lsd en drugshonden

Plimu

Bewuste gebruiker
tja ik weet wel een manier, als je vriendin weet dat je gaat trippen, zegels is gripzakje, gripzakje in een condoom, condoom in de poes van je vriendin (voorzichtig inbrengen) en gaan,,, het is reeds verboten geworden om de kut van een vrouw te controleren (geloof ik)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Plimu zei:
tja ik weet wel een manier, als je vriendin weet dat je gaat trippen, zegels is gripzakje, gripzakje in een condoom, condoom in de poes van je vriendin (voorzichtig inbrengen) en gaan,,, het is reeds verboten geworden om de kut van een vrouw te controleren (geloof ik)

maar dan moet je t niet vergeten, als je toevallig "enorm" een vakantiegevoel krijgt, als je de hotelkamerdeur opendoet.

Spor

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
maar dan moet je t niet vergeten, als je toevallig "enorm" een vakantiegevoel krijgt, als je de hotelkamerdeur opendoet.

Heavy poes heeft jou vriendin als ze de condoom, het gripzakje EN aluminiumfolie op weet te eten :wink:

de GT

Bewuste gebruiker
Spor zei:
loadrunner zei:

Heavy poes heeft jou vriendin als ze de condoom, het gripzakje EN aluminiumfolie op weet te eten :wink:

valt wel mee, t is nog altijd kleiner dan de gemiddelde lul in slappe toestand.

donaldduck

Belezen gebruiker
zowiezo zoeken ze op vliegvelden niet actief naar lsd, ik heb nog nooit gehoord dat een vracht lsd is onderschept, ik zouw alleen geen aluminium folie gebruiken dit zie je heel sterk op hun scanners. gewoon in iets van plastic ofzo heel dik verpakken en in de binnekant van een broek ofzo een zak naaien die je broek niet verneukt en je niet ziet.
Ik ken mensen die wiet hebben meegenomen dan moet lsd zeker lukken, omdat het veel kleiner en geurlozer is dan wiet.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Waarom allemaal zo moelijk gewoon in je portemonnee zonder zilverfolie, die LSD verdampt echt niet in een dag hor!!! Koop je in het buitenland wat folie, klaarrrrr :stoned:

Santatrip

Belezen gebruiker
Ben ondertussen weer terug uit Costa Rica en heb toch maar niks zelf meegenomen. Had t wel mooi voor jullie kunnen testen want in de States liep er een drugshondje rond. Uiteindelijk heel gemakkelijk in een prachtig hippiedorp hofmannzegels gevonden!! Hemelse trip beleefd....

:wave:

Bovenaan