LSD + 3D Movie, geslaagde combi?

Intoxication

Bewuste gebruiker
hoi hoi na de vraag of ik vuurwerk met lsd kon combineren en dit tot een succes beeindigd heb, heb ik een nieuw ideetje :grin:
aangezien de nieuwe final destination in de bioscoop in 3D draait zou k graag willen gaan kijke, voor de mense die het niet kennen: je zit in je bioscoopstoel zet een soort eclips bril op en je ziet 3 dimensies in de film waardoor alles echter lijkt en je meer id film kunt opgaan. maar et grote prob is dat de 3D films meestal net de horrorfilms zijn :( , mss word het wel kicken of mss net niet , als ik de dosis zo doseer dat ik nog kan beseffen dat het maar een film is lijkt het me wel echt kicken, nuchter vond ik dat al supervet :P

doen of niet?

Andrew

Badass junkie
Ga naar de efteling en neem wat acid en ga in de pandadroom, lijkt me veel chiller dan Final Destination

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Er is maar 1 manier om erachter te komen lijkt me. Gewoon doen! De dosis moet je trouwens wel erg ver opschroeven om niet meer te beseffen dat het een film is, haha. Als je er tegen kunt, in een gesloten ruimte, al die mensen er omheen.. Dan ja, dan zou ik het wel doen.

3970

Wijs gebruiker
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
3970 zei:
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:

WoW, :hearteyes:.
Die gaat echt super worden, waarschijnlijk weer met Depp? Heerlijk mysterieuze acteur.

OT: Denk dat de film wel 'te eng' is om te zien op lsd, maar dit is persoonlijk aangezien ik al niet van horror/thriller hou.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
3970 zei:

Die lijkt me inderdaad geniaal tijdens een trip :hearteyes: Final Destination daarentegen lijkt me dan weer kut om trippend te zien. Niet eens omdat het een 'enge' film is, maar omdat het zo nep overkomt. Als ik voor een 3Dfilm zou gaan in een trip zou het eerder Ice Age 3D worden. Maar smaken verschillen natuurlijk en het 3D-effect kan het in ieder geval wel leuker maken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
ImmortalTech zei:
3970 zei:

Die lijkt me inderdaad geniaal tijdens een trip :hearteyes: Final Destination daarentegen lijkt me dan weer kut om trippend te zien. Niet eens omdat het een 'enge' film is, maar omdat het zo nep overkomt. Als ik voor een 3Dfilm zou gaan in een trip zou het eerder Ice Age 3D worden. Maar smaken verschillen natuurlijk en het 3D-effect kan het in ieder geval wel leuker maken.

Klopt, ikzelf heb soms ook bij 3d-films dat ik beetje duizelig/misselijk word en hoofdpijn krijg omdat het zo 'raar' kijkt. misschien zou dit bij lsd nog wat erger zijn, of juist niet natuurlijk.

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik ga alice in wonderland sowieso kijken op acid, met een 3d brilletje. Dat is gewoon een bedevaart

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?

azgaza

Badass junkie
PepTalk zei:
Black Ronin zei:
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?

Kan, maar weet niet wanneer die uitkomt?

Maart 2010, wilde hier ook met zen allen trippend hem gaan kijken, maar we zijn dus zeker inderdaad niet de enigen met dat idee :)

Memmûm

Belezen gebruiker
Groningen is mn stadje :) Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik liever met een paar goede vrienden ga die goed op me kunnen passen. Vrees dat ik niet zo heel sociaal ben als de alice door mn aderen giert :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
azgaza zei:
PepTalk zei:
Black Ronin zei:

Kan, maar weet niet wanneer die uitkomt?

Maart 2010, wilde hier ook met zen allen trippend hem gaan kijken, maar we zijn dus zeker inderdaad niet de enigen met dat idee :)

Kijk, misschien echt een serieus idee om er een df iets van te maken.
Zijn er al eens meer 'meetings' geweest waar iets anders werd gedaan dan gewoon chillen in de natuur/park?

Memmûm zei:
Groningen is mn stadje :) Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik liever met een paar goede vrienden ga die goed op me kunnen passen. Vrees dat ik niet zo heel sociaal ben als de alice door mn aderen giert :stoned:

Niet sociaal? Ik ben dan juist altijd zoo openminded en iedereen is m'n vriend :grin: hoewel ik wel wat schuw kan zijn voor vreemden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PepTalk zei:
Niet sociaal? Ik ben dan juist altijd zoo openminded en iedereen is m'n vriend :grin: hoewel ik wel wat schuw kan zijn voor vreemden.
Haha, dus iedereen is je vriend, behalve mensen die je vriend niet zijn. Nee oke, dat is duidelijk : )

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
PepTalk zei:
Haha, dus iedereen is je vriend, behalve mensen die je vriend niet zijn. Nee oke, dat is duidelijk : )

Tjah, dat kon idd wat duidelijker.

Ik bedoelde, mensen die niet echt vrienden zijn maar wel 'meedoen' of meegaan zijn op dat moment wel echte vrienden, maar de bios dan als voorbeeld nemend. De mensen die er dan nog meer in de zaal zitten en dus echt vreemden zijn, daar ben ik dan wat afstandelijk tegen.

Heb hetzelfde als met mdma,ik heb dan met bekenden of vrienden nog hechtere banden. Maar mensen echt van buitenaf kijken dan altijd zo raar naar je ( althans dat denk je dan).

Bovenaan