LSD Thump Print.

Telefoon

Wijs gebruiker
Ik ben benieuwd wie dit vanplan / gedaan heeft

staat gelijk aan 50mg lsd op eten ( schatting).. :rolleyes:

uitleg:

je duim op Pure lsd kristallen drukken wat blijft hangen op likken en spacen.

je hersteld nooit meer volledig uit zoon trip.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Of ik herstel dat is nog te bezien maar dat jij morgen geen kristallen klaar hebt liggen zodat ik me als proefkonijn kan aanmelden is 100% zeker.

50 mg .......= 50.000 mics zijn 5 flesjes Liquid LSD ....

kost je dan 1500 euro zo'n trip waar je nooit meer van hersteld.

Stonie

jcp

Bewuste gebruiker
Het verhaal van chinacat bedoel je, die heb ik in 1 ruk doorgelezen!
Echt vage verhalen :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
Ik ben benieuwd wie dit vanplan / gedaan heeft

staat gelijk aan 50mg lsd op eten ( schatting).. :rolleyes:

uitleg:

je duim op Pure lsd kristallen drukken wat blijft hangen op likken en spacen.

je hersteld nooit meer volledig uit zoon trip.

Oke en dit is je plan om te doen? Lijkt me niet dat dit ooit gaat lukken maar wie weet...

thor

Belezen gebruiker
Je schijnt minder bad te gaan op een thumbprint, omdat bad gaan iets is wat uit jezelf komt. Maar jij bestaat niet meer... Lijkt me erg gaaf. :grin:

thor

Belezen gebruiker
thor zei:
Je schijnt minder bad te gaan op een thumbprint, omdat bad gaan iets is wat uit jezelf komt. Maar jij bestaat niet meer... Lijkt me erg gaaf. :grin:

"a thumbprint is a beyond death experience"

azgaza

Badass junkie
Hm nee niet iets wat ik snel zou doen. Ik heb al gemerkt dat LSD subtiel ten positieve veranderd, maar ik ben ook blij met mijn kern, ik hoef mijzelf niet om te gooien, en ik hoef niet op te lossen. Ik wil de dosis nog wel een beetje opschroeven, maar niet tot dergelijk bizarre hoogtes.

Fractal

Belezen gebruiker
Niets voor mij. Het is thumb, btw...

edit: maar wel interessant leesvoer! De moeite waard om na de eerste twintig tikfouten toch verder te lezen :wink:

hallotje

Bewuste gebruiker
Ook niks van mij... ik kan die dingen toch niet krijgen en wil gewoon verder met leven. Ik probeer wel me grens op te zoeken maar dit ga ik niet leuk vinden :openmouth:

Hans

Wijs gebruiker
Estimates for the lethal dosage (LD50) of LSD range from between 200 µg/kg to more than 1 mg/kg of human body mass, though most sources report that there are no known human cases of such an overdose. Other sources note one report of a suspected fatal overdose of LSD occurring in November 1975 in Kentucky in which there were indications that ~1/3 of a gram (320 mg or 320,000 µg) had been injected intravenously, i.e., over 3,000 more typical oral doses of ~100 µg had been injected.[22][23]

Er schijnt 1 od van LSD bekend te zijn en dat is van een meneertje die het inspoot omdat hij dacht dat het speed was. Hij zal wel flink getript hebben..

jcutter

Badass junkie
Ivoos zei:
ik denk dat je eerder dood gaat aan een hardstilstand uit pure schrik dan een OD...

De schrik om jezelf te zien provoceren en de leed die je hebt aangericht. De waarheid is fucking hard om onder ogen te zien.

azgaza

Badass junkie
Ivoos zei:
ik denk dat je eerder dood gaat aan een hardstilstand uit pure schrik dan een OD...

Ik denk ook dat bij een héle hoge dosis misschien de lichamelijke reactie op schrik of angst gevaarlijker is dan de LSD zelf. Je bloeddruk kan bij een paniek aanval zo 30/30 hoger liggen dan je bloeddruk in rust, en bij de hartslag kan het verschil zelfs nog groter zijn, dus echt heel zwaar bad gaan op een héle hoge dosis is gevaarlijker dan de dosis zelf.

Telefoon

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ivoos zei:

Ik denk ook dat bij een héle hoge dosis misschien de lichamelijke reactie op schrik of angst gevaarlijker is dan de LSD zelf. Je bloeddruk kan bij een paniek aanval zo 30/30 hoger liggen dan je bloeddruk in rust, en bij de hartslag kan het verschil zelfs nog groter zijn, dus echt heel zwaar bad gaan op een héle hoge dosis is gevaarlijker dan de dosis zelf.

helemaal mee eens

Bovenaan