LSD met rattengif erop

alberthoffman

Belezen gebruiker
Ik heb te horen gekregen van mijn source dat er op somige trips rattengif zit om het zo potent mogelijk te houden..
Nu is de vraag dus is dit echt zo??
Ik heb heel veel verschillende paper trips gehad en moet zeggen dat somige echt vetttt bitter zijn. Zo had ik vorig jaar nog sterren uit amsterdam die gewoon echt super bitter waren.. je kreeg er echt een vieze nasmaak van.. Zelfde had ik met die donald ducks van 2 jaar terug.. Ook viel de kwaliteit mij mee van deze soorten.
Het lekkerste vind ik nog altijd de suikerklontjes met 2 drops/drips erop :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat is geen ratten gif ....

De Hartjes smaken super acid, terwijl de mayas nergens naar smaakte.

Aangezien de Hartjes grondig getest zijn kan ik met zekerheid zeggen dat dit niet opgaat. Rattengif wordt gewoon ontdekt tijdens de standaard test.

Die test is gratis, behalve in amsterdam.

Groetjes

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
is het wel eens aangetroffen, Stonie ?
dit is volgens mij nl een vd oudste urban myths die er is. In elk geval zeggen de experts dat zelf al zou het hele papiertje van rattengif gemaakt zijn je er nog niet genoeg van merkt, dus als er al sprake zou zijn van gif- wat ik dus betwijfel- dan heeft dat geen invloed.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee het testcentrum in amsterdam heeft dat nog nooit meegemaakt wel die kutstof die ze overal in stoppen.

Fentanil ofzoiets ...

Nee de rattengif mythe en de ik ben blijven hangne mythe doen het goed in de LSD sector.

Hoaxen en mythes houden de LSD voorlopig nog in hun dwangbuis.

:hearteyes:

:wave:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
die panoramixe smake ook altijd zuur... kdacht altijd gewoon dat het de acid zelf was, maarja idd, mayas enzo smake helemaal nie zo zuur, en toch zijn ze eve sterk...

Weet er mssn iemand warom sommige lsd zuur smaakt en andere niet?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
sjaartrol zei:
die panoramixe smake ook altijd zuur... kdacht altijd gewoon dat het de acid zelf was, maarja idd, mayas enzo smake helemaal nie zo zuur, en toch zijn ze eve sterk...

Weet er mssn iemand warom sommige lsd zuur smaakt en andere niet?

Ik heb wel eens gelezen dat de inkt het zuur laat smaken. Acid zelf is toch smaak en geurloos?

azgaza

Badass junkie
Nee, dat is onzin. Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen, en het is daarbij ook nog nooit aangetroffen.

Aldous

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.

*http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/ST/strychnine.html

azgaza

Badass junkie
Aldous zei:
azgaza zei:
Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.

*http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/ST/strychnine.html

Ik bedoel inderdaad strychnine, en er staat ergens op erowid een artikel met de LD50 daarvan en ook met wat er op een blotter past en daar uit was geconcludeerd dat het onmogelijk is om dood te gaan van een blotter met strychnine.

alberthoffman

Belezen gebruiker
ken iemand zich de sterretjes nog herinderen van 2 jaar terug?
Die waren zoooo bitter dat je gewoon vieze bekken ging trekken..
Ik heb dat rattengif ook van iemand gehoord. hij meent dat het daardoor langer goed zou blijven?
Misschien is het een andere stof?

azgaza

Badass junkie
alberthoffman zei:
ken iemand zich de sterretjes nog herinderen van 2 jaar terug?
Die waren zoooo bitter dat je gewoon vieze bekken ging trekken..
Ik heb dat rattengif ook van iemand gehoord. hij meent dat het daardoor langer goed zou blijven?
Misschien is het een andere stof?

Hm.. 2 jaar geleden gebruikte ik nog geen LSD; dus nee. Ik heb ook wel verschillende bitterheden gehad, de zegels die ik nu heb zijn bijna smaakloos, en twee trips geleden had ik vrij bittere, ze zijn trouwens wel ongeveer even sterk.
Hoe dan ook; rattengif past er dus niet op. Het punt is met blotters dat er zo weinig oppast dat je moeilijk een andere stof erop kan doen in een werkzame dosis; alleen LSD past op blotters en DOB schijnbaar ook omdat het ook in vrij lage dosissen werkt; maar dat is erg zeldzaam dus dat zal je niet zo snel vinden.
Ik heb nooit gehoord van een andere stof en de testcentra resultaten hebben ook van de afgelopen paar jaar alleenz egels die óf LSD bevatten (het merendeel) en dus niks anders, of die gewoon een stom stukje papier zonder iets waren.

alberthoffman

Belezen gebruiker
het blijft vaag vind ik..
Alle zegels die ik nu heb smaken allemaal nergens naar..
Als ik het goed is schijnt er wat te zijn wat wel eens in een combi erop gezet wordt. een soort van LSA extract dacht ik.
thnx for the reply :wink:

Aldous

Belezen gebruiker
Het lijkt mij dat het verschil in smaak eerder komt door het gebruik van verschillend blotter papier dan door die stof die erop zit!

JJJ

Bewuste gebruiker
Lake zei:
De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
JJJ zei:
Lake zei:
De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.

een zuur heeft een pH van kleiner dan 7, dus jjj heeft toch ook gelijk...

en erowid zegt:
Q: Does anyone know if it is possible to taste LSD?, i.e. A bottle of Sweet Breath that may have been dosed was found by one of my fellow security guards at a party and it made it's way around to me and I was wondering if there's anyway to tell without just taking some.

--------------------------------------------------------------------------------

A: LSD is active in doses of under 1/10 of a milligram. That small quantity of chemical is nearly tasteless and would be covered up by any other strong flavor. While LSD may have a strong taste in larger quantities, you would likely need to taste 10-100 doses or more at a time to be able to identify the flavor reliably. Many people say they can taste a slight metallic taste to blotter acid, but it would certainly not be strong enough to overcome the flavor of breath mint drops.

It is worth noting that most LSD dissolved in liquid in breath-mint containers is concentrated enough that a single "taste" can produce noticeable to strong effects. So using taste to try to identify whether a liquid is dosed with LSD is not a very good idea unless tripping for 8-16 hours would be an acceptable side effect.

If you have access to a U.V. light, LSD glows white under blacklight. This is probably the easiest methods for identifying LSD both in liquid form and on blotter.

Hope this helps.
[/code]

Bovenaan