LSD analogen 1P-LSD en ALD-52

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik kennis mogen maken met LSD. Ik heb twee keer een trip gedaan op een bescheiden dosis. Beide keren waren erg prettig en vermakelijk. Ik heb me meteen voorgenomen rustig verder te experimenteren met dit leuke middel.

Nu is het voor mij momenteel helaas niet mogelijk om aan LSD te komen. Ik heb overwogen om via het darknet LSD te bestellen maar dit lijkt best wel ingewikkeld te zijn en ik ben ook een beetje angstig voor potentiele juridische gevolgen. Ik heb me recentelijk een beetje verdiept in "legale alternatieven" voor LSD. Ik kom tot de voorlopige conclusie dat 1P-LSD en ALD-52 het meest op normale LSD lijken en ik heb een site gevonden waar deze zaken verkocht worden.

Ik heb de volgende vragen aan jullie:
* Welk van deze twee stofjes heeft jullie voorkeur?
* Hoe zien jullie het veiligheidsprofiel van deze analogen en zit er verschil tussen 1P-LSD en ALD-52?
* Hebben jullie ervaring met legaal online bestellen van deze producten? Mag ik verwachten dat de producten daadwerkelijk geleverd worden of zijn er veel "scams"?
* Moet ik alsnog rekening houden met juridische consequenties als ik een gebruikershoeveelheid (circa 20 zegels) bestel online?

Alvast bedankt!
Eik

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb met beide nog geen ervaring, maar ik ga dit topic volgen, want ik heb dezelfde vragen (en zelfde angsten wat betreft bestellen via de onderwereld van het internet :wink:).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ervaring met beide. ALD-52 lijkt het meest op LSD, maar ik heb ook nog maar 1x echt 1P-LSD gedaan, andere keren waren microdoseringen en lage doseringen. ALD-52 is voor mij hetzelfde als LSD. Ik zou het in een blinde test niet uit elkaar kunnen houden denk ik. ALD heeft ook mijn voorkeur boven 1P trouwens. Meer visuals en meer vanzelf de diepte in.

Veiligheid kan ik niet echt wat over zeggen. Is nog niet echt bekend, al lijkt het er op dat deze stoffen in je lichaam omgezet worden tot LSD(-25), dus waarschijnlijk hetzelfde of vergelijkbaar met LSD.

Ik heb deze stoffen nog maar 2x besteld. Eerste keer ging mis: doei 70 euro. Tweede keer uit Duitsland besteld, dat kwam wel aan.

Je laatste vraag: weet ik eigenlijk niet zeker.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi mindless, bedankt voor het antwoord! Ik had al zo'n vermoeden dat we op jou en/of psychedlibee konden rekenen met dit soort vragen. Ik heb nog echt nergens iets slechts over beide stoffen kunnen vinden. Het lijkt erop dat het veiligheidsprofiel gelijk is aan normale lsd (heel veilig dus). Maar ik begrijp dat er geen garanties zijn...

Had jij nog extra maatregelen genomen bij het bestellen of is de legaliteit voldoende om juridische problemen te voorkomen?
ALD-52 klinkt in ieder geval goed...:tongueclosed:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Welk van deze twee stofjes heeft jullie voorkeur?
Enkel nog maar 1 keer ALD-52 gebruikt, dus kan hier helaas nog niet over oordelen. Wel valt het me op dat ik meer gemixte verhalen tegenkomen over 1P-LSD dan over ALD-52.

Hoe zien jullie het veiligheidsprofiel van deze analogen en zit er verschil tussen 1P-LSD en ALD-52?
Lastig te zeggen zonder onderzoek en jaren van gebruik zoals bij LSD. Maar aangezien ze chemisch amper van elkaar verschillen, denk ik dat je de voorzichtige conclusie kunt trekken dat ze een vergelijkbaar veiligheidsprofiel hebben.

Hebben jullie ervaring met legaal online bestellen van deze producten? Mag ik verwachten dat de producten daadwerkelijk geleverd worden of zijn er veel "scams"?
Meer dan genoeg ervaring van mijn kant met vele verschillende online research chemical vendors. Er zijn scam sites, maar veruit de meesten zijn zeer betrouwbaar en de kwaliteit is eigenlijk vrijwel altijd goed. Ikzelf ben nog nooit gescamd gelukkig, maar doe ook altijd even onderzoek naar de betrouwbaarheid van een vendor vooraf.

Moet ik alsnog rekening houden met juridische consequenties als ik een gebruikershoeveelheid (circa 20 zegels) bestel online?
Hier hoef je je geen zorgen over te maken, post wordt zelden gecontroleerd. Ik heb ervaring met zowel illegale middelen (via darkweb) en legale middelen (research chemical vendors) bestellen en nog nooit problemen gehad. Niet dat het dan gegarandeerd goed gaat natuurlijk, maar de kans is heel klein.

Maar nog belangrijker in deze is dat de betreffende research chemicals niet op de opium lijst staan en daarom gewoon vrij verhandeld mogen worden. Ze vielen nog een tijdje onder de warenwet als ik me niet vergis, waardoor ze niet voor consumptie verhandeld mochten worden, maar dat is inmiddels ook niet meer het geval. Kortom mocht je post onderschept worden dan zal er niet veel gebeuren, wellicht een boete maar zelfs dat betwijfel ik.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
al lijkt het er op dat deze stoffen in je lichaam omgezet worden tot LSD(-25), dus waarschijnlijk hetzelfde of vergelijkbaar met LSD.
Hier heb ik sterk mijn twijfels bij eerlijk gezegd. Vanwege het feit dat zowel ALD-52 als 1P-LSD ongeveer even potent zijn als LSD qua dosering en bovendien ongeveer dezelfde inwerktijd hebben. Als je lichaam het eerst zou moeten omzetten tot LSD voordat het actief wordt dan zal er wat van de stof verloren gaan waardoor je dus meer nodig hebt en bovendien zal het dan langer duren voordat het werkt.

Het zou kunnen dat een deel van de stoffen wordt omgezet in LSD, maar om de hierboven gegeven redenen verwacht ik dat ze zelf ook activiteit vertonen. Dat ze qua effect zo weinig van LSD verschillen komt eerder gewoon omdat ze chemisch maar op een paar kleine puntjes van LSD afwijken.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi Bee,

Ook jij enorm bedankt voor de antwoorden! Ik ga eens op onderzoek uit naar goede vendors en snel iets bestellen. Ik neig naar ALD-52 omdat de reportages daarover gemiddeld iets positiever zijn. Voorlopig ben ik redelijk volgepland met werk en kinderen maar zodra ik mijn spulletjes in huis heb ga ik wel zoeken naar een momentje om te testen.

Ik ben echt al heel nieuwsgierig! Olifant... zodra ik meer weet en wat getest heb laat ik het je weten!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
De bestelling ALD-52 is geplaatst... spannend hoor!

dacide

Experimenterende gebruiker
Zal je vast niet tegenvallen. Wil je ze nog expliciet laten testen? Of ga je er gewoon voor?
(ik kon het destijds niet laten testen, omdat ALD-52 niet op hun lijstje staat).

Welke dosering wil je nemen bij de eerste keer? Half zegeltje?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
(ik kon het destijds niet laten testen, omdat ALD-52 niet op hun lijstje staat).
Dat is raar, want ze testen bijna alles. Ik heb ALD-52 gekocht toen het net een week op de markt was en werd gewoon herkend. Toen ik het inleverde wisten ze niet zeker of het herkend zou worden, maar dat was dus wel het geval. Ik denk dat je pech hebt gehad dat er mensen met weinig kennis bij de testservice zaten toen je er was.

Ik heb trouwens al enorm veel exotische research chemicals laten testen en tot op heden is altijd gewoon herkend. Ze kwantificeren het niet, maar kunnen het bijna altijd wel gewoon herkennen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ben nu toch wel benieuwd waar je besteld hebt haha... soms best lastig dat dit soort dingen hier niet gedeeld mogen worden. :grin: Spannend inderdaad, hou ons op de hoogte!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Update: de bestelling is binnen. Netjes 25 zegeltjes ALD-52 ontvangen. Over 3 weken heb ik waarschijnlijk ruimte om te testen :) Twijfel nog een beetje over de dosis maar ik denk dat het ofwel 100ug ofwel 115 ug gaat worden... Mijn LSD ervaring was naar schatting 70-90ug en was heel leuk maar iets sterker had ook wel gemogen.

Heeft een hogere dosering ook een sterke impact op hoe lang de effecten aanhouden?

dacide

Experimenterende gebruiker
Heeft een hogere dosering ook een sterke impact op hoe lang de effecten aanhouden?

Ik gebruikte bij de eerste keer ALD-52 exact een halve zegel (dus zou dan 50 mcg moeten zijn). vrij milde dosering dus. Maar het effect was significant aanwezig :wink:
Ik kan me nog herinneren dat ik het toen omstreeks 15.45u genomen had. En dat ik snachts na 1 uur nog eens ben gaan douchen om de restwerking beetje te dempen. Dus toch echt zo'n 10 uur werkend.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi Dacide,

Heb je daarna nog een hogere dosering geprobeerd en vind jij ALD-52 anders dan LSD?

tripse

Newbie
Hallo iedereen!

Ik heb al redelijk wat ervaring met LSD-25 en ALD-52.
Ik en veel vrienden van me vinden ALD-52 de beste analoog van LSD en beter dan LSD-25, buiten deze ene keer dat ik hele zuivere needlepoint LSD kon kopen van een vriend dit was nog iets beter dan ALD-25 vooral veel visueler maar minder spiritueel vond ik toch.
De dosering heeft bijna geen invloed op de lengte van je trip integendeel ik nam vorig weekend 2 zegels van 300 microgram (mijn hoogste dosering tot nu toe, anders nam ik meestal 300 microgram omdat ik vanaf deze dosering een mooie volledige trip ervaar.) de trip was na 12u meer afgerond dan dat ik een halve zegel zou nemen en ik kon beter en sneller slapen in vergelijking met lagere doseringen die me nog lang wakker hield. Ik had bijna geen bodyload en had een prachtige pure ervaring.:yum:
ALD-52 zou in aanraking met water omgezet worden in LSD-25 heb ik hier gelezen: http://www.punkerslut.com/articles/creators_of_orange_sunshine_acid.html

Ik ben van plan om ook eens mn zegels via een research chemical site te kopen sinds ik jammer genoeg al enkele keren geript ben geweest op het darkweb..
Met 1P-LSD heb ik (nog) geen ervaring maar heb gehoord dat die iets minder potent is dan ALD-52.

vriendelijke groeten!
tripse

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb eergisteren mijn eerste ervaring met ALD-52 opgedaan. Omdat ik geen uitgebreid report kan schrijven nu maar toch graag mijn bevindingen wil delen doe ik mijn verslag maar even hier.

Ik was helemaal alleen thuis, mijn huisje was mooi opgeruimd, het zonnetje scheen en ik had geen verplichtingen. Een ideaal moment voor het testen van mijn ALD-52 dacht ik. Lekker vroeg rond 11.20 uur bijna een heel zegeltje onder mijn tong gelegd. Dit was 115ug ALD-52.

Na 45 minuten begon ik het echt wel goed te voelen en na een uur was ik vertrokken. Voor het eerst trippen op ALD-52 en voor het eerst trippen in mijn eentje. Ik was heel nieuwsgierig naar de potentiele verschillen met LSD en naar hoe het was om alleen te trippen.

ALD-52 vs LSD

Ik heb nog maar twee keer LSD gedaan en weet de exacte dosering niet. Schatte het in op 70-100 ug aan de hand van beschrijvingen. Deze keer heb ik er vertrouwen in dat ik daadwerkelijk 115 ug heb gehad omdat deze zegels zijn verkocht door een regulier bedrijf. De 115ug ALD-52 was uiteindelijk iets sterker dan wat ik voorheen aan LSD heb gehad. Iets meer open-eye-visuals met name. De intensiteit van de ervaring was redelijk vergelijkbaar en misschien net een tikkeltje sterker dan de LSD. De "thought-loops" waren juist weer iets minder. Verder merkte ik gedurende de trip af en toe wat kaakspanning zoals bij MDMA (maar dan wel minder heftig).

Al met al leek het verdacht veel op mijn LSD trips en kunnen de ervaren verschillen heel goed van de set - en setting af hebben gehangen. Ik heb echt meer ervaring nodig om daarover iets met zekerheid te kunnen zeggen. Zelf had ik de 115ug van te voren iets heftiger verwacht maar misschien is 115ug ALD-52 toch net iets minder potent dan 115ug LSD. De volgende keer ga ik minstens een heel zegeltje (125ug) nemen en misschien zelfs wel voor de 150 ug.

Solo vs Groep trippen

Na 10 keer psilo en 2 keer LSD gedaan te hebben in wisselende samenstellingen zou dit mijn eerste solo-trip ervaring worden. Ik vond het eigenlijk best spannend terwijl ik er tegelijkertijd rationeel best vertrouwen in had. Ik kan achteraf eigenlijk niet meteen zeggen wat ik leuker vind. Wat ik heel leuk vond aan solo trippen is dat je je echt helemaal kunt laten gaan.
Zin om in je onderbroek op een verwijfde manier door de kamer te huppelen? --> geen probleem!
Zin om als een malle op stevige psytrance te stampen? --> lekker doen...
Behoefte aan complete stilte? --> niemand die je stoort!

Echt heerlijk die vrijheid. Op de een of andere manier wordt ik blijkbaar ook echt elke keer best geil van LSD. En dit was met ALD - 52 niet anders. Ook in dat geval is alleen zijn fijner dan een vriendengroep om je heen hebben :yum:

Wat ik wel heel erg miste was het kunnen delen van ervaringen. Ik vind alleen zijn heerlijk maar ik ben best outgoing normaal gesproken. Als ik dan op 1 dag zoveel heftige en mooie dingen meemaak als op zo'n tripdagje dan wil ik dat echt heel graag delen met andere leuke mensen.

Gelukkig heb ik de hele dag regelmatig kunnen appen met Roze Olifant. Dat was echt een hele fijn tussenvorm tussen alleen zijn en in een groep. Ik had een super-open minded persoon om mijn ervaringen mee te delen en kon ook regelmatig even mijn eigen ding doen als ik daar zin in had. Echt waanzinnig bedankt voor alle support die dag Olifant! :blush:

Ik weet nog niet wanneer ik weer een tripmomentje ga inplannen maar dit was in ieder geval een heerlijk positieve ervaring. Kort samengevat voelde het een beetje als "de liefde bedrijven met het leven".

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ja was echt heerlijk. Niets dan positiviteit! Ik had echt het gevoel dat ik een emmertje was dat overliep van pure liefde. Super prettig! En ik kan me nu goed voorstellen dat je graag "samen" met Roze Olifant "tript-op-afstand". Was echt heel fijn om contact met haar te hebben...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je trip klonk geweldig! En ik heb er op afstand van meegenoten, was nog eens een bijzonder werkdagje haha :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt goed Eik! Fijn dat je in eentje trippen ook goed bevallen is.

De "thought-loops" waren juist weer iets minder.
Grappig dat je dit zegt, want dit had ik precies zo. Ik heb vaak genoeg LSD gebruikt inmiddels om te weten wat dat met me doet en dan gaan die gedachten vaak wel echt alle kanten op, dat vind ik juist ook het gave van LSD. Bij ALD-52 was dit echt totaal weg, daardoor voelde ALD-52 voor mij aanzienlijk vriendelijker maar daardoor ook minder forcerend en potent.

Bovenaan