Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)
Dat bestaat niet.

84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.
Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.
Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.