lsd en drugshonden

psysurfer

Belezen gebruiker
ikga binnekort reizen en ga per vliegtuig.nu kunnen de hondjes lsd ruiken? of kan dat geen probleem geven? ik ga trouwens maar 2 of 3 zegeltjes meepakken. al weet ik het nog niet zeker.
greetz

Funky Monkey

Badass junkie
Belgische misschien wel... me een naar laatste vlucht amsterdam -> londen had ik ook 4 zegels tussen me vitamine bruistabletten gepropt :beer: Als het goed is kunnen ze het niet ruiken... :mrgreen:

psysurfer

Belezen gebruiker
lol :) tis richting turkiee wrs endie manne zulle daar niet mee kunne lache wrs alse et vinde :beer: miss alsik voorstel om te delen dat ze me binnenlaten. :mrgreen:

pythregius

Bewuste gebruiker
denk ook niet dat ze het zullen ruiken, als je lsd kristallen zou hebben is dat goed te ruiken en als je er aan zou likken zou je ook echt wel wat proeven, maar als je een paar honderd microgram van die stof bij je hebt, dat is zo goed als niks, verder op een paar zgeeltjes zul je alleen maar een flinke geld boete krijgen en mischien een dag cel ??
licht er ook aan waar je heen gaat natuurlijk, iki zou zeggen doe het gewoon en licht ons in of het te doen is zoek die drugshondjes maar op :P

psysurfer

Belezen gebruiker
hahaha kzal richting de hondjes stappen en als ze plots naar mij kijken zet ik em op een lopen :beer: ben nogal een schijterd hahaha. Kzal zeker late wete off het is gelukt en hopelijk kank er daarna een triprapportje bijvoege :grin:

shokora

Wijs gebruiker
psysurfer zei:
lol :) tis richting turkiee wrs endie manne zulle daar niet mee kunne lache wrs alse et vinde :beer: miss alsik voorstel om te delen dat ze me binnenlaten. :mrgreen:

Nederlands moederneuker, spreek je het?

LSD is overigens geurloos als het zuiver is.

DreamWeaver

Badass junkie
psysurfer zei:
hahaha kzal richting de hondjes stappen en als ze plots naar mij kijken zet ik em op een lopen :beer: ben nogal een schijterd hahaha. Kzal zeker late wete off het is gelukt en hopelijk kank er daarna een triprapportje bijvoege :grin:

Rennen is schieten, dat begrijp je wel toch? :wink:

Maak je over een paar zegels acid geen zorgen. Zelfs al zou een hond het kunnen merken, dan mag je je zakken leegmaken. En die kleine zegeltjes vinden ze niet, laat staan dat ze in Turkije weten wat het is :P

Allobrogez

Belezen gebruiker
http://www.politie-rijnmond.nl/Ons_...beurt_Hondenbrigade_Rott­erdam_middenbouw.pdf

"Bij alle speurhonden wordt heel simpel gebruik
gemaakt van het feit dat de hond het leuk vindt om
iets te zoeken. De honden herkennen hasjiesj (hasj),
marihuana, cocaïne, heroïne en amfetaminen. Dat is een grondstof voor XTC.
Als de hond iets gevonden heeft laat hij dat weten door te gaan zitten en te
blaffen."

geen lsd dus.. :mrgreen:

psysurfer

Belezen gebruiker
dankje allen :beer: ik zie men reisje al helemaal zitten. en trouwens als ze het vinden geef ik ze geen kans ik slik ze direkt in en weg is bewijsmateriaal :wink: wordt wel lache op het vliegtuig hehehe.

greetz

Wacky

Badass junkie
LSD is niet geur kleur en smaakloos zoals vaak beweerd word. In Pikhal, een boek van shulgin, staat dat het bitter is.

desalniettemin zou ik niet bang zijn voor de hond.

exact

Belezen gebruiker
pythregius zei:
als je een paar honderd microgram van die stof bij je hebt, dat is zo goed als niks, verder op een paar zgeeltjes zul je alleen maar een flinke geld boete krijgen en mischien een dag cel ??

in de meeste landen die niet "Nederland" heten geld er een zero-tolerance beleid dus zelfs voor die microgrammen zul je jaren in de bak zitten :wink:

exact

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
psysurfer zei:

Rennen is schieten, dat begrijp je wel toch? :wink:

duuhh... :wink:

cobhc

Belezen gebruiker
ten eerste de drugshonden zullen het altijd vinden
Ze ruiken alles daar zijn ze namelijk goed op getraind.

Hoe weet ik dit ?
mijn leraar traint zulke honden en heeft mij verteld dat ze hun 9 soorten drugs aanleren

paddos
xtc
hasj/weed
lsd
coke
heroine
speed
ketamine
ghb

Daarnaast kunnen ze ook andere drugs aanleren

niet doen dus

Funky Monkey

Badass junkie
cobhc zei:

Hoe weet ik dit ?
mijn leraar traint zulke honden en heeft mij verteld dat ze hun 9 soorten drugs aanleren

paddos
xtc
hasj/weed
lsd
coke
heroine
speed
ketamine
ghb

niet doen dus
Bangmakerij? lsd is onmogelijk te ruiken tenzei het vloeibaar is en in een potje zit...

Wacky

Badass junkie
cobhc zei:

Hoe weet ik dit ?

paddos
xtc
hasj/weed
lsd
coke
heroine
speed
ketamine
ghb

niet doen dus

Zeg maar tegen je leraar dat als jij er strax achter komt dat hij hierover gelogen heeft, je ook veel andere dingen die ze je verteld hebben niet meer zal geloven. Je zal niet meer geloven dat heroine echt verslavend is, als ze tegen je liegen over drugshonden, waarom dan niet daarover ?
Wanneer je vervolgens dus verslaafd raakt aan de heroine, is het dus de schuld van deze leraar die tegen je gelogen heeft.

psysurfer

Belezen gebruiker
aangezien dat veel mensen zeggen dat het reuk en kleurloos is zie ik geen probleem om enkele zegels mee te pakken. En als ik wordt tegengehouden en ze vinden het hebben we iets geleerd :beer:

psysurfer

Belezen gebruiker
weet nog niet zeker of het turkije wordt misschien portugal ofzo. Ja zoiezo goed verstoppen daar heb ik wel een voordeel zo een zegeltje is goed te verstoppen :beer: als de hond iets riekt doe ik gwn alsof men neus bloeit en begin spontaan heel men bagage open te gooie :P

Wacky

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
ahah Portugal daar ik ga ik heen de 5de juli tot 21 juli :)
mss neem ik er ook wel een paar met me mee.

Dan ben je een maand te vroeg :)

Ik ga 11-18 augustus, en ik denk dat er in portugal genoeg te koop zal zijn :tongueout:
(wiet daarentegen blijkt meestal veel moeilijker te krijgen :()

magicwasso

Belezen gebruiker
Wacky zei:

Ik ga 11-18 augustus, en ik denk dat er in portugal genoeg te koop zal zijn :tongueout:

ha wat grappig dan ben ik er ook :P , maar dat wist je al hahaha, en nee wiet is niet zo lastig te krijgen daar

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik ken een gast die meerdere malen in de VS geweest is met zijn portemonnee die ONTZETTEND naar wiet ruikt omdat hij daar altijd zakjes in bewaard heeft. Heeft hij nooit last mee gehad. Acid ruik je niet, en vind je ook niet. Je kan die kleine zegeltjes overal wel verstoppen. je moet ze natuurlijk niet per 10 in alufolie verpakken he :P gewoon een paar los in een zak, wie vind dat nu

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
lucifer in the sky zei:
ahah Portugal daar ik ga ik heen de 5de juli tot 21 juli :)
mss neem ik er ook wel een paar met me mee.

er genoeg te koop zal zijn :confused:
hoe bedoel je, geraak je er makkelijk aan lsd of paddo's ?

Wacky

Badass junkie
die week wel ja
Is een festival daaro lsd is op zon festival meestal beter te krijgen dan wiet. :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Liquid acid heeft een scherpe geur in ieder geval.

Wat je kunt doen is een zegel verbergen in boekenlegger en die in een boek doen. Wees gewoon creatief.

magicwasso

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
welke datum valt BOOM festival. want mss kannek men scouts groep overhalen om ernaar toe te gaan.
allemaal op de acid :tongueout:

google is je vriend!, en wacky heeft het trouwens al gezegd...

Santatrip

Belezen gebruiker
Iemand nog nieuws over lsd, honden en de douane op het vliegveld? Ga namelijk 3mnd naar Costa Rica en wil graag een paar zegeltjes meenemen (daar verwacht ik het niet echt te kunnen vinden en ook geen zin om te gaan zoeken), want moet toch magisch zijn om daar te kunnen trippen. Alleen ga ik niet mijn complete reis op het spel zetten voor 1 trip daarzo! Dus laat nog maar ff iets horen mocht je iets weten...

:wave:

psysurfer

Belezen gebruiker
als ze al controle hebt met drugshonden is de kans dat ze het vinden redelijk klein denk ik. althans als je het goed verstopt. zeker als je zegels hebt zijn de smokkelmanieren oneindig :grin:
enkele voorbeelden:
-in het metaal van je mp-3 (hetgeen je in de pc schuift)
- tussen gsm en batterij
- tussen boek
-in een balpen van bic met 4 kleuren (is juist breed genoeg) :grin:
mogelijkheden genoeg denk ik verzin maar iets

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja idd, op dat festival zeker :grin:
ben er geweest deze vakantie op reis gwn. en ze bieden daar weed en hash aan opstraat. dus ik denk wel dat je de rest er ook makkelijk kunt vinden.

L

Lid 6909

Gast
psysurfer zei:
als ze al controle hebt met drugshonden is de kans dat ze het vinden redelijk klein denk ik. althans als je het goed verstopt. zeker als je zegels hebt zijn de smokkelmanieren oneindig :grin:
enkele voorbeelden:
-in het metaal van je mp-3 (hetgeen je in de pc schuift)
- tussen gsm en batterij
- tussen boek
-in een balpen van bic met 4 kleuren (is juist breed genoeg) :grin:
mogelijkheden genoeg denk ik verzin maar iets

maar als je alluminium folie om je zegels hebt dan zien ze dat toch op die scanner?

pees

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Re:

pythregius zei:
denk ook niet dat ze het zullen ruiken, als je lsd kristallen zou hebben is dat goed te ruiken en als je er aan zou likken zou je ook echt wel wat proeven, maar als je een paar honderd microgram van die stof bij je hebt, dat is zo goed als niks, verder op een paar zgeeltjes zul je alleen maar een flinke geld boete krijgen en mischien een dag cel ??
licht er ook aan waar je heen gaat natuurlijk, iki zou zeggen doe het gewoon en licht ons in of het te doen is zoek die drugshondjes maar op :P

als je t proeft dan heb je een behoorlijke trip ernaa.

een zegeltje vouwen in aluminium folie in een sporttas kwakken, en fink wat snoeppapiertjes, en dat soort rommel erbijin gooien. daarop wat vieze sokken, ondergoed, daarop een pakje sigareten. een paar pakjes kauwgom. Ze gaan echy niet zoeken naar een stukje aluminiumfolie van een halve centimeter.

Bovenaan