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker

Eve's drop

Badass junkie
als ik dit zo zie wil ik ook eens beginnen met LST
Tuurlijk man! Gewoon doen 😇

Plant blijft laag en je kan het zo mooi manipuleren zodat je geen simpel kerstboom vormpje hebt maar een heuze sea of green.

Of een monsterlijk toppen paradijs door ze

Let wel op dat eens je begint je niet meer kan stoppen. Het is namelijk gewoon verslavend!

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 26748Bekijk bijlage 26749Bekijk bijlage 26750Bekijk bijlage 26751

Ik kan er uren naar turen!

Nice lekker in welke week zit je nu lusten misschien nog wel een slokje voeding

De lv in de tent is te hoog, maar tot nog toe geen problemen. Hoe ik dit tot het einde ga volhouden durf ik niet te zeggen maar tot op heden gaat het heel goed.

In de tent staat zeker een fan te blazen maar je ontkomt er niet aan dat er condens vormt.

Fingers crossed!

Eve's drop

Badass junkie

Ja ze krijgen een fosfor kalium boost in de vorm green sensation en een druppie 13/14, extra wormenmest en nog wat lavameel voor magnesium ijzer etc etc.
Lekker wat sugar royal af en toe en alga bloom.

Over die laatste ben ik niet zo tevreden eerlijk gezegd. Het lijkt wel of er zouten ophopen door die vloeibare substantie, organisch pakt binnen twee dagen maar die alga bloom daar ben ik nog niet zo zeker van.

Bloei week 5 nog 3 a 4 te gaan. Maar dat is totaal afhankelijk van de weersinvloeden

Eve's drop

Badass junkie
Mensen met een zwakke maag kunnen nu beter wegkijken. Het zijn zowiezo niet de petten geweest maar door persoonlijke omstandigheden is het over en uit met deze kern gezonde plant, niet geheel getreurd want er zat geen rot in en het overgrote deel was al milky dus er is wel degelijk wat opbrengst.

Maar helaas, het mocht niet zo zijn.

20210730_132855.jpg

20210729_141142.jpg

Prima te doen voor de energieke high!

Wel heel de nacht bezig geweest en heb er een kleine 3 uur over gedaan, zowel schaar als draaitrommel.

Foto's volgen.

Eve's drop

Badass junkie
20210803_204237.jpg
20210803_203001.jpg20210803_203008.jpg
20210803_203024.jpg20210803_144248.jpg20210803_204130.jpg

Ondanks de plotselinge veeels te vroege oogst is er toch echt nog iets magisch gebeurds. Ik denk dat de weedgoden mij toch nog wel wat gunnen, ik heb uiteindelijk wel echt goed voor haar gezorgd en ik moet zeggen, dit smaakt echt hartstikke prima! Echt kushy kruidig. Topjes zijn kogelhard en er is een high/mellow effect dat lekker aankomt en lang aanhoud.

Een lekkere lading eerste zeef keef en nog wat suikerblad voor een welverdiende cake.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bekijk bijlage 27152
Bekijk bijlage 27157Bekijk bijlage 27158
Bekijk bijlage 27153Bekijk bijlage 27154Bekijk bijlage 27155

Ondanks de plotselinge veeels te vroege oogst is er toch echt nog iets magisch gebeurds. Ik denk dat de weedgoden mij toch nog wel wat gunnen, ik heb uiteindelijk wel echt goed voor haar gezorgd en ik moet zeggen, dit smaakt echt hartstikke prima! Echt kushy kruidig. Topjes zijn kogelhard en er is een high/mellow effect dat lekker aankomt en lang aanhoud.

Een lekkere lading eerste zeef keef en nog wat suikerblad voor een welverdiende cake.
Ben toch nieuwsgierig waarom je plotseling moest oogsten!

Eve's drop

Badass junkie
Ben toch nieuwsgierig waarom je plotseling moest oogsten!

Spreken is zilver,

Zwijgen is goud.

Hoe dan ook, het gaat zoals het gaat. En als ze was afgerijpt denk ik dat ik keihard was genekt door de weergoden.

Zeer slecht weer om dikke compacte toppen zonder schimmel buiten te kweken. Maar he! Niet getreurd, er is zat leesvoer en ik ben echt niet beteuterd achtergebleven hoor haha!

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Lastig te zeggen vsn een foto je kunt het enkel bepalen door met een microscoopje de triochomen te bekijken en dan vanaf jou eigen smaak te oogsten weinig Amber triochomen is een meer high effect hoe meer dit verandert naar meer Amber geeft het een meer stoned effect hoe er geoogst worden op welk moment is per strains ook weer verschillend

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bij deze mijn allereerste hobbykweekje. Was niets van plan, wilde alleen een vriend een wietplantje geven en ontkiemde 3 zaadjes teveel. Ik ben enorm gek op planten, en vooral snelgroeiende stelen snel mijn hart. Dus ik ben verkocht!

Ik zal vast een hoop verkeerd hebben gedaan en nog doen, maar al doende leert men. Ik verbruik zelf erg weinig (doe maanden met 2 gram) dus een leuke oogst voor eigen gebruik zou in theorie haalbaar moeten zijn.

IMG_20210809_174421.jpg
Het kneusje Amnesia haze: bleef achter in groei en ik heb haar niet getopt of iets. Bloeide als eerst, en hard ook! Maar gistermorgen ontdekte ik toprot, dus is ze gistermiddag op de operatietafel beland. Alle aangetaste meuk eruit geknipt en ze mag nu even binnen wonen. Hopelijk rijpt ze de overgebleven toppen nog netjes af, en zo niet: eens een kneusje, altijd een kneusje. Niet getreurd (of toch een beetje... Ze ging zo mooi!)

IMG_20210809_174445.jpg

IMG_20210804_171745.jpg
Madame in pre operatieve toestand.

IMG_20210809_174542.jpg
De andere Amnesia Haze, getopt toen ze net begon te bloeien, heeft daarna nog een enorme spurt gemaakt.
IMG_20210809_174614.jpg
Bomvol kleine toppen, wat moet ik haar toefluisteren om die voller te krijgen? Afgelopen dagen worden haar grote bladeren geel. Moet en kan ik hier iets tegen doen?

IMG_20210809_174803.jpg

Last but not least, madame Silver Haze. De meest uit de kluiten gewassen dame van het gezelschap, zij begint er nu eens over na te denken om te bloeien. Haar heb ik netjes bij de 5e node getopt.

Alle planten zijn tegelijk ontkiemd, bijzonder om te zien hoe verschillend ze nu zijn! Ze gaan niet echt lekker op het vochtige natte weer, maar ik heb helaas geen mogelijkheid ze binnen te zetten. Sinds twee dagen staan ze onder de overkapping, en zodra de zon schijnt versleep ik ze. Om vervolgens weer te slepen als het regent.morgen arriveert er een foliekasje, hopelijk biedt dat wat soelaas. Het liefst verplaats ik ze naar het dakterras ivm geur en zonlicht, maar ik weet niet of dat haalbaar is als het gaat waaien.

Tips en tricks zijn welkom maar wees lief 😊

Toevoeging: veel blad is gesneuveld door slakken. Ik haal er nu 's avonds zo'n 40 weg, en dan doe ik 's morgens nog een rondje. Wietplant is helaas hun lievelingskostje!

Bovenaan