MDMA voor een vriend

Pikachu

Wijs gebruiker
Dit weekend gaat een vriend van mij voor het eerst mdma proberen op mindcontroller. Ik zal er zelf bij zijn en de eerste paar uurtjes nuchter blijven voor de goede begeleiding. Hij weegt tussen de 70 en 80 kilo. Nu dacht ik dus om hem zo'n 90mg mdma te geven. Lijkt dit jullie een goede dosis om mee te beginnen of is het misschien verstandiger om hem wat minder te geven?

Chris Pontius

Badass junkie
Ik denk dat het zelfs te weinig is. maar als je er mee begint is het wel goed, je kan altijd later nog meer krijgen. :)

tomz0r

Badass junkie
90 is inderdaad een goede begindosis. ocht het wat te licht zijn kan hij altijd nog bijpakken.
Zorg wel dat je hem echt 90 mg MDMA geeft en geen 90 mg kristallen van 65 procent puur. Dan is het wel te weinig :P

Angramar Temenos

Badass junkie
85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.

Wat een onzin. Waarom ga je in dit topic eigenlijk pronken met je zogenaamde kristallen?
Rot gewoon op met je verhaaltjes. En hoe kan je nou kristallen versnijden met bakmeel?

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Wat een onzin. Waarom ga je in dit topic eigenlijk pronken met je zogenaamde kristallen?
Rot gewoon op met je verhaaltjes. En hoe kan je nou kristallen versnijden met bakmeel?

Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust.

Laat dit topic met rust idioot. Niemand vraagt naar die stinkende verhaaltjes over de puurheid van jouw MDMA.
Ik zit bij elke offtopic kutpost van jou te twijfelen of ik wat zal schrijven en 9 van de 10 keer hou ik me nog in.
En dan ook nog de zielepoot uithangen. Bah, kotsen moet ik er van.

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik zou niet minder geven dan 90 mg. Lijkt mij ook erg sterk dat er iets fout zal gaan met MDMA. Of geef gewoon een pilletje, in pillen zit vrijwel nooit een belachelijk hoge dosis wat te veel is voor iemand.

tomz0r

Badass junkie
Inhale zei:
Ik zou niet minder geven dan 90 mg. Lijkt mij ook erg sterk dat er iets fout zal gaan met MDMA. Of geef gewoon een pilletje, in pillen zit vrijwel nooit een belachelijk hoge dosis wat te veel is voor iemand.

Maar wel vaak rotzooi. Zeker de laatste tijd. Pillen zijn onbetrouwbaar.
De dosis is nogal afhankelijk van de persoon en je kan beter te weinig hebben dan te veel. Als je niet meer neemt dan 120 en niet minder dan 75 zit je wel goed denk ik.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ok prima dan ga ik gewoon door met dit plan. Hij krijgt van me twee maal 90 mg mdma in. (Het is vrij puur, niet het maximaal haalbare maar wel bijna) Zelf ga ik waarschijnlijk voor tweel/drie capsules van 140-150mg.

Pikachu zei:
Ok prima dan ga ik gewoon door met dit plan. Hij krijgt van me twee maal 90 mg mdma in. (Het is vrij puur, niet het maximaal haalbare maar wel bijna) Zelf ga ik waarschijnlijk voor tweel/drie capsules van 140-150mg.

3 capsules van 150 mg :mrgreen:
dan kraakt de hersenpan wel or...

kiekert

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Versneden kristallen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Wat ben je toch ook een tjappie he. Ongelooflijk.

JohnAlmere

Experimenterende gebruiker
Jongens, zo raar is dat niet!!
Ik neem altijd een snuifje bakmeel nadat ik kristallen heb gebruikt.. :grin:

TrippyShit

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Laat dit topic met rust idioot. Niemand vraagt naar die stinkende verhaaltjes over de puurheid van jouw MDMA.
Ik zit bij elke offtopic kutpost van jou te twijfelen of ik wat zal schrijven en 9 van de 10 keer hou ik me nog in.
En dan ook nog de zielepoot uithangen. Bah, kotsen moet ik er van.

Hahaha :tearsofjoy: GRAPPIG!! :tearsofjoy: Tomzor wins by K.O :rockband:
AT; Laat me gewoon met rust :cry:

Oom Klaas

Badass junkie
@alle leden boven de laatste post van die reclame:

Kap nou eens met ver offtopic gaan en AT afkraken, als jullie hem niet geloven meld dat dan NAAST je ontopic post die bijdraagd aan de vraag van de ts.

OT:
90 mg is een goede begin dosis.
Ik zou alleen niet te snel 'm laten bijpakken ...de hoeveelheden die jij neemt zijn niet echt doornsee of verantwoord :P

321123

Experimenterende gebruiker
85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.[/quote

Tomzor heeft gelijk weetje AM komt altijd opscheppen met zijn shit en hoeveel HIJ doet en dit en dat. AM als jij onverantwoord met drugs wilt omgaan en daardoor(mesgien ook andere redenen) een psychose krijgt dat is jouw probleem maar kom mensen die echt iets willen leren van dit forum niet lastigvallen met je langdradige bullshit. :openmouth:
Dit moest ik ff kwijt ouwe.
Voorde rest nog fijn weekend iedereen!! :hearteyes: :hearteyes:

martin van nu

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Kap nou eens met ver offtopic gaan en AT afkraken, als jullie hem niet geloven meld dat dan NAAST je ontopic post die bijdraagd aan de vraag van de ts.

Blijkbaar is de irritatie grens bij sommige bereikt.
Ik kan me der wel wat bij voorstellen.
Zo erg zal de TS het vast niet vinden, dat daar een keer wat van gezegt wordt.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.

tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)

Dat bestaat niet. :tearsofjoy:
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.

Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.

Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.

tomz0r

Badass junkie
Flip Trip zei:
Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.

tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)

Dat bestaat niet. :tearsofjoy:
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.

Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.

Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.

Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%

Flip Trip

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Flip Trip zei:

MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

Owke, ik dacht Cl-, had de H+ vergeten daarom kwam ik op 84,5% hehe. Maarja voor mij blijft dit alsnog 100% pure mdma HCl kristallen. Immers zal je mdma als vrije base niet tegen komen en er zit niks in wat er niet in hoort, de HCl heb je immers gewoon nodig en is onderdeel van het mdma zout.

Maar toch bedankt tomzor :wave: hehe.

tomz0r

Badass junkie
Flip Trip zei:
tomz0r zei:
Flip Trip zei:

MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

Owke, ik dacht Cl-, had de H+ vergeten daarom kwam ik op 84,5% hehe. Maarja voor mij blijft dit alsnog 100% pure mdma HCl kristallen. Immers zal je mdma als vrije base niet tegen komen en er zit niks in wat er niet in hoort, de HCl heb je immers gewoon nodig en is onderdeel van het mdma zout.

Maar toch bedankt tomzor :wave: hehe.

Ik vind het handig dat ze een puurheid geven waarbij ze alleen de MDMA meerekenen aangezien dit ook bij pillen het geval is. De doses zouden anders niet met elkaar kloppen.

En volgens mij is verder alleen kristallisering met fosfaatzout mogelijk, maar dan heb je een maximale puurheid van 67 procent.

Bovenaan