Ik ben er nog niet over uit wat ik er nu van moet vinden...
Het is niet als bij MDMA dat je na 1 keer direct 'verkocht' bent, denk dat LSD veel meer een drug is die je moet leren gebruiken en moet leren om er van te genieten...
Ik heb 'Cars' gekeken en die film leek wel 4uur te duren... Daarna 'Kung Fu Panda' en die film leek wel in 15min voorbij te zijn geraasd... Heel vreemd, ik kon niet geloven dat de film al afgelopen was, maar ik kon mij de film wel helemaal herinneren. Het leek wel of ik bij de aftiteling wakker werd ofzo...
Rond 2:30 Wilde ik 'Alice in wonderland' gaan kijken, dus eerst nog even een vers kopje thee gezet, maar toen ik eenmaal zat was het in een keer over, zo rond 2:45u.
Toen wilde ik alleen nog maar slapen, want ik voelde mij mentaal ontzettend moe.
Dus toen maar in bed gaan liggen, maar natuurlijk niet kunnen slapen, ik denk dat ik om 5u eindelijk sliep en daarna was ik om 10u alweer klaarwakker. FF een paar keer met de ogen knipperen, allemaal lichtflitsen, maar die waren daarna ook weer over.
De lengte van de trip viel een beetje tegen; 5uur van inname tot geen effect meer. Maar het was wel goed zo, omdat ik mentaal zo kapot was. Maargoed, van een 104ug zegel had ik iets meer (effect) verwacht.
Heb wel duidelijk een simpele trip gemaakt, beetje tekenfilms kijken, zodat ik geen tijd had voor andere zaken. Ik heb de gedachten expres maar buitengehouden en bij alles wat in mij opkwam direct gezegd; "Niet nu, ik ben nu aan de LSD, morgen weer." En dat ging bijzonder makkelijk.
Ik was ook heel erg bezig met alles leuk en gezellig te houden.
Ik heb nog altijd moeite om het effect te omschrijven, omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nu precies voelde, meemaakte. Het was allemaal zo nieuw en ik heb mij lekker laten verassen.
In ieder geval een erg relaxde avond/nacht meegemaakt, en ik ben er voorlopig ook nog niet klaar mee; Volgende keer iets minder entertainment om de LSD in m'n hoofd toe te kunnen laten, nog een keer een grotere dosis, andere setting etc.
Beetje warrig verhaal, maar kon er ook niet echt tripreport van maken omdat er nauwelijks iets is voorgevallen.
Plato.