Meeting

caatje

Badass junkie
Ben nog nooit naar een meeting geweest. Ik ben ook niet zo kapot van een grote groep onbekende mensen. Een paar lijkt me leuk en dan echt mensen die ik al wat langer op het forum mee maak.

deadlock

Badass junkie
Drientje zei:

Angramar Temenos

Badass junkie
Nou ja, er komen wel vrienden langs en zo maar ik heb niks buitenhuis te doen, ik heb gisteren 's nachts een script geschreven die automatisch DF refresht en naar nieuwe threads in de geselecteerde fora gaat, zo weinig had ik te doen.

deadlock

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Nou ja, er komen wel vrienden langs en zo maar ik heb niks buitenhuis te doen, ik heb gisteren 's nachts een script geschreven die automatisch DF refresht en naar nieuwe threads in de geselecteerde fora gaat, zo weinig had ik te doen.
Heb je wel eens gehoord van RSS? :wink:

PaiNandPleasurE

Experimenterende gebruiker
Stoneboot zei:
Volgens mij was de bedoeling meer gewoon een normale nuchtere meeting waar je over je ervaringen kan praten. Niemand wil met meer dan 100 mensen tegelijk aan de coke/mdma/speed etc etc. zitten.

niet???? :tearsofjoy:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Ja, een blowtje misschien. Maar echt geen E, coke of andere shit en al zeker geen psychedelica. Dat word echt niet relaxed, vooral niet voor de trippers. Is toch niet leuk om met tientallen mensen tegelijk pillen te nemen? Hoewel.. Knuffelparty :hearteyes:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Nee, er hoeven van mij ook geen crackrokers of herospuiters bij te zijn, gaat me net iets te ver :wink:

Maar een jointje, biertje, pilletje en eventueel een lijntje moet kunnen, zolang het gezellig blijft, who gives a fuck?

Rokertje

Belezen gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Nee, er hoeven van mij ook geen crackrokers of herospuiters bij te zijn, gaat me net iets te ver :wink:

Maar een jointje, biertje, pilletje en eventueel een lijntje moet kunnen, zolang het gezellig blijft, who gives a fuck?

Tsss discriminatie :P

Maarre een hero-roker?? :tearsofjoy:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Die zijn natuurlijk welkom :grin:

Ik bedoel dat ik geen problemen heb met 'sociale' drugs, in jezelf in een hoekje liggen spacen kan je thuis ook, beetje zonde van het hele idee van een meeting om dat daar te doen toch?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, een pilsje, pilletje of een lekker jointje kan vast wel oké zijn, maar om daar nou echt zwaar te gaan trippen, ik kan me moeilijk voorstellen dat dat relaxt is.. Sowieso, als ik zou gaan trippen bij honderd lui zou ik helemaal lijp gaan wezen. En bloederige naaldscenarios al helemaal niet :tearsofjoy:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Godver, of LSD en paddo's gebruiken bij die meeting, word je helemaal gek door al die mensen. Ik kan daar in ieder geval echt niet tegen, drukte met psychedelica is bad.

Bovenaan