Ja opzich wel

Heb nog een hele tijd doorgetript maar die halve bijnemen uiteindelijk had geen zin. Was in staat om later nog een bij te nemen, maar dat zou echt zonde zijn geweest van de zegels.
Al met al, als ik 2c-b in huis had gehad dan had ik dat zeker nog genomen als een waardige trip verlenger, daar was ik echt aan toe.
Als je tript lijkt de trip eeuwig te duren en lijkt het Alsof je er nooit meer uitkomt, en als ie uitgewerkt is baal je als een stekker. Ik vraag me altijd af of ik wel tot het maximum genoten heb.. Ik denk het wel

Heb wel het maximale eruit gehaald.
Merk ook een stuk minder angst tegenover DMT (om het daadwerkelijk in een pijpje te roken) na deze trip, omdat het zo waardevol was. Ik zou echt zeker niet zomaar aan de DMT gaan nu hardcore hoor, maar ik heb echt een stuk minder angst na vannacht. En angst zat me goed klem de afgelopen tijd. Weer een keer echt pure DMT roken vergt zeker nog wat meer trips nu, maar het voelt best oké nu.
Echt een super mooie trip gehad! Zieke visuals, heel veel mooie patronen. Heel smooth maar ook disco en kermis. Ik merkte op pagina 1 met de jongen die hier om drugs kwam vragen het me echt heel erg negatief benadeelde in mijn trip, ik ging er helemaal over malen en gek doen. Zag het bericht uitvergroot in de kamer en vond het echt verschrikkelijk.
In nuchtere staat is het gewoon oké, klaar, ik report het aan een mod en het is afgelopen. Niks om je verder zorgen over te maken, je hebt gewoon rare gasten op het internet. Maar omdat ik echt super hoog in mn piek zat precies op dat moment en niet meer wist wat los en vast zat, werd dat ineens een gigantisch dilemma dat helemaal werd uitvergroot. Dat is ook iets dat LSD goed kan; ongemakken en kleine problemen gigantisch maken in je hoofd. Bij mij was dit dus met name die koortslip en een daardoor constante bloedsmaak in mn mond, maar ook deze member.
Ik meen me te herinneren dat Mezelf precies op dat punt aan het meechatten was hier en ik ineens zijn avatar zag opdoemen. Ik heb mezelf toen met man en macht gedwongen om mezelf los te rukken uit deze negativiteit, en ben toen echt heel hard gaan spacen op zijn avatar. Het leek alsof ik een fotografisch brein had verkregen, als een soort super kracht en daarmee zijn avatar kon fotograferen en dupliceren in de rest van mijn mobiele scherm. Maar ook daarbuiten, ik zag ineens zijn profielfoto heel groot over mijn hele woonkamer geprint staan in 3D, alsof je er echt in kon springen. Op dat moment ging ik weer goed.
Mezelf heeft me echt gered op dit moment, en dat was echt een hele mooie en liefdevolle omslag.
Ook zeker al de foto's die ik ineens zag die naar me toegestuurd werden hier waren echt bijzonder mooi tijdens het trippen.
Trippen in de spiegel is echt super raar ja. Alsof je een ziel bent uit een ander universum en slechts een lichaam te leen heeft, en je dan ineens tegen dat lichaam aankijkt. Je herkent jezelf niet meer. Ik vond mezelf ook echt onuitstaanbaar lelijk toen ik aan het trippen was, had een enorm drugshoofd leek het wel. Alsof ik heel hard aan de MDMA zat ofzo met een hele slechte huid en rare ogen.
Vervolgens kijk ik een paar uur later in de spiegel en ziet het er allemaal toch best oké uit. Wat vermoeid, maar zeker niet een of andere heks die keihard los gaat op "smerige" (haha) drugs zoals ik eerder zag. Ook dat is echt heel bizar om in te zien, wat een verschil dat is als er een paar uur tussen zit.