LSD in je eentje?

plato

Newbie
Heb nu al een tijdje een aantal zegeltjes (getest) liggen en zit maar te wachten op een geschikt moment om het een keer te proberen...
Ben vandaag alleen thuis, vriendin is naar haar ouders, dus...
Heb alleen geen 'babysitter' en dat was eigenlijk voor mij wel een vereiste bij een 1e keer.
Leuke tekenfilms gedownload, chille muziek, lavalampen e.d.
Maarja, wel alleen.

Wat vinden jullie?

CHIASME

Belezen gebruiker
plato zei:
Heb nu al een tijdje een aantal zegeltjes (getest) liggen en zit maar te wachten op een geschikt moment om het een keer te proberen...
Ben vandaag alleen thuis, vriendin is naar haar ouders, dus...
Heb alleen geen 'babysitter' en dat was eigenlijk voor mij wel een vereiste bij een 1e keer.
Leuke tekenfilms gedownload, chille muziek, lavalampen e.d.
Maarja, wel alleen.

Wat vinden jullie?

Hangt er vanaf, heb je ervaring met andere middelen? vertrouw je het zelf? hoe sterk zijn de zegels? etc :)

plato

Newbie
Denk dat het wel kan, maar wil het graag van iemand anders horen. (die daar uiteraard niks over kan zeggen, maar toch).

Zoals gezegd wordt dit de 1e keer. Verder alleen ervaringen met MDMA en al het legaal verkrijgbare.

Zolang ik maar een bepaald niveau van controle over mijzelf behoud tijdens de trip ben ik nergens bang voor, wil alleen dus niet compleet van de wereld raken én in m'n eentje zijn.

Mindgamer

Badass junkie
Tja, grote kans dat de ene orgasme na de andere volgt. Dit kan zich uiten in dwangmatig luid geschreeuw dat angst bij buren wekt en ze zo verplicht voelen om met hun vingers 112 te toetsen op hun nummer keuze die telefoons mogelijk maken om mensen andere mensen te bellen die ze willen bellen zonder dat er opeens met travestieten een diepgaand gesprek op gang komt wat zorgt voor het onderuit leggen van de theorie over de lange vinger.

dfssdfde

Badass junkie
Ik heb het de eerste keer ook alleen gedaan. Op hoeveel zijn ze getest? Als je niet te veel neemt, je zeker bent dat er niemand thuis gaat komen en je filmpjes en dergelijke hebt om de komende 10 uur alleen door te komen zou ik het doen.
Zorg zeker dat je dingen hebt om je mee bezig te houden, als je dat niet hebt zal je beginnen nadenken over van alles en nog wat en op je eentje je eerste keer kan dat soms iets te veel zijn :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zo he wat een lange zin. :P

OT: Mijn eerste keer LSD was ook helemaal alleen, en dat ging prima. Ik had dan wel een lage doses van ongeveer 65 / 70 mics genomen. En ik had al eerder meerdere ervaring met andere psychedelica. Als jij denkt dat je niet iemand bent die snel gaat flippen van iets, en niet snel paranoïde word of gaat 'doom denken'. Dan denk ik dat je trip wel goed zal gaan in je eentje. Zorg gewoon voor wat leuke en vrolijke films, lekker eten en drinken, en je favoriete muziek. Dan komt het denk ik helemaal goed. :)

plato

Newbie
we zijn onderweg... (104ug)

EDIT: Want dat van die aanhoudende orgasmes en 112-bellende buurvrouwen wil ik natuurlijk voor geen goud missen! :grin:

J0rrit

Badass junkie
Mindgamer zei:
Tja, grote kans dat de ene orgasme na de andere volgt. Dit kan zich uiten in dwangmatig luid geschreeuw dat angst bij buren wekt en ze zo verplicht voelen om met hun vingers 112 te toetsen op hun nummer keuze die telefoons mogelijk maken om mensen andere mensen te bellen die ze willen bellen zonder dat er opeens met travestieten een diepgaand gesprek op gang komt wat zorgt voor het onderuit leggen van de theorie over de lange vinger.

Toch maar even editen deze :wink:

plato

Newbie
Ik ben er nog niet over uit wat ik er nu van moet vinden...
Het is niet als bij MDMA dat je na 1 keer direct 'verkocht' bent, denk dat LSD veel meer een drug is die je moet leren gebruiken en moet leren om er van te genieten...

Ik heb 'Cars' gekeken en die film leek wel 4uur te duren... Daarna 'Kung Fu Panda' en die film leek wel in 15min voorbij te zijn geraasd... Heel vreemd, ik kon niet geloven dat de film al afgelopen was, maar ik kon mij de film wel helemaal herinneren. Het leek wel of ik bij de aftiteling wakker werd ofzo...

Rond 2:30 Wilde ik 'Alice in wonderland' gaan kijken, dus eerst nog even een vers kopje thee gezet, maar toen ik eenmaal zat was het in een keer over, zo rond 2:45u.
Toen wilde ik alleen nog maar slapen, want ik voelde mij mentaal ontzettend moe.
Dus toen maar in bed gaan liggen, maar natuurlijk niet kunnen slapen, ik denk dat ik om 5u eindelijk sliep en daarna was ik om 10u alweer klaarwakker. FF een paar keer met de ogen knipperen, allemaal lichtflitsen, maar die waren daarna ook weer over.

De lengte van de trip viel een beetje tegen; 5uur van inname tot geen effect meer. Maar het was wel goed zo, omdat ik mentaal zo kapot was. Maargoed, van een 104ug zegel had ik iets meer (effect) verwacht.
Heb wel duidelijk een simpele trip gemaakt, beetje tekenfilms kijken, zodat ik geen tijd had voor andere zaken. Ik heb de gedachten expres maar buitengehouden en bij alles wat in mij opkwam direct gezegd; "Niet nu, ik ben nu aan de LSD, morgen weer." En dat ging bijzonder makkelijk.
Ik was ook heel erg bezig met alles leuk en gezellig te houden.

Ik heb nog altijd moeite om het effect te omschrijven, omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nu precies voelde, meemaakte. Het was allemaal zo nieuw en ik heb mij lekker laten verassen.

In ieder geval een erg relaxde avond/nacht meegemaakt, en ik ben er voorlopig ook nog niet klaar mee; Volgende keer iets minder entertainment om de LSD in m'n hoofd toe te kunnen laten, nog een keer een grotere dosis, andere setting etc.

Beetje warrig verhaal, maar kon er ook niet echt tripreport van maken omdat er nauwelijks iets is voorgevallen.

Plato.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
100 ug en dan maar 5 uur trippen???? klinkt mij in de oren als een 25 ug trip, mijn eerste keer acid ook zo licht begonnen en vond het inderdaad kort en warrig. Bij een hogere doses vind ik het zelf minder wazig en warrig en veel leuker. Ook duurt het dan gewoon lekker 12 uur. :grin:

Had je wel visuals? of viel dat mee, want dan kan je nooit 100ug hebben gehad. Of slechte acid, blijkbaar is er toch verschil tussen soorten kristal.

plato

Newbie
Tja, ik vond het ook erg vreemd allemaal...
Heb het toch echt laten testen... Was al beetje teleurgesteld in LSD, maar blijkbaar kan ik dus nog een hoop verwachten...
EDIT: Ook geen visuals eerlijk gezegd...

Atropa

Bewuste gebruiker
Op 100 ug zijn visuals als LSD maagd wel het minste wat je mag verwachten. Om nog maar te zwijgen over de psychologische tsunami die over je heen komt. Ik denk dat een beginner overigens echt niet geconcentreerd naar de TV blijft kijken en dat zelfs niet eens kan.

Dus denk dat als het daadwerkelijk 100 ug LSD was er iets heel anders in je naar boven was gekomen. De eerste keer ga je daarvan normaliter zeker compleet het universum in.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
plato zei:
Heb het toch echt laten testen... Was al beetje teleurgesteld in LSD, maar blijkbaar kan ik dus nog een hoop verwachten...

Oh dan staat er je nog heel wat te wachten, als ik het zo hoor heb je het leukste van LSD nog niet mee gemaakt. En mijn eerste trip op 25 ug had ik dus ook geen visuals. Maargoed, als ze op 100 getest zijn dan bevestigd dat alleen maar mijn vermoeden dat er dus wel degelijk een enorm verschil zit in soorten LSD.

Ik heb laatst namelijk op 50 ug getript alsof het er 100 waren, en een trip van 150 van een flinke tijd terug leek als een van 80.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb op een zegel van 80ug
genoeg visuals gehad om me met te amuzeren !

(Ik heb de gedachten expres maar buitengehouden en bij alles wat in mij opkwam direct gezegd; "Niet nu, ik ben nu aan de LSD, morgen weer." En dat ging bijzonder makkelijk.)

dit moet je nou net niet doen, alles aanpakken van wat er in je gedachten komen en er overnadenken..
alleja is dat niet zo een beetje het doel van lsd.. zo heb je de kans omjezelf te vinden.. antwoorden te zoeken op je vragen !
visuals zou ik eerder nemen met paddo's..

azgaza

Badass junkie
Ik heb meestal al goede visuals van dosissen zo laag als 50 ug, daarboven, zeker rond de 100 ug is het visueel meestal erg intens. Heb je de zegels goed bewaard? Waren ze getest? 5 uur en geen visuals klinkt namelijk bepaald niet als 100 ug.

Mindgamer

Badass junkie
I love LSD!

Als je de smaak te pakken hebt, Plato, dan verlang je echt naar de volgende keer. Maak niet dezelfde fout om net als mij heel vaak achter elkaar te gebruiken, want dat breekt je. Atropa had me destijds nog gewaarschuwd op een ander forum, maar luisteren deed ik niet, ondervinden trouwens wel! Daarom kan ik nu geen drug meer aanraken, want gevoelig dat ik ervoor ben geworden! Zelfs cafeïne fuckt mijn kop helemaal up!

J0rrit

Badass junkie
DrippTone zei:
plato zei:

Oh dan staat er je nog heel wat te wachten, als ik het zo hoor heb je het leukste van LSD nog niet mee gemaakt. En mijn eerste trip op 25 ug had ik dus ook geen visuals. Maargoed, als ze op 100 getest zijn dan bevestigd dat alleen maar mijn vermoeden dat er dus wel degelijk een enorm verschil zit in soorten LSD.

Ik heb laatst namelijk op 50 ug getript alsof het er 100 waren, en een trip van 150 van een flinke tijd terug leek als een van 80.

Precies check mijn post daarover in het topic: ' Nu zwaar aan de lsd en hulp nodig?! ' , daarin heb ik een mogelijke verklaring ( naar mijn weten ) gegeven ( een van de laatste posts ).

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Mindgamer zei:
I love LSD!

Als je de smaak te pakken hebt, Plato, dan verlang je echt naar de volgende keer. Maak niet dezelfde fout om net als mij heel vaak achter elkaar te gebruiken, want dat breekt je. Atropa had me destijds nog gewaarschuwd op een ander forum, maar luisteren deed ik niet, ondervinden trouwens wel! Daarom kan ik nu geen drug meer aanraken, want gevoelig dat ik ervoor ben geworden! Zelfs cafeïne fuckt mijn kop helemaal up!

Is het dan het omgekeerde van Lysergine25; hij schreef ergens dat hij van 100 mics niets meer voelde?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Acetyllysergic zei:
Is het dan het omgekeerde van Lysergine25; hij schreef ergens dat hij van 100 mics niets meer voelde?
Lysergine25 gebruikt ook wel een stukje meer dan Mindgamer, haha. Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar ik kan het me goed voorstellen als hij een flinke tolerantie heeft (had?) opgebouwd.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
:tearsofjoy: Dat geloof ik ook wel ja. Hij poste laatst toch ook iets net onder de 500ug geplugd te hebben, en vervolgens nog vrolijk de deur uit wandelen. Dit doen de meeste em niet na, en kan me voorstellen dat hij met 100ug nog geen mugge scheetje voelt. :P
Maar iemand die weinig tript op acid, of net begint die heeft op 100ug wel een goeie trip. 200ug zou ik zeggen is wel een grens die je pas over moet wanneer je een tripje of 3 a 4 achter de rug hebt. Maargoed ieder zijn ding, en licht ook wel een beetje aan je acid.

azgaza

Badass junkie
DrippTone zei:
:tearsofjoy: Dat geloof ik ook wel ja. Hij poste laatst toch ook iets net onder de 500ug geplugd te hebben, en vervolgens nog vrolijk de deur uit wandelen. Dit doen de meeste em niet na, en kan me voorstellen dat hij met 100ug nog geen mugge scheetje voelt. :P
Maar iemand die weinig tript op acid, of net begint die heeft op 100ug wel een goeie trip. 200ug zou ik zeggen is wel een grens die je pas over moet wanneer je een tripje of 3 a 4 achter de rug hebt. Maargoed ieder zijn ding, en licht ook wel een beetje aan je acid.

Als je ervaren bent maar geen tollerantie hebt dan voel je lagere dosissen wel goed maar is er een kans dat je het een beetje saai vind, de visuals te rustig, de gedachtes te nuchter etc. Heb ik zelf gemerkt, ik trip sowieso niet meer onder de 100 ug nu, terwijl ik me daar een jaar geleden wel mee vermaakte.

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Zoals hij het zo mooi noemt: je geest harden :hearteyes:
Ik vraag mij wel af wat de essentie van 1000+ ug is?

azgaza zei:
Als je ervaren bent maar geen tollerantie hebt dan voel je lagere dosissen wel goed maar is er een kans dat je het een beetje saai vind, de visuals te rustig, de gedachtes te nuchter etc. Heb ik zelf gemerkt, ik trip sowieso niet meer onder de 100 ug nu, terwijl ik me daar een jaar geleden wel mee vermaakte.
Ik heb dit zo'n beetje met lopen (runners high :grin: ). Vroeger deed ik het rustig aan, maar nu ben ik niet meer tevreden als ik niet opnieuw net tegen de limiet gelopen heb.

Lizz

Belezen gebruiker
Denk ook eeen hele sterke geest hebben. Alice in wonderland maakte ik mee en die mevrouw die (echt) met me kwam praten, mogt niet merken dat ik dat restaurant uitgroeide. Ze kende mij en ik dacht shit...nou ja, dat en andere dingen, beheerst heel veel bewustzijn.....

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Iris zei:
Denk ook eeen hele sterke geest hebben. Alice in wonderland maakte ik mee en die mevrouw die (echt) met me kwam praten, mogt niet merken dat ik dat restaurant uitgroeide. Ze kende mij en ik dacht shit...nou ja, dat en andere dingen, beheerst heel veel bewustzijn.....

I lost the plot :grin:

Alleen trippen blijft wel vaag, realiteit word af en toe zo twijfelachtig! Dat heb ik niet zo snel als ik met meerdere mensen ben.

Soma

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
I love LSD!

Hoezo je kan helemaal geen enkele drug meer aanraken? Beeld je je dat niet allemaal gewoon in? Gewoon iets nemen en "go with the flow" :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Mindgamer zei:
I love LSD!

Hoezo je kan helemaal geen enkele drug meer aanraken? Beeld je je dat niet allemaal gewoon in? Gewoon iets nemen en "go with the flow" :)

Ja inderdaad, bij mij werkt LSD niet eens vaak achter elkaar! Na elke LSD trip moet mijn lichaam en geest weer opladen, anders is de ervaring niet echt boeiend...

psych-out

Bewuste gebruiker
LSD in je eentje is het beste wat er is,
chill muziekje op, en lekker weg trippen, dan leer je je eigen pas echt kennen.
maar doe dit NIET als je onervaren bent met LSD.

Bovenaan