• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA - Probleem 54

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

inner_search

Badass junkie
Waarom perse tegen reactie...
Was het wel eens met wat je zei "Zeer leerrijke vrouwen in mijn ogen" 😌
Vond dat zeer wijze woorden, zeker gezien ik zelf 42 ben.
Dus daar scoor je dan weer punten mee 😉
@Syl was maar om te lachen :grin: Ik maak namelijk niemand graag boos of ongelukkig , maar zeg wel graag men eigen mening :blush:.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Leuk reportje @Larocca1971 ,

Ik vond het chaotische ervan wel een leuk beeld geven van hoe jij de trip zelf beleefd hebt eigenlijk. Wel goed dat je later nog even uitlegt wat er nu daadwerkelijk allemaal aan de hand was en waar die 54 nou vandaan kwam... Ik zat me de hele tijd af te vragen... WTF is er met die 54 aan de hand?!

Zelf kan ik het ruwere randje met wat meer expliciete seksuele opmerkingen wel waarderen... En gezien het onderwerp van ons forum hoeven we het volgens mij ook niet per se "kindvriendelijk" te houden. We zijn toch bij voorbaat al geen geschikt forum voor jonge kinderen :sweatsmile:

Anyways... fijn dat je er zo van genoten hebt! Leuk weer iets van je te lezen!

Oehoeboeroe

Bewuste gebruiker
Was het een lekkere tosti? :)
Ham, kaas en een beetje pindasaus, was niet gek.

Rolgordijnen bleven rollen. Lampkappen zweefde en deinde.
Met gesloten ogen zie je alles. Prachtige metrische figuren, kleurenpracht is overweldigend. Werelden, ruimten.
Je bent geen enge diertjes tegengekomen zoals die bijv. in 'Starship Troopers' te zien zijn? Was voor mij een pure horrorfilm. Ben heel erg bang om dat nog een keer te moeten meemaken anders had ik al lang een keer een tripje genomen in mijn leven. Sinds mijn 10e levensjaar achtervolgen die beestjes me al.
Ik vond je verslag trouwens verhelderend al was het ook een beetje een waterballet als ik het zo las.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ham, kaas en een beetje pindasaus, was niet gek.
Lekker :)

Je bent geen enge diertjes tegengekomen zoals die bijv. in 'Starship Troupers' te zien zijn? Was voor mij een pure horrorfilm. Ben heel erg bang om dat nog een keer te moeten meemaken anders had ik al lang een keer een tripje genomen in mijn leven. Sinds mijn 10e levensjaar achtervolgen die beestjes me al.
Ik vond je verslag trouwens verhelderend al was het ook een beetje een waterballet als ik het zo las.
Nee, geen beestjes, oef, houd ik niet van in een trip. En ja, het transpireren was er in overvloed. Volgende keer leg ik wat badhanddoeken klaar, zal beter zijn.
En hygiënischer :)

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Leuk reportje @Larocca1971 ,

Ik vond het chaotische ervan wel een leuk beeld geven van hoe jij de trip zelf beleefd hebt eigenlijk. Wel goed dat je later nog even uitlegt wat er nu daadwerkelijk allemaal aan de hand was en waar die 54 nou vandaan kwam... Ik zat me de hele tijd af te vragen... WTF is er met die 54 aan de hand?!

Zelf kan ik het ruwere randje met wat meer expliciete seksuele opmerkingen wel waarderen... En gezien het onderwerp van ons forum hoeven we het volgens mij ook niet per se "kindvriendelijk" te houden. We zijn toch bij voorbaat al geen geschikt forum voor jonge kinderen :sweatsmile:

Anyways... fijn dat je er zo van genoten hebt! Leuk weer iets van je te lezen!
Ben blij hier terug te zijn en alle nieuwe ervaringen te lezen van anderen. :)

• Like
Waarderingen: Eik

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:
Hier moet ik toch even op reageren.

Waarom zou ze het anders moeten omschrijven? Het is zoals het is. Rauw, duidelijk taalgebruik, daar hou ik van. Als daar een natte kut in voorkomt dan komt daar een natte kut in voor.

En een report schrijven voor een mening? Ik schrijf zoals het in me opkomt. Zoals ík het beleefd heb. Ik laat me niet beperken door de gedachte: "misschien vindt men dit niet leuk". Als het gewaardeerd wordt is dat natuurlijk wel extra leuk, daar niet van.

En dit vond ik nu een erg leuk report! Apart en anders, en klare taal. Leuk om te lezen! En fijn dat er inmiddels een oplossing 54 is. :wink: :nevergonnagiveyouup:

Ik krijg er trouwens enorm zin van om ook weer eens LSA te doen. Is alweer twee en half jaar geleden. Ergens dit voorjaar denk ik. :)

Grappig geschreven. Komt een beetje gestoord over maar dat leest juist leuk. Dat je zo geil kan worden van happy caps... :tongueout:
De Trip-E is wel een beetje de vreemde eend in de bijt onder de Happy Caps hè? Daar zit wel degelijk een fatsoenlijke dosering van een werkzame stof in. :wink:

Abakasi

Newbie
02.02.2020 lekker veel tweeën:)
Mooi verhaal weer, mag jouw trip reports graag lezen, keep them coming!

By the way: in jouw report over DOM kijk je Studio 54... linkje met de 54's in deze post wellicht?

Laatst bewerkt:

Vallinor

Newbie
Vond je report interessant, op de 1 of andere manier lukt het jou om de zintuig wirwar tijdens je trip in schrift te plaatsen. Komt heel basaal, dierlijk over op mij. Heb je synesthesie?

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
02.02.2020 lekker veel tweeën:)
Mooi verhaal weer, mag jouw trip reports graag lezen, keep them coming!

By the way: in jouw report over DOM kijk je Studio 54... linkje met de 54's in deze post wellicht?
Ja, Studio 54 beschrijft exact mijn "zware" periode van gebruik. Maar iets dat niet te evenaren is, nooit meer zal gebeuren, maar wel het beste in mijn leven qua emoties en zelfontdekking. Die periode heeft mijn leven wezenlijk veranderd, zonder drugs of miniem nadien. Ik ben ik geworden. Er waren negatieve effecten, maar de positieve heb ik meegenomen in mijn leven. Ik durfde eindelijk zijn wie ik ben, zonder iets te nemen. Ik kan hier zeer lang over uitwijden.

Vond je report interessant, op de 1 of andere manier lukt het jou om de zintuig wirwar tijdens je trip in schrift te plaatsen. Komt heel basaal, dierlijk over op mij. Heb je synesthesie?
Ik leg altijd linken. Overal zie ik verband of associeer ik. Als ik iets genomen heb, kan dit extreem gaan, zoals hier. Het leven, issues, eender wat, lijkt dan als een puzzel in elkaar te vallen. Mag op verschillende deelgebieden zijn. Maar is ook weer gesprek alleen waard.

Had deze nog niet eerder gezien. Ik kan de eerlijkheid en directheid wel waarderen. :grinning:
Soms schaam ik me ervoor, doch was dit wat ik ervaarde en voor het eerst dat ik schreef onder invloed.

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Wat? Kreeg ik zojuist een hersenbloeding tijdens het lezen? Ik snap er helemaal niks van. Een van de meest weirde trippy shit die ik ooit heb gelezen. Alsof ik het dagboek lees van iemand in de laatste dagen van een psychose.

Ken je dat moment in dromen dat je een punt bereikt dat dingen zo raar en wereldvreemd zijn geworden dat er plotseling de gedachte in je op komt "ik ben nu aan het dromen"? Dat is wat ik ervaarde bij het lezen van dit report. Ik dacht echt dat ik elk moment wakker kon worden in bed met een piepende wekker op de achtergrond.

Dank voor het delen :thumbsup1:

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Wat? Kreeg ik zojuist een hersenbloeding tijdens het lezen? Ik snap er helemaal niks van. Een van de meest weirde trippy shit die ik ooit heb gelezen. Alsof ik het dagboek lees van iemand in de laatste dagen van een psychose.

Ken je dat moment in dromen dat je een punt bereikt dat dingen zo raar en wereldvreemd zijn geworden dat er plotseling de gedachte in je op komt "ik ben nu aan het dromen"? Dat is wat ik ervaarde bij het lezen van dit report. Ik dacht echt dat ik elk moment wakker kon worden in bed met een piepende wekker op de achtergrond.

Dank voor het delen :thumbsup1:
Sorry, dit is supervreemd. Ik heb vanavond na twee maanden opnieuw LSA genomen. Ik lig hier zwaar onder invloed. Alles flasht.
Ik reageer later op uw post.
Dirkjan en Mark Retera zijn mijn favorieten!
Xx

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Sorry, dit is supervreemd. Ik heb vanavond na twee maanden opnieuw LSA genomen. Ik lig hier zwaar onder invloed. Alles flasht.
Ik reageer later op uw post.
Dirkjan en Mark Retera zijn mijn favorieten!Xx
Sorry, ik dacht dat het topic recenter was heb niet goed naar de datum gekeken. Heb je nu opnieuw LSA gedaan bedoel je, na de ervaring uit dit report?
Hier heb je een kikkertje op om te hallucineren. :hamsterface:
En ja Mark Retera is goud inderdaad, lig altijd dubbel om die gast.
Pas goed op jezelf :thumbsup1:

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Sorry, ik dacht dat het topic recenter was heb niet goed naar de datum gekeken. Heb je nu opnieuw LSA gedaan bedoel je, na de ervaring uit dit report?
Hier heb je een kikkertje op om te hallucineren. :hamsterface:
En ja Mark Retera is goud inderdaad, lig altijd dubbel om die gast.
Pas goed op jezelf :thumbsup1:
Ik heb letterlijk vanavond opnieuw LSA gedaan. Op dit moment.
Dirkjan staat op de Noordpool voor een wit bord met in het midden een rode stip. U bevindt zich hier. Hans Teeuwen zou zeggen " Hoe kom je erbij :) "

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik heb nogmaals LSA gedaan. Nu zat er ruim twee maanden tussen.
1. Ik denk dat LSA kort na mekaar niet werkt. Ik heb het zelf gedaan, de tweede maal, een week later, meer last van de maag. Minder intensief.
2. Ditmaal had ik Sulperide 200mg genomen, een werking is het kalmeren van maag en darmen. Dit werkt perfect. Geen last van de maag. Hoogstens een paar maal slikken. Dit is beter dan melk drinken.
3. Ik vind LSA super. Maar veel tijd tussen laten om maximaal effect te hebben.
4. Het werkt lang, ook nu zat ik makkelijk aan 18 uur. Ik was begonnen in de namiddag. Werking minderde pas tegen de ochtend, Dus goed inplannen is belangrijk.
5. De visuals zijn super, maar enkel metrische figuren. Je krijgt niet de landschappen, gezichten, etc...
6. Met de ogen open lijkt alles te dansen en te bewegen.
7. Steek computer en andere media ver weg. Ook nu weer aan't shoppen en posten geweest. Je lijkt soms een hyperdrive. De ontnuchtering volgt dag erop.
8. De gedachtegang is steeds hetzelfde wel, altijd naar oplossingen voor hangende kwesties, dat vind ik wel een beperking. Niet dat het niet fijn is, maar je weet waar de trip naartoe gaat. De trips lijken enorm op mekaar. Heb je met LSD, DOB, DOM, veel minder.
9. Vochtverlies blijft toch kenmerk, veel plassen en transpireren.
Conclusie, betreft de maag, Sulperide 200mg doet de trick, niks last. Lange tijd tussen laten betreft gebruik LSA, des te beter de werking. 3 capsules is een hoge dosis en geeft full spectrum van trip. Het verlaagt je drempel, trip kan zeer intens zijn. Lange werking, 18 tot 24 uur met 3-4 capsules. Veel drinken want je verliest redelijk wat vocht.

Azarius vaporizers and accessories