Dan heb je aan mij een kwaaie. Ik ben meer van het kat uit de boom kijkende observeer team.Angramar Temenos zei:Ja, je moet met alle vreemden die je niet kent verplicht praten :P
caatje zei:Dan heb je aan mij een kwaaie. Ik ben meer van het kat uit de boom kijkende observeer team.Angramar Temenos zei:Ja, je moet met alle vreemden die je niet kent verplicht praten :P![]()
Angramar Temenos zei:"OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH"
Ellesdee zei:Angramar Temenos zei:"OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH"![]()
![]()
*POK*Ellesdee zei:Angramar Temenos zei:"OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH"![]()
![]()
snap ikAngramar Temenos zei:Ik citeerde daar idioten
*pok* *pok*deadlock zei:*POK*Ellesdee zei:Angramar Temenos zei:"OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH"![]()
![]()
deadlock zei:*POK*Ellesdee zei:Angramar Temenos zei:"OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH"![]()
![]()
deadlock zei:omfg ja. Dan ga ik je lekkere volle boezem zó hard tegen mijn lichaam aanvlijen :bloos:
Drientje zei:*pokpok*
Heb jij Oezem recentelijk nog iets zien posten eigenlijk?Ellesdee zei:niks mis met boezems
nope, die is op vakantie toch?deadlock zei:Heb jij Oezem recentelijk nog iets zien posten eigenlijk?Ellesdee zei:niks mis met boezems
Heb je wel eens gehoord van RSS?Angramar Temenos zei:Nou ja, er komen wel vrienden langs en zo maar ik heb niks buitenhuis te doen, ik heb gisteren 's nachts een script geschreven die automatisch DF refresht en naar nieuwe threads in de geselecteerde fora gaat, zo weinig had ik te doen.
Stoneboot zei:Volgens mij was de bedoeling meer gewoon een normale nuchtere meeting waar je over je ervaringen kan praten. Niemand wil met meer dan 100 mensen tegelijk aan de coke/mdma/speed etc etc. zitten.
PaiNandPleasurE zei:Stoneboot zei:Volgens mij was de bedoeling meer gewoon een normale nuchtere meeting waar je over je ervaringen kan praten. Niemand wil met meer dan 100 mensen tegelijk aan de coke/mdma/speed etc etc. zitten.
niet????![]()
BlackRobBlunt zei:Nee, er hoeven van mij ook geen crackrokers of herospuiters bij te zijn, gaat me net iets te ver![]()
Maar een jointje, biertje, pilletje en eventueel een lijntje moet kunnen, zolang het gezellig blijft, who gives a fuck?