hey mensen ik ken een van de mensen die DE LOWRYDER populair gemaakt heeft ...
deze persoon kweekt deze soort al jaren ...
leuk weetje is dat lowryder onder de ruderalis soort valt wat inhoud dat het gaat om een 'wilde zelf bloeiende cannabiz plant' deze soort is apart te onderscheiden van sativa en indica's ...
er zijn redelijk wat soorten die uit zichzelf bloeien alleen zijn er maar een paar soorten ruderalis die ook daadwerkelijk een flinke laag thc bevatten ... zo zijn er namelijk ook soorten die niet meer dan 3% thc hebbenen schiet niet op ... de bloei tijd tussen verschillende ruderalis verschilt ook nogal van 5 weken tot 10 weken ( IK HEB HET NOG ALTIJD OVER 100% RUDERALIS HEAH !!)
lowryder 1 is geteelt met ruderalis ( rond de russische evenaar ) en northern light ( een van de sterkste soorten ) en heeft een thc percentage tussen de 15 en 20 %...
deze kruising is zovaak met elkaar ingekruist dat ze stabiel autoflowerred zijn geworden want het is niet een kwestie van lowryder1 x bijv haze kruisen en voila je hebt een autoflowerred haze ... nee het is een veel langer proces en als alles mee zit zul je je eigensoortje kunnen breeden binnen 1,5 jaar ...
de beste cyclus voor lowryder ??? daar zijn meerdere antwoorden op ...
want wat is nou DE BESTE cyclus... gaat het je om stroom of gaat het je om vol vermogen van de lowryder ??? ik ga altijd voor het laatste stroom vind ik een bijzaak !!
om perfect lowryder zaden te kweken ( dus kruisen ) kun je het best beginnen op 23 uur licht en 1 uur donker ... die ene uur is nodig om de plant tot rust te laten komen en zij/hij kunnen zo de bladmondjes sluiten. eenmaal het geslacht bekend ( dit zal op 23/1 cycus binnen 21 dagen zijn soms al na 15 dagen ) gooie je de klok op 12/12
zo krijgt de plant meer tijd om zaden te ontwikkelen dit duurt namelijk minstens 5 weken om rijp zaad te krijgen en aangezien de eerste 3 bloei weken al zijn geweest heb je nog maar 5 weken bij 18/6 of 23/1 cyclus zo de plant te veel energie kwijt zijn en gaat het proces van de plant te snel waardoor je te veel onrijp zaad krijgt !!! bij 12/12 na 6 weken bloei na geslacht toning zul je perfect bruinig zaad krijgen....
dan voor toppen ... ga je enkel alleen maar voor toppen zonder zaad dan zou ik gaan voor 18/6 constant vanaf dag 1 !!! houd rekening ermee dat het zeldzaam is dat je een lowryder zult kweken die 20 gram per plantje geeft ...10 gram is gebruikelijker...
ooit is een leuk experiment gevolgt met lowryder1 .... dat was in een aardebak van 120cm bij 120cm hier kwamen 400 lowryder zaden in en na 4 wkeen waren het er nog plus 200 ... de boel werd draaiende gehouden met een 600watter erboven uitiendelijke opbrengst was niet normaal tegen 1 kilo

... maar houd wel rekening met het feit dat er 200 hele kleine plantjes staan heah !!! het heeft ook echt geen zin om 40 lowryder zaden te zaaien onder een 400 of 600 watt lamp laat staan 1000 watt ....
dus kweek je graag maar maximaal 5 planten dan kun je autoflowerred planten wel voorbij laten schieten ... heb je schijt aan het(kromme) beleid dan raad ik het je zeker aan om er is flink wat uit te zaaien over een aarde bak

want geloof me met geen enkele soortje krijg je het voorelkaar om zo makkelijk igg 1 op 1 te kweken!!!
tsjaa en als je slim bent ga je met de eerste 10 zaden voor een zaden kweek per vrpouwelijk plantje haal je gerust 200 zaden dus das geneog voor tussen de 800 en 1400 zaden afhankelijk hoeveel vrouwen je hebt ...
succes
greetzzz gtje