Medicijnen en truffels

Spock

Newbie
Ik gebruik de volgende medicijnen: Zyprexa, Citalopram, Promethazine, Oxazepam en Refusal. Nu heb ik 15 gram truffels gekocht. De vraag is: is het risicovol om de truffels te gebruiken met deze medicijncocktail? En zo ja, hoeveel raden jullie aan om van de truffels te nemen (in grammen)? In het verleden heb ik wel paddo`s gebruikt, dus ik ben niet volledig onbekend met deze drugs.N.B.: de antipsychotica gebruik ik niet omdat ik psychotisch ben, maar de huisarts heeft ze voorgeschreven om rustig te zijn.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vraag me af of je uberhaubt iets zult merken met die combinatie. De meeste medicijnen die je noemt dempen je gevoelens en prikkels en zullen de truffels dus ook tegenwerken. Omdat je refusal slikt neem ik aan dat je afkickt van een alcoholverslaving?

Je had het waarschijnlijk al verwacht, maar het lijkt me niet verstandig dit te combineren. Mede omdat het elkaar tegenwerkt en het dus waarschijnlijk geen gewenst effect geeft, kan het dus alleen maar nadelen hebben...

Spock

Newbie
De Refusal slik ik meer preventief; het is niet zo dat ik een doorgewinterde alcoholist was. Verder ben ik vergeten te melden dat ik ook Flurazepam slik. Ik wil je bedanken voor je reactie, en ik zal er nog eens over nadenken of ik de truffels zal gaan nemen.

Spock

Newbie
Je had gelijk: ik heb er niks van gemerkt. Eerst had iets minder dan de helft genomen, maar dat gaf geen resultaat. Na 1,5 uur nam ik de rest, maar ik heb er dus niks van gemerkt. Jammer.

janway

Newbie
Daar geven ze een uitleg met animatie over hoe ons centraal zenuwstelsel en onze hersenen werken én hoe drugs deze werking beïnvloeden.
Het is geen simpel verhaal natuurlijk maar als je echt een goede kijk wil op wat drugs doen en, waarom ze doen wat ze doen, moet je die basis toch mee hebben.
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bovenaan