1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rupsje, 8 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

giphy.gif
    Plaatje uit het report dat ik nu aan het schrijven ben, ook speciaal voor jou!

Rupsje, Mezelf en Casaan vinden dit leuk.
  2. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik (wij!) genieten met je mee rupsje! Alles is goed en fijn :blushing:

Fenrir vindt dit leuk.
  3. Rupsje

Rupsje Belezen gebruiker Donateur

Wel 10 keer denk ik hahahah. Shit. Zo 3d allemaal dit.

Casaan vindt dit leuk.
  4. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik ga er zo een eind aan breien en lekker met mijn coke kop naar bed. Geniet verder van je trip en bedankt dat ik een beetje mee mocht genieten.
    Geniet lekker verder!!

Rupsje vindt dit leuk.
  5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk dat je ons meeneemt Rupsje. :hearteyes:

Ik vind live reports altijd boeiend om te lezen. Warrig, soms moeilijk begrijpbaar, maar puur. We weten (bijna) allemaal hoe het is om te trippen, dat maakt het interessant om te lezen hoe een ander het ervaart, en dit soort reports geven altijd een heel ander perspectief op de trip-mindset weer dan de 'achteraf' reports.

Knap dat je nog kunt typen! Geniet er lekker van. :catterpillar::unicornhead::rainbow::shamrock::sparklingheart::swirl::relaxed:

Rupsje en Fenrir vinden dit leuk.
  6. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Rupsje, leuk dat je ons meeneemt! Wens je nog een prachtige nacht vol avonturen!

zag toevallig vandaag in de volkskrant dat ie op Netflix komt!

Rupsje vindt dit leuk.
  7. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Tof dan kunnen meerdere deze master piece bekijken :)

8. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Ja ben grote fan van het boek, was bang voor wat ze erven zouden maken. Maar dat viel helemaal niet tegen, was echt blij verrast!

9. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Eén van mijn persoonlijke favo's, de profielpic van @Mindless ^^

Casaan, Rupsje en Mindless vinden dit leuk.
  10. Rupsje

Ben ik nu aan het kijken naar een gif of lijkt dit maar zo? Hoe dan ook echt super vet! Heel mooi om te zien hoe mijn beeldscherm zo 3d wordt

Roze olifant en Mindless vinden dit leuk.
  11. Rupsje

Ik heb het zwaar. Ik ben heel erg aan het leren om los te laten, net ook een lang gesprek gehad met mijn vriend erover en hoe wijs en leerzaam deze trip nu al is, maar het is nog steeds heel erg spannend allemaal. Ben inmiddels al zo'n 4 uur bezig ofzo om een film op te zetten (Guardians) maar ben de hele tijd andere dingen aan het doen etc. Zie intense visuals, neon kleuren, spikkels en bloemen. Verder heel onbeschrijfelijk wat ik zie. Het gaat super snel en schiet alle kanten uit. Totaal besef van tijd is kwijt, heb het gevoel al 8 uur te trippen terwijl het pas 3 uur is.
    Buiten de fun vind ik dit toch wel een trip die je hard op de feiten drukt en je laten zien wie je nou daadwerkelijk bent, terwijl je dacht dat je diegene al kon

KropSla en Mindless vinden dit leuk.
  12. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Zie je deze grote versie ook bewegen:

Prachtig toch, lol en diepgang afgewisseld. :grinning:

Laat alles maar lekker komen hoe het komt!

Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
  13. Rupsje

Ik zie paarse randen om de stammen heen, en visuele vervormingen ertussen. Fel licht. Super mooi en heel intens om te zien, het lijkt mijn hele scherm in te nemen en moet er niet te lang naar kijken omdaf ik me anders echt kapot trip hierop :joycat: dan blijf je erin meegaan. En wil na 8 uur eindelijk mijn Guardians film afkijken want hij is echt zoooooo vet. De visuals zijn echt spectaculair, serieus, ga m kijken als je deze film nog niet kent! Hij is wel eng af en toe met die dark side figure die tussenbeide komt, alsof ik een klein kind ben voel ik die angst ook helemaal als ik daarnaar kijk. Simpel en alleen omdat ik in die film leef lijkt het wel.

Roze olifant vindt dit leuk.
  14. Felikes

Felikes Experimenterende gebruiker

Het eerste wat bij me opkwam bij het zien van deze plaat: Zijn deze bomen wel te vertrouwen?

Mezelf vindt dit leuk.
  15. Rupsje

Hahahah nouja het lijkt wel alsof ik naar een gif aan het kijken ben doordat de visuals zo vervormen de hele tijd erdoorheen. Dat zeker.

Felikes vindt dit leuk.
  16. Rupsje

De wereld is een grote mandala aan kleuren en wij zijn de kern.

17. Rupsje

Visuals zijn erg afgezakt lijkt het? Of komt het in vlagen? Ik weet het niet. Bijpakken of zo laten? Kan toch niet dat ik nu al over mn piek heen ben?
    Vriend zit op anderhalve zegel nu al een tijdje. Ik op 1. Vond m tot nu toe heel erg heftig en mooi, maar nu dat ik merk dat t zo afzwakt reist me toch de vraag of ik niet nog een halve zegel erbij wil nemen als zijnde verlenging, en is dit slim? Durf ik dit aan?
    Maar het kan toch niet dat het nu al klaar is? Of zijn het vlagen?

18. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Tripreporter

Bijpakken zal weinig effect hebben. Dat de piek inmiddels wat afzwakt is normaal. Het effect zal voorlopig nog lang niet over zijn, maar wordt niet meer zo heftig als tijdens de piek.

19. Rupsje

Heb net in overleg met vriend nog een halfje erbij genomen. We hebben toch geen plannen de rest van het weekend, en willen de visuals terug. Vriend zit nu dus Op 2 zegels, ik op anderhalf.

Merk wel dat het heftiger begint te worden en langzaam weer terugkom naar begin deze avond. Effect is vrij snel. Veel roze en blauwe tinten. Mooie rare visuals op het scherm te zien.

20. Rupsje

Stoorzender al de hele avond is mijn koortslip. Heel naar gevoel, bloedsmaak de hele tijd in mn mond. Alsof mn lippen helemaal kapot zijn en opengeripped zijn, en hoe meer ik me erop concentreer hoe erger het wordt. Enorm klote, was hier al bang voor ook dat het me zou gaan storen.
    Drogen lippen ook de hele tijd terwijl ik ruim een liter heb gedronken vannacht, heb een waterfles om mijn vocht inname nu bij te houden. Maar volgensmij heeft het met name echt te maken met die koortslip.

21. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Beetje Vicks of pepermuntolie erop deppen, de frisheid kan helpen. Niet met te veel beginnen in geval het heftig is. Als je die twee niet hebt, NIET proberen met tandpasta; dat droogt enorm uit, dan heb je morgen een gescheurde koortslip met wat pech.
    Hopelijk heb je er wat aan :)

Rupsje en Roze olifant vinden dit leuk.
  22. Rupsje

Beide heb ik niet helaas.. Ik heb een vape liquid met bosvruchten munt smaak, dat is wel lekker. Maar neemt niet de kern weg. Rotgevoel.

23. Rupsje

Toch wel redelijk uitgetript op dit moment. Nog steeds wakker natuurlijk. De gigantische fout gegaan mezelf te bekijken in de spiegel - enorm lopen spacen op je eigen hoofd, met gigantische pupillen en een drugshoofd waar je u tegen zegt. Na 10 pogingen eindelijk Guardians weten af te zien, super intens en had echt het gevoel er zelf in mee te spelen. Op een gegeven moment de zon zien opkomen waarbij de volledige lucht een ontzettend mooi blauw, paars kleurde en later roze en witte strepen als een soort candy landschap.

Later nog Megamind gekeken samen, die had ik nog nooit gezien. Echt een mega aanrader! Super toffe film met goede humor, hebben echt heel vaak hardop smakelijk gelachen.

Nu heel erg brak. Niet bepaald helder, maar ook niet trippend. Gedachtegang is een grote blur. Nog steeds echt heel veel last van m'n lippen, beginnende hoofdpijn. Hart van Nederland kijken met zo'n net-klaar-trip is geweldig!
    Verder enorm aan de slag geweest met loslaten en innerlijke vrede, en merk dat ik ook een stuk meer vredig ben met mezelf en minder angstig. Hoewel er wel nog enorm veel is om mee aan de slag te gaan.

*edit* er is eigenlijk niet zoveel plek voor angst meer.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
  24. Rupsje

Jammer dat het zo kort duurde.. had echt graag nog 2-cb gehad om het mee te verlengen. Baalde wel ontzettend toen het eenmaal uitgewerkt was omdat het zo tof was, intens mooi en leerzaam.

25. Mindless

23:00 uur was je redelijk aan het trippen zei je. En 9:00 uur redelijk uitgetript. Toch 10 uren, niet verkeerd toch? Misschien dat het ook sneller voorbij lijkt te gaan door telkens een film op te zetten?

Al met al toch een mooie trip gehad?

By the way, in de spiegel kijken kan ook heel leuk zijn. Alsof ineens andere mensen terug kijken soms. :tonguewink:

26. Rupsje

Ja opzich wel :blush: Heb nog een hele tijd doorgetript maar die halve bijnemen uiteindelijk had geen zin. Was in staat om later nog een bij te nemen, maar dat zou echt zonde zijn geweest van de zegels.
    Al met al, als ik 2c-b in huis had gehad dan had ik dat zeker nog genomen als een waardige trip verlenger, daar was ik echt aan toe.
    Als je tript lijkt de trip eeuwig te duren en lijkt het Alsof je er nooit meer uitkomt, en als ie uitgewerkt is baal je als een stekker. Ik vraag me altijd af of ik wel tot het maximum genoten heb.. Ik denk het wel :joycat: Heb wel het maximale eruit gehaald.
    Merk ook een stuk minder angst tegenover DMT (om het daadwerkelijk in een pijpje te roken) na deze trip, omdat het zo waardevol was. Ik zou echt zeker niet zomaar aan de DMT gaan nu hardcore hoor, maar ik heb echt een stuk minder angst na vannacht. En angst zat me goed klem de afgelopen tijd. Weer een keer echt pure DMT roken vergt zeker nog wat meer trips nu, maar het voelt best oké nu.
    Echt een super mooie trip gehad! Zieke visuals, heel veel mooie patronen. Heel smooth maar ook disco en kermis. Ik merkte op pagina 1 met de jongen die hier om drugs kwam vragen het me echt heel erg negatief benadeelde in mijn trip, ik ging er helemaal over malen en gek doen. Zag het bericht uitvergroot in de kamer en vond het echt verschrikkelijk.
    In nuchtere staat is het gewoon oké, klaar, ik report het aan een mod en het is afgelopen. Niks om je verder zorgen over te maken, je hebt gewoon rare gasten op het internet. Maar omdat ik echt super hoog in mn piek zat precies op dat moment en niet meer wist wat los en vast zat, werd dat ineens een gigantisch dilemma dat helemaal werd uitvergroot. Dat is ook iets dat LSD goed kan; ongemakken en kleine problemen gigantisch maken in je hoofd. Bij mij was dit dus met name die koortslip en een daardoor constante bloedsmaak in mn mond, maar ook deze member.

Ik meen me te herinneren dat Mezelf precies op dat punt aan het meechatten was hier en ik ineens zijn avatar zag opdoemen. Ik heb mezelf toen met man en macht gedwongen om mezelf los te rukken uit deze negativiteit, en ben toen echt heel hard gaan spacen op zijn avatar. Het leek alsof ik een fotografisch brein had verkregen, als een soort super kracht en daarmee zijn avatar kon fotograferen en dupliceren in de rest van mijn mobiele scherm. Maar ook daarbuiten, ik zag ineens zijn profielfoto heel groot over mijn hele woonkamer geprint staan in 3D, alsof je er echt in kon springen. Op dat moment ging ik weer goed.
    Mezelf heeft me echt gered op dit moment, en dat was echt een hele mooie en liefdevolle omslag.
    Ook zeker al de foto's die ik ineens zag die naar me toegestuurd werden hier waren echt bijzonder mooi tijdens het trippen.

Trippen in de spiegel is echt super raar ja. Alsof je een ziel bent uit een ander universum en slechts een lichaam te leen heeft, en je dan ineens tegen dat lichaam aankijkt. Je herkent jezelf niet meer. Ik vond mezelf ook echt onuitstaanbaar lelijk toen ik aan het trippen was, had een enorm drugshoofd leek het wel. Alsof ik heel hard aan de MDMA zat ofzo met een hele slechte huid en rare ogen.
    Vervolgens kijk ik een paar uur later in de spiegel en ziet het er allemaal toch best oké uit. Wat vermoeid, maar zeker niet een of andere heks die keihard los gaat op "smerige" (haha) drugs zoals ik eerder zag. Ook dat is echt heel bizar om in te zien, wat een verschil dat is als er een paar uur tussen zit.

27. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Rupsje
    Bijpakken is nogal zinloos bij LSD gezien de tolerantie die je dan al hebt opgebouwd.

Lol, leuk dat @Mezelf je weer uit die negativiteit heeft kunnen trekken met zijn avatar.

28. Rupsje

Ook even een triomfje dat ik vannacht tot een "belezen gebruiker" ben gepromoveerd :yum:
    Niet helemaal eerlijk, staan een hoop onzin dingen hier ook in denk ik (zoals een random comment met "shit") die ik in the heat of the moment dan neerzet.. probeer over het algemeen toch wat nuttigere dingen neer te zetten op het forum dan dat :tonguewink:
    Máár buiten dat alsnog was dat ook ineens een groot moment in mijn trip ofzo. Het boeit echt niks natuurlijk, maar op dat moment was dat echt een enorme triomf. Alsof ik de Mount Everest had beklommen ofzo.

acht.zes vindt dit leuk.
  29. Rupsje

Yesss.. Ik weet het. En dan eigenwijs met je drugshoofd het alsnog doen :tearsofjoy: Tegen beter weten (en raad hier) in. Heel zinloos allemaal. Vandaar ook, ik weet dat dit met 2c-b echt prima kan dus ik baalde uiteindelijk ook dat ik dat niet had. Want dat spul werkt echt fantastisch op zo'n moment. Maar helaas had ik qua psychedelica alleen nog pure DMT liggen.. Dat leek me dan weer niet zo'n handig idee :thinking: Hoewel ik er nog serieus over na heb zitten denken ook - lekker slim. Uiteindelijk blij dat ik die stap toch niet genomen heb, dat was echt veel te extreem geweest.

Was het bij jullie ook zo tekeer aan het gaan vannacht buiten? Tijdens het trippen leek het vaak echt alsof de hele wereld aan het vergaan was buiten, echt heel apart ook om dat zo mee te maken.

30. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Rupsje
    Ik lag vannacht in coma na te veel alcohol, niks van gemerkt lol!

31. Rupsje

Oja dat las ik nog er tussendoor op KiK ja. Super fijn hoor! Het ging echt helemaal los. Maar wel weer heel erg zuur van die kater die er bovenop kwam :confused:
    Van zo'n zware lichamelijke kater heb ik dan weer geen last, met name heel geestelijk.

32. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad en ook redelijk wat confrontatie hebt gehad op het gebied van los laten.

Toch komt bovenstaande me erg over als het willen controleren van je trip, zowel qua duur als qua heb je wel het maximale eruit gehaald. Waarom ook niet gewoon accepteren dat zo'n trip eindig is? En waarom niet gewoon accepteren wat de trip je brengt ipv voor het 'maximale' te gaan, wat dat überhaupt ook moge zijn?

Ik zeg dit niet om je feestje te bederven of overdreven kritisch te zijn, maar het valt me wel in alles op als je het over trippen hebt dat je enorm de controle wilt houden en moeite hebt gewoon te accepteren met wat een trip je brengt.

33. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Wat tof dat ik helemaal op het juiste moment kwam :).
    Ik was op dat moment ook echt even ongerust of je niet te lang in de negativiteit zou blijven hangen.
    Toffe live report:thumbsup1:

KropSla, Rupsje en acht.zes vinden dit leuk.
  34. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik vind Mezelf een echte meerwaarde op dit forum, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. :tongueout:

Casaan, KropSla, Rupsje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  35. Rupsje

Het is meer dat ik ineens zo enthousiast was over de hele ervaring dat ik graag wilde dat die nog een paar uur langer in zijn piek bleef voortbestaan, als een dubbele trip als het ware. Dit is nu de 2de keer dat ik trip op LSD sinds jaren, en doordat ik nu zo goed en fijn ga wilde ik heel graag langer blijven in die wereld waar ik me zo fijn voelde vannacht. Het is meer een gelukzalig moment van positiviteit, blij dat ik die wereld mag zien en dat ik er graag nog wat langer zou willen blijven.

36. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Moet ik je nou bedanken of....:thinking:?

Casaan, Felikes en acht.zes vinden dit leuk.
  37. Rupsje

Eens met acht.zes! Je was echt een geweldige bijdrage vannacht! Hele positieve vibe in de trip. Iedereen trouwens, echt ontzettend bedankt daarvoor. Ik voelde me echt op mn gemak en vond het super leuk om dingen mee te delen tot zover dat een beetje ging.

KropSla en Mezelf vinden dit leuk.
  38. Mindless

Ja ik zat toen ook mee te lezen en dacht al van o jee als ze maar niet teveel in die negativiteit meegaat. Ik weet hoe sterk de invloed van kleine dingen effect kunnen hebben op je trip. Erg jammer dat er dan weer zo'n gast de sfeer moet verpesten, maar ja dat kan op zich elk moment gebeuren. Wel heel erg vet dat de avatar van Mezelf je er weer uit trok!

Haha, fascinerend hè!

Ik herken het ook dat als ik dan lang in de spiegel kijk (onder invloed van LSD/ALD-52 of psilocybine), dat ik soms een heel lelijke versie van mezelf zie of random lelijke door het leven getekende gezichten. Maar op de een of andere manier lijkt het me altijd juist door de steeds veranderende, aftakelende gezichten duidelijk te willen maken dat vorm tijdelijk is. En dat wat ik zie in de spiegel niet mezelf is, maar dat dat zo lijkt omdat je gezicht normaliter maar heel langzaam veranderd. Op een gegeven moment zag ik zelfs een keer - na een lange reeks gezichten - een doodshoofd verschijnen. Dit was voor mij toen heel duidelijk een teken dat het lichaam - het vormelijke - de dood zelf is. Omdat het constant op weg is naar de dood, is het zo goed als dood. We houden ons vast aan onze jeugdige lichamen, maar jeugdigheid loopt als zand tussen onze vingers door. Het is er heel even en dan raak je het kwijt en je kunt er niets aan doen. Maar wie zijn wij die al deze vergankelijkheid aanschouwen?

Trippend in de spiegel kijken was dus ook nog wel meer dan gekke gezichten zien. :)

39. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Een van de mooiste dingen dat bestaat is eigenlijk geboren worden, maar je gaat er wel altijd aan dood.

Mindless en Rupsje vinden dit leuk.
  40. Rupsje

Klopt zeker. Het zijn die kleine, normaliter onbenullige dingen die dan enorm uitvergroot worden.
    Zeker ook op het moment dat ik ineens een privé bericht van hem kreeg met dezelfde vraag.. Ik vond dat zo'n enorme steek. Alsof ik ineens aangerand werd in mijn eigen woezelige comfort zone.

Die lelijke gezichten klinkt bekend ja! Soms ook dat je strepen in je gelaat ziet, over de randen van je mond en je ogen alsof je gezicht getekend wordt en gedupliceerd als het ware. Het ademt en verandert ook constant, en is ineens een hele harde confrontatie maar niet met je werkelijke ik. Van die werkelijke ik is op dat punt die ego die je aan de kant schuift en het bewustzijn dat je constant verkent in die staat. Die is echt intens mooi.
    Wat een mooi inzicht heb je gekregen trouwens, over dat een lichaam al zo goed als dood is omdat het op weg is naar de dood en altijd aftakelt. Zo'n doodshoofd lijkt me toch vrij beangstigend op zo'n moment? Dus ik vind het echt heel dapper en mooi dat je daar de innerlijke betekenis in hebt kunnen zien ipv het als aanstootgevend te beschouwen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD live report
  1. Sander2
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.066
  2. chrzz
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    2.353