Meisjes met bier

023User

Belezen gebruiker
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.

Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:

En wijn is.. :smoke:

-alto-

Ik vind dames die bier drinken helemaal top! Houd helemaal niet van dames die wijn drinken, omdat ik al bij de geur van een glas wijn moet kokhalsen.

Maarja, of je het nou leuk vind of niet, als een meisje bier wilt drinken, dan moet ze dat toch lekker doen!
:beer:

jaja

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:

You lucky bastard!

:)

Mijn vriendin zuipt, en drinkt ook niet.
Wel zit ze de laatste tijd voortdurend te zeiken dat ik een ander zou hebben.

En dan zet ik 't maar 'ns op een zuipen.

ballie15

Belezen gebruiker
Bier

Ik drink bier in het weekend en rook zware van Nelle.
Dit doe ik ter compensatie van het ophouden van mijn scheten doordeweeks.

ZI09

Bewuste gebruiker
Psychoticoverdose zei:
wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken :confused:
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen :confused:

Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Mannen niet, tenzij 1 van de 2 dingen bier drinken is.

We zijn gewoon bang dat nu wij de "2-dingen-tegelijk-doen" truc beginnen te kunnen, jullie ons keihard gaan dissen door de "3-dingen-tegelijk-doen" truc te kunnen, omdat jullie vast 3 dingen tegelijk kunnen doen door bij de andere 2 dingen doen, bier te drinken.

Ja.
Dat denk ik nou.

Dus daarom mogen jullie eigenlijk geen bier drinken.

Ja.
Zo zit dat gewoon.

matthijs

Badass junkie
Inderdaad. Het is een complot van alle mannen. We hebben afgesproken dat het niet charmant is als vrouwen bier drinken.

kees

Belezen gebruiker
dan zijn de wijfen op hun lekkerst als ze stevige bieren aan het consumeren zijn , je ken het wel dan smijten ze hun slipje uit en met hun blote kont op die toog aan het dansen ( jammer genoeg nog maar een paar keer gezien bij ons in de buurt :( maar was lekker hoor :) )

kvind meisjes mogen drinken al wat ze willen , van mij doet iedereen wat hij wil , ik doe wat ik doe , kverplicht niemand iets te doen zolang niemand mij iets verplicht te doen en als je nu als meisje drinkt of niet ... tja , dat is jou keuze en dat wil daarom niet zeggen dat je minder plezant bent e .... :smoke: dus ik zou zeggen drink gerust maar :beer: :mrgreen:

cordelia

Experimenterende gebruiker
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.

Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:

En wijn is.. :smoke:
Manwijfen :confused: ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf????hoop niet dat je dat meent :wink:

lot

Badass junkie
Het is dat ik geen bier meer lust (vroeger dronk ik altijd het laatste beetje van paps) maar het maakt toch niet uit wat je drinkt?
Doe mij maar een flugel dan ben ik al blij, maar bier en vrouwen kunnen ook wel samen toch

denito

Belezen gebruiker
kaalkopje zei:
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:

right on , drink wa je lekker vind , zonder je een kloot aan te trekke van de rest :)

poison

Newbie
meisjes die bier drinken

als dat een afknapper moet zijn dan drinken die mannen/jongens waarschijnlijk ook geen bier. en dat is een afknapper. jongens met bier. gewoon drinken wat je lekker vind.
anders krijg je weer die ouderwetse gedachte, mag en meisje ook niet op straat roken

azgaza

Badass junkie
Wat een onzin zeg; dat vrouwen en bier niet zouden staan.
Ik drink gewoon bier en heb er nooit commentaar op gekregen dat het ongepast zou zijn maar dat zou ik ook niet verwchten in mijn sociale kringen. Maar haast alle meisjes en vrouwend ie ik ken die drinken drinken ook gewoon bier.
Wat maakt het nou weer uit?

(die 2 dingen tegelijk complot theorie eerder gepost is trouwens erg grappig; daar moest ik hardop om lachen)

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik drink altijd bier tijdens het uitgaan, wat interesseert mij het. Nee, met al die mixdrankjes staan te kutten, die dingen zijn nog duur ook. En nee, ik ben geen manwijf, want ik draag tijdens het uitgaan altijd hoge hakken en andere vrouwelijke kledij. Bier is gewoon het beste, al smaakt het niet het beste :wink: Het ligt er trouwens wel aan met wie ik uitga. Met mijn mannelijke vrienden is het automatisch bier terwijl ik met mijn vriendinnen de laatste tijd vaker los ga op moesel en shotjes, is ook lekker.

Serenity

Badass junkie
Bier. Hertog Jan het liefst. Grolsch mag ook. Heineken is schijt. Met heinenken is het altijd kotsen opt eind van de avond. Ja, en dan voel ik me een manwijf, dus géén heineken voor mij :grin:

Alhoewel witte wijn tegenwoordig ook goeeeed in trek is. Fijne rode wangetjes enzo :tearsofjoy:

KataStrofe

Belezen gebruiker
Ik vind het een meisje/vrouw juist sieren als ze bier drinkt, shag rookt, boeren laat, ruft, etc. en gewoon schijt heeft en ondanks alles toch op haar eigen classy stijl doet zegmaar. But then again, datzelfde geld ook voor mannen..

tis net als kleding; Als je het vaak draagt is prio1 gewoon dat het lekker zit.

Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens buien dat ik in mn overseas met 5 kettingen, in een soulfly vest en met een hanenkam ineens de hele avond smirinoff ice wil drinken in de plaatselijke Skihut. Dan kijken ook alle oogjes van 'hey dat kan toch niet', maar dat moet niet uitmaken vind ik. Is lichtelijk hetzelfde principe.

Bovenaan