Maakt het uit?

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik wil binnekort nog wat paddo's inkopen voordat het misschien word verboden dus ik zal ze moeten gaan drogen.
Nu las ik op azarius het volgende:

Het belangrijkste verschil is dat psilocine onstabiel is en dat het afbreekt wanneer je de paddestoel droogt, terwijl psilocybine veel langer kan blijven bestaan.

Dit zou beteken dat ik het beste paddo's kan kopen met weinig psilocine en veel psilocybine, of zou het niet zoveel uit moeten maken :confused: ?

azgaza

Badass junkie
Je hoeft ze natuurlijk niet te drogen, als je ze vers eet maakt het niet uit. Betekend wel dat sommige soorten iets beter tegen het drogen kunnen; maar .. koop en eet ze vers zou ik zeggen.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ja ik koop ze normaal ook vers alleen nu wil ik graag voordat het paddoverbod er misschien door komt een zooitje inslaan :grin:

Dus mijn vraag is of het écht veel verschil maakt, en als het veel verschil maakt welke zou ik dan het beste kunnen kopen?

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens equadoriaanse gedroogd, die laten zich goed drogen. Alle soorten zullen gewoon íets minder sterk worden, ik denk dat gewone mexicaanse ook prima te drogen zijn. Ik dácht dat hawaiiaanse veel psilocyne bevatten, dus dat is misschien niet de beste keus (maar die zijn gedroogd ook nog steeds wel echt sterk).

azgaza

Badass junkie
Wacky zei:
interessant, wat is het verschil in de effecten van die 2 stoffen ?

Vrij weinig, psilocybine zet zich om in psilocyne in je lichaam, het is alleen stabieler, dus gaat niet verloren bij het drogen. Verder zal psilocyne als je het dus zo binnenkrijgt wel wat sneller inslaan denk ik, dus misschien iets harder voelen?

Bovenaan