1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rupsje, 8 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Kan het me helemaal voorstellen. Zo'n PM gaat dan nog een stapje verder. Dan komt zo iemand een beetje je wereld binnen. Gelukkig is het goed gekomen.

Het was eigenlijk helemaal niet beangstigend hoor. Maar dat was omdat ik in een goeie vibe zat. Andere keren zat ik in zo'n negatieve vibe tijdens trippen dat ik van alles bang werd, dus het is maar net welke mindset je hebt. :wink: Ik ga nu wel vaak tijdens trippen weer even in de spiegel kijken. :)

2. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat fijn dat je toch wel een geslaagde trip hebt gehad ondanks wat stoorzenders. Mooi dat je niet alleen visueel vuurwerk hebt gehad, maar ook mentaal 'gewerkt'. Leuk om zo terug te lezen en je trip een beetje gevolgd te hebben. En wat ik ook gewoon écht zo tof vind, is het soort collectieve meedenken en meeleven van iedereen hier! Zo lief!

3. Rupsje

Rupsje Belezen gebruiker Donateur

Precies. Met dit report gooi ik me toch wel heel erg voor de leeuwen, omdat elke comment een negatieve invloed kan hebben als die een rare of negatieve ondertoon heeft. Aan het begin schreef ik wel dat ik verder nergens op in zou gaan tot in nuchtere toestand.. Dat was onmogelijk uiteindelijk :tonguewink: Maar echt zeker niet storend en juist fijn! Vond het tof met iedereen te mogen delen en dat voelde als een heel intiem moment. Een soort verbondenheid.

Mindset is key inderdaad! Als iets eng is, dan is alles heel eng. En anders is alles juist heel tof.
    Maar klinkt wel als een hele diepgaande conclusie, mooi en jaloersmakend!

Ja het was echt enorm fijn om te doen!! Ben blij dat het er allemaal nog redelijk stabiel uitkwam ipv een grote wirwar aan woorden. Zal zeker niet de laatste keer zijn zo'n live report. Vond het echt intens leuk om te doen :grin:

4. Accuraat

Accuraat Newbie

Heel erg tof Rupsje om het zo terug te lezen!
    Wel naar, dat er een buzzkiller uitgerekend in het live-report van jou moet posten:(.
    Gelukkig, dat er enorm lief en fijn op het voorval, gereageerd werd :hearteyes: en dat de rest van je trip goed verlopen is!

Rupsje vindt dit leuk.
  5. Rupsje

Volgende keer samen een live report doen hier, tripmaatje!

6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nog even hierover, heeft 2C-B bijpakken wel zin dan na een LSD-trip? Ik moet er zelf nooit echt aan denken, vind LSD fantastisch maar ben helemaal kapot na zo’n trip, maar het lijkt me toch ook dat daar een grote kruistolerantie zal meespelen?

Leuk dat je de space plaatjes van het forum kon waarderen! Wat je schrijft is heel herkenbaar, iets relatiefs kleins kan in een trip buitenproportioneel groot worden. Daarnaast ook gewoon aso van die kerel om hier om LSD te komen vragen. :wink:

Ook dat van de spiegel heel herkenbaar! Ik vind mezelf ook altijd een groot gedrocht als ik midden in de trip in de spiegel kijk, terwijl als ik weer wat nuchterder ben en wat objectiever kijk ik het idee heb det een psychedelica-hoofd toch anders is dan een full on upper-hoofd. Ja, je hebt grote doppen en wordt wat bleker maar toch kun je ook vaak wel zien dat de trip iets met je doet/heeft gedaan. Er is dan meestal toch ook een bepaalde vrede, ontspannenheid, rust te zien.

En volgens mij maak je het tijdens je trip door je veranderde zicht en interpretatie zelf ook erger dan het is. Ik zie ook vaak ook ineens overal stof op voorwerpen liggen (dat er niet in die mate ligt), en groeven in tegels die me nooit opvielen komen naar voren. Details springen in het oog. Oneffenheden in m’n eigen gezicht zie ik dus ook beter dan, en tja, dan kan het wel eens zijn dat ik denk: jezus, wat zie ik eruit als een gedrogeerd misbaksel. :’) Terwijl het juist ook wel weer iets heeft, die grote ogen. Je kunt er heel Bambi-achtig mee kijken ^^

Bijzonder inzicht over het ‘al dood zijn’. Was dat niet beangstigend?

En hoe vond je dat life reporten nu, was het een stoorzender of viel het mee? Sorry als ik ergens overheen heb gelezen trouwens en je dit antwoord al gegeven had, weinig tijd om bij te lezen.

Rupsje vindt dit leuk.
  7. Rupsje

2C-B bijpakken heeft zeker zin. Ik heb zowel ervaring met de combinatie van 2C-B + LSD op de piek, als 2C-B gebruiken als een verlenging. Ik nam het nasaal, en je wordt dan direct terug geschoten naar je piek. En dat een aantal uren lang. Geen last van kruistolerantie whatsoever, wat je met LSD bovenop LSD dus wel kunt hebben. Een langere trip mee willen maken heeft ook heel erg met het moment te maken hoor, de ene keer heb ik er wel zin in, de andere keer totaal niet. Het keerpunt in dit verhaal is wel dat ik inderdaad helemaal gesloopt was en ruim 16 uur (langer nog zelfs) heb geslapen. Vannacht ook 9 uur geslapen en ik ben nog steeds best wel vermoeid. Geestelijk is het heel erg uitputtend, en met 2C-B erachteraan al helemaal. Ik trip ook eigenlijk nooit meer op zaterdag, alleen op vrijdag. Dan weet ik dat ik nog lekker 2 dagen heb om bij te slapen en bij te komen.

Bizar is dat he? Je ziet er zo anders uit tijdens het trippen.. echt bijzonder lelijk. Terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Die grote doppen vind ik ook heel leuk om te zien altijd, op uppers ook als ze nòg groter zijn. Mijn pupil reageert van nature al sterk op donker en licht, dus met uppers zijn ze zo groot dat er hooguit nog een milimeter aan iris te zien is :tonguewink: Het Is aan mn ogen altijd goed te zien dat ik iets op heb, maar in de spiegel vind ik dat altijd heel fascinerend om te bekijken. Alsof je lenzen in hebt.

Alles veel duidelijker zien klinkt heel herkenbaar ja. Vaak trip je het hardst op de meest simpele dingen, zoals een patroon op hout.

Wat bedoel je precies met "het Al dood zijn"? Ik ben een beetje kwijt waar ik dat schreef, en kan het ook niet vinden in het bericht dat je hebt geciteerd..

Life reporten was super leuk om te doen! Ik heb met Accuraat (tripmaatjes en goede vriendin) al afgesproken om volgende keer een gezamenlijk topic te openen en samen een live report te houden met elkaar. Het was erg bevrijdend om te doen en te delen, en heel anders vergeleken met de reports die ik normaliter schrijf. Daarbij probeer ik de lezer met name mee te nemen in een sprookje, terwijl ik me hier compleet bloot geef. Het enige nadeel was alleen dat ik zo hyped was alles te delen, dat ik echt vergat mn film om te zetten. Heb echt heel wat uur gedaan over 1 film, Omdat ie steeds op pauze ging om iets op te schrijven in dit topic hahaha :tonguewink:

8. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik snap die afkeer tegen hoofden van trippende mensen niet zo (zolang ze geen gram pep op hebben of zo dan). Níéts mooier dan een knappe vrouw met enorme pupillen, een grote glimlach en natgezweet haar :hearteyes:
    Ik vroeg me al af of jullie elkaar irl kennen. Gezellig!
    Haalde het je niet erg uit de space? Ik vind mobieltjes tijdens het trippen sowieso vreselijk, laat staan dat er de hele tijd door mijn achterhoofd zou zeuren dat ik weer een update moet plaatsen. Of viel dat mee?

9. Accuraat

Accuraat Newbie

Yes! Dat gaan we zeker doen:grimacing:, ik kijk er nou al heel erg naar uit:grimacing:. Lijkt me ook erg tof om een live-report vanaf verschillende perspectieven vast te leggen en weer te geven.

Yeah! inderdaad een goede vriendin en een tripmaatje! Ik ben ook door haar overgehaald om dit forum te joinen:grimacing: en heb hier zeker geen spijt van! (Ik ga de komende tijd wat actiever posten:relieved:.)

Rupsje en Fenrir vinden dit leuk.
  10. Rupsje

Heb jij dat niet bij jezelf dan, dat je jezelf enorm lelijk vind op psychedelica? Ik vind andere mensen namelijk ook wel heel erg meevallen en er normaal uitzien, maar als ik mezelf dan bekijk in de spiegel daalt mijn zelfverzekerdheid en positieve gevoel over mezelf en m'n uiterlijk letterlijk tot onder het vriespunt hoor :tonguewink:
    Die grote pupillen vind ik wel heel bijzonder bij mezelf en bestudeer ik graag, omdat het er zo "alien" uitziet. Maar verder vind ik mezelf wel echt een rotkop hebben tijdens het trippen hoor :joycat:

Accuraat is het tripmaatje waar ik over schreef in mijn eerste tripreport hier; LSD het verboden fruit :wink:Imelda ofzo noemde ik haar?

Ik vind mobieltjes tijdens het trippen altijd heel irritant ja, hoewel ik er nu zo op ingesteld was dat ik het juist echt super tof vond. Iedereen die mee las kreeg ook echt een plek in mijn trip, alsof ze echt bij me waren. Ik was echter zo gehyped (posifief) over telkens een update plaatsen dat ik wel vaak vergat iets lekker voor mezelf te doen. Heb nog steeds een waslijst aan films die ik moet (wil) zien op LSD :sweat: Dus de volgende keer ga ik me met name daarop focussen.

11. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Eigenlijk niet nee :thinking: ik zorg tijdens het trippen altijd voor een selfie of groepsfoto voor mijn plakboek, en ik zie bij het bekijken van de foto (of als ik in de spiegel kijk) een blij, gelukkig, tevreden en/of verwonderd persoon. Juist bij het terugkijken denk ik "Jezus, ik stond strak. Wat een doppen!"

Oh die! Wat gezellig :)

Dat klinkt inderdaad wel tof. Fijn dat het beviel!

Rupsje vindt dit leuk.
  12. Rupsje

Dat is wel een hele positieve kijk erop! Dan kijk je toch ook heel anders in de spiegel dan ik bijvoorbeeld. Mijn ziel en bewustzijn vind ik echt verschrikkelijk mooi op zo'n moment (mijn "echte" ik), maar mijn hoofd totaal niet. En achteraf vind ik het allemaal heel erg meevallen.. dus ik heb het precies andersom :tonguewink:

Fenrir vindt dit leuk.
  13. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Vanmiddag een halve vlotter 1-lp-lsd genomen.
    Wetende, dat het inkicken een kleine 1 1/2 uur duurt, heb ik tot dat moment gewacht, om te kunnen beoordelen of er wellicht nog wat extra nodig zou kunnen zijn.
    Wel, ik voelde niets. Hèle maal niets.
    Dus, een vol zegel erbij genomen.
    Een klein uurtje verder voelde ik "iets " maar geen sprake van een trip, of zelfs ook maar iets, dat er op leek....
    Wel steeg mijn lichaamstemperatuur, dat kon ik voelen, maar verder niks bijzonders.
    Geen enkele vergelijking in opzicht van wat er gebeurt met bijvoorbeeld 15 mg 3 Meo dalt PCP....dat is andere koek!
    Nu, een aantal uurtjes verder, ik voel wel "iets" anders, dan normaal, maar verder ben ik zelfs teleurgesteld in wat ik krijg i.t.t. wat ik verwacht had.
    Blotters zijn best wel prijzig, en ook al hierom ben ik wel helemaal klaar met deze psychedelica.
    Wat een deceptie!
    Wat een giga teleurstelling!

14. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Je moet je dosering ook in 1 keer innemen.

En wellicht was er nog sprake van kruistolerantie(?)

15. Rupsje

Wellicht volgende keer even zelf een topic openen om je eigen ervaringen op te schrijven en te delen, Yceman? Dit is/was een live report. Daarnaast gaat het om LSD en niet om 1P-LSD. Ik vind het persoonlijk nogal een aparte reactie in een trip report.. Heb je het überhaupt wel gelezen?
    *edit* misschien komt dit wat aanvallend over, zo bedoel ik het niet, maar ik snap de reactie oprecht niet..

Laatst bewerkt: 22 mrt 2019 om 20:11
    Mindless vindt dit leuk.
  16. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Je hebt gelijk.
    Excuses.
    Mijn report had idd in een apart topic gemoeten.
    Dit, omdat uk uiteindelijk wel degelijk onder invloed was, en, ik er een 15 mg 3Meo dalt PCP extra heb ingenomen en wat er toen gebeurde!!!
    Dat is een apart topic waard. En dat ga ik alsnog beschrijven.
    Je reactie is niet aanvallend, maar correct!

Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD live report
  1. Sander2
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.066
  2. chrzz
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    2.353